Tuomas Enbuske on todellakin sinkku! Ja minä olen hänen seuraava kumppani.
Minulla on elämässä 1 tavoite: päästä Tuomas Enbusken tyttöystäväksi. Nyt se on realistista, koska hän on eronnut :) Kaikki av:laiset pohditte varmaan kelpaavuuttani ja yleistä tasoa. Tiedän olevani Enbusken naismaun mukainen! Hän rakastaa hyväkroppaisia blondeja. Ja tärkeää on kauniit symmetriset kasvot. Naisen on näytettävä hyvältä myös ilman meikkiä tai kevyellä ehostuksella. Minä olen sellainen :) Enbuske arvostaa naisessa älyä ja koulutusta. Minulla on AMK-tason koulutus. Seuraava askel saada tavoite toteutumaan on vaan bongata hänet jossain, odottaa hänen tulevan juttelemaan tai vastaavasti itse keksin hyvän syyn lähestyä häntä.
Miksi olen ollut kiinnostunut Enbuskesta? No siksi, koska hän kuulemma saa mielettömiä orgasmeja! Hän myös saa naisensa tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi.
Kommentit (11)
Tumppi, jurrissa jo ennen virka-ajan päättymistä? Tsot tsot...
Vierailija kirjoitti:
Tumppi, jurrissa jo ennen virka-ajan päättymistä? Tsot tsot...
Yrittää tällä tehdä eksän mustikseksi?
Olen ilmoittanut ap.n viestin asiattomaksi
Makunsa kullakin, hyvin harva häntä kiinnostavana, komeana, tai unelmakumppanina pitää. Ihan hyvä, jos joku hänet kelpuuttaa kumppanikseen, niin ei meidän muiden tarvitse lukea hänen patoutunutta raivoamistaan vähään aikaan lehtien palstoilta.
Pidä hyvänäsi, en uskö kenenkään kadehtivan sinua.
...ja sitten Tuomas heräsi...yksin...niin yksin...vain kommenttiosio seuranaan...
OMG XD
Niin paksua, että epäilen Tumpin siellä itse nyt markkinoivan itseään...
Ihan oikean naisen kirjoittama!
-ap
Ihan kiva. Tuomas vaikuttaa fiksulta mieheltä. Toivottavasti elätte onnellisina ja tyytyväisinä yhdessä.
Onnea valitsemallasi tiellä. Tule sitten kertomaan, oliko nakki vai katkarapu.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua