Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä lahja 5v "prinsessatytölle" ?

Vierailija
25.10.2019 |

Mikä on nyt suosiossa tuon ikäisten tyttöjen keskuudessa? On tosi tyttömäinen, etenkin prinsessat kiinnostavat mutta onko esim. Frozen-jutut jo ihan out?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa-aiheisia lastenkirjoja, joita vanhemmat voivat lukea vaikka iltasaduiksi.

Vierailija
2/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sinisen puupalikan. Oppiipahan olemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä ja tytöillä on kyllä Frozen-vaatteita. Ja My Little Ponyt/muut ponit/yksisarviset ovat suosittuja.

Vierailija
4/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei saisi tykätä prinsessoista, koska on tyttö? En käsitä nykymaailmaa.

Vierailija
5/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLP hahmot on in, ja nyt kiinnostaa seuraavana petzit, niitä on meidän 5v kysellyt

Vierailija
6/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapallinen hiiriä ja kurpitsa.

Vierailija
7/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5v tyttö tykkää frozenista (kohta tulee uus leffa siitä, niin frozen 2 kamaa jo myynnissä. Petshop, polly pocket, my little pony, nuket, shopkins, kaikki prinsessa puvut, meikit (tietysti lasten leikkimeikkejä), tiarat, kruunut, kirjat, vaatteeista mekot ja hameet, korut, piirustustavarat ja kaikki yleisesti, jossa on prinsessoja tai kissoja.

Vierailija
8/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen prinsessatyttö, ja ainakin seuraavat lahjat ovat ilahduttaneet:

- koru tai leikkikorusetti

- (prinsessamainen) mekko

- pikku käsilaukku, jossa sisällä jotain kivaa

- tuoksuva leluponi

- keijunsiivet

- prinsessanukkesetti, johon kuuluu myös hevonen ja vaunut (jos läheinen lapsi, jonka lahjaan haluaa panostaa)

- aiheeseen sopiva väritys- tai paperinukkesetti

- Prinsessa-lehden tilaus

Kyllähän ne on lapsena saatava prinsessaleikit leikittyä, jos intoa on. Riittää sitten aikuisena virtaa muuhunkin :)

Vierailija
9/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frozenin ikäraja on muuten 7. Eihän se tietenkään estä krääsää ostamasta, monet pienet pojatkin tykkäävät Star Warsista vaikkei ikä ja kehitystaso riittäisi itse tarinan ymmärtämiseen.

Mutta kannattaa ehkä kuitenkin jutella lapsen vanhemman kanssa, onko tarina teemoineen lapsille tuttu ja hänen kehitystasolleen sopiva. Itse vanhempana arvostan tällaista.

-Täti Tiukka.

Vierailija
10/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frozenin ikäraja on muuten 7. Eihän se tietenkään estä krääsää ostamasta, monet pienet pojatkin tykkäävät Star Warsista vaikkei ikä ja kehitystaso riittäisi itse tarinan ymmärtämiseen.

Mutta kannattaa ehkä kuitenkin jutella lapsen vanhemman kanssa, onko tarina teemoineen lapsille tuttu ja hänen kehitystasolleen sopiva. Itse vanhempana arvostan tällaista.

-Täti Tiukka.

Tuskin se 5v traumatisoituu mistään Frozen-nukesta tai vaatteesta.

Vierailija
11/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolls royce ja kuljettaja vuodeksi käyttöön. Mulon 3 jo aikuista tytärtä.ihan niiden ehdotus mä oikein kysyin

Vierailija
12/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frillapipo tai ruusukepipo, Googlella löytyy kotimaisia. Tai kun talvikin on jo ihan pian, niin nahkarukkaset, joissa on kruunun kuva kämmenselässä. Googlella löytyy kotimainen tekijä noillekin.

Vierailija
13/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Täti Tiukka.

Tuskin se 5v traumatisoituu mistään Frozen-nukesta tai vaatteesta.

Mutta kannattaisiko kumminkin varmistaa asia lapsen itsensä vanhemmilta eikä sinulta?

-Täti tiukka.

Vierailija
14/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pikkupoika leikkii sota-, tappelu- ja riehumisleikkejä eikä silti jatka samaa aikuisena. Antaisitko tällaisellekin pojalle puupalikan, että oppii olemaan?

Vierailija
15/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Täti Tiukka.

Just... Lähipiirin ekaluokkalaisia ei enää kiinnosta Frozen, se meni jo päiväkoti-iässä.

Vierailija
16/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihkamakorut, timantit, helmet, tiarat jne on ollut tosi tykättyjä. Tyllihameita on useita, tyttö käyttää niitä melkein päivittäin. Prinsessa-aiheiset askartelu- ja piirustusvälineet on myös mieleisiä.

Vierailija
17/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frillapipo tai ruusukepipo, Googlella löytyy kotimaisia. Tai kun talvikin on jo ihan pian, niin nahkarukkaset, joissa on kruunun kuva kämmenselässä. Googlella löytyy kotimainen tekijä noillekin.

Pieni korjaus, ne onkin rusetit ei kruunut.

Vierailija
18/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Täti Tiukka.

Leffan saa katsoa jo neljä vuotiaat. Finnkinolla lukee nettisivuillaan, että ikärajasta 3vuotta nuoremmat saavat katsoa elokuvaa vanhempiensa kanssa

Vierailija
19/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Täti Tiukka.

Just... Lähipiirin ekaluokkalaisia ei enää kiinnosta Frozen, se meni jo päiväkoti-iässä.

Palstamammojen lähipiiri kehittyy kyllä kadehdittavan nopeasti. Kymmenvuotiaaksi mennessä on jo kaikki nähty ja koettu.

Vierailija
20/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Täti Tiukka.

K7-elokuvaa saa muuten katsoa 4-vuotias vanhemman seurassa. Kaikissa muissa paitsi K18-ikärajassa on 3 vuoden jousto alas päin, jos elokuvaa katsoo vanhemman kanssa.

Tämä elokuva nyt ei tosin mitenkään liittynyt Frozen-tavaran fanitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi