Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään ei kiinnosta mun laihdutus :(

Vierailija
25.10.2019 |

Ruikuti ruikuti. Että voi olla vaikeaa saada tukea mistään suunnasta ilmaiseksi. Olen ollut viimeiset 5 vuotta 140 kiloinen ja alkuvuodesta aloitin ruokaremontin vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Nyt olen 100 kiloinen eikä vieläkään ketään kiinnosta. En tee tätä muille tietenkään mutta tämä on henkisestikin raskas matka ja on ollut aika kamala huomata ettei ole ketään jakamassa tätä. Miesystävä sanoo ettei häntä kiinnosta ja vaihtaa puheenaihetta. Pitäisi kai olla tyytyväinen ettei painosta ainakaan! Pikku tuki olisi vaan iso juttu ja kyllä, olen sanonut sen hänelle ääneen. Ystävät taitaa olla vaan kavereita koska eivät kommentoi mitään. Joku voi sanoa wau ja siinä se. En nyt osaa selittää tätä siis en tarkoita että mitään fanfaareja odotan tai aplodeja vaan se että joku jaksaisi hetken edes kuunnella kuinka kova taistelu tämä on ollut. Liityin ilmaiseen laihdutusryhmään josta tuli tunne että siellä lähinnä kadehdittiin kun joku onnistui, ja jäin taas yksin. Kamala maailma :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin onnittelut! Jatka vain, ole ylpeä siitä, mihin olet pystynyt! Älä välitä muista, jotkut toivovat, etteivät asiat muutu. Ovat tosiaan kateellisia.

Vierailija
22/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet vhh-ruokavaliolla. Se kun ei ole mitään kärsimystä.

Riippuu ihmisestä. Minulle vhh oli kärsimystä, koska se vaikutti liikuntaharrastuksiini (sali, lenkkeily, uinti) niin negatiivisesti. 

Aika outoa. Taitaa olla vain asennejuttu.

Kerrotko vielä, että miten asenne vaikuttaa siihen ettei treeni vaan suju, koska on niin heikottava olo? Kun olin vhh:lla ja treenasin, treenit oli aina todella tahmeita. Kroppa oli tosi raskas, jalat painoi tonnin. Mitään ei olisi jaksanut tehdä kunnolla. Hengästytti, ja kroppa väsähti tosi nopeaan. Välillä meinasi taju lähteä. Palautuminen oli tosi hidasta. Asia korjaantui oitis, kun lopetin vhh:n ja nostin (hyvälaatuisia) hiilareita reippaasti. Että se siitä asenteesta. Ja ennen kuin tulet kertomaan, että en yrittänyt tarpeeksi kauan, niin minusta kahden vuoden yrittäminen ilman haluttua tulosta (treeni sujuu) on pitkä aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, yritin soittaa puolustusministerillä pyytääkseni hornettien ylilentoa ja maajoukkojen marssia sinun saasuvusten johdosta.

ei vastannut, yritän vielä, steven spielberg on tulossa jo haastattelemaan, hän tekee eeppisen tv-sarjan tom hanksin kanssa sinun projektista.

Vierailija
24/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavuus, onnea ja tsemppiä jatkoon. :) Ystävät eivät ehkä kommentoi painoasi koska olettavat sen jotenkin loukkaavan sinua. Miehesi asennetta ihmettelen kovasti, on outoa ettei oman puolison painonpudotus ja sen myötä parempi kunto ja terveydentila kiinnosta. Miehesi taitaa pelätä että menettää sinut tai sitten ottaa päähän kun ei itse pysty samaan.

Vierailija
25/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Minulle vhh oli kärsimystä, koska se vaikutti liikuntaharrastuksiini (sali, lenkkeily, uinti) niin negatiivisesti. 

Kerrotko vielä, että miten asenne vaikuttaa siihen ettei treeni vaan suju, koska on niin heikottava olo? Kun olin vhh:lla ja treenasin, treenit oli aina todella tahmeita. Kroppa oli tosi raskas, jalat painoi tonnin. Mitään ei olisi jaksanut tehdä kunnolla. Hengästytti, ja kroppa väsähti tosi nopeaan. Välillä meinasi taju lähteä. Palautuminen oli tosi hidasta. Asia korjaantui oitis, kun lopetin vhh:n ja nostin (hyvälaatuisia) hiilareita reippaasti. Että se siitä asenteesta. Ja ennen kuin tulet kertomaan, että en yrittänyt tarpeeksi kauan, niin minusta kahden vuoden yrittäminen ilman haluttua tulosta (treeni sujuu) on pitkä aika.

Ei näille vhh-intoilijoille selitykset uppoa. Siihen on kuitenkin syynsä ettei kukaan urheilija vedä vhh:lla, ja se syy on että ilman hiilareita treeneistä ei tule mitään. Varmaan joku läpsyttely ja satujumppa onnistuu vaikka vesidietillä. 

Vierailija
26/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No wau! Tosi hieno saavutus!

Vierailija
27/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näille vhh-intoilijoille selitykset uppoa. Siihen on kuitenkin syynsä ettei kukaan urheilija vedä vhh:lla, ja se syy on että ilman hiilareita treeneistä ei tule mitään. Varmaan joku läpsyttely ja satujumppa onnistuu vaikka vesidietillä. 

Kaikki ei sovi kaikille. Turha sun on kuitenkin vhh:ta mollata, et edes tiedä siitä mitään. Jokainen syököön sitä, mikä sopii.

Vierailija
28/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, toi on hurja määrä pudotettua painoa! Jos laskee vaikka voipaketteina tai maitopurkkeina, se on iso kasa! 

Itse vähempiä määriä laihduttaneena olen huomannut, että ihmiset on kateellisia. Siksi suhtautuvat vähän nurjasti toisen iloon laihtumisesta. Kuulee paljon kommentteja tyyliin "et sä nyt niin lihava oo" tai "sua vaan pukee noi kilot" - ihan kuin haluaisivat estää laihtumasta sen sijaan, että kannustaisivat. 

Vierailija
29/37 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, toi on hurja määrä pudotettua painoa! Jos laskee vaikka voipaketteina tai maitopurkkeina, se on iso kasa! 

Itse vähempiä määriä laihduttaneena olen huomannut, että ihmiset on kateellisia. Siksi suhtautuvat vähän nurjasti toisen iloon laihtumisesta. Kuulee paljon kommentteja tyyliin "et sä nyt niin lihava oo" tai "sua vaan pukee noi kilot" - ihan kuin haluaisivat estää laihtumasta sen sijaan, että kannustaisivat. 

Toi on juurikin sairasta ihannointia. Ei suuren määrän pudotus pienessä ajassa ole mitenkään kehuttavaa. Päinvastoin.

Vierailija
30/37 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satujumpat ja hornetit, nauroin ääneen :D Kiitos ootte ihania! <3 t: ketjun aloittaja

Vierailija
31/37 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin.Ihmiset ei kestä,kun toiset tekee terveempään suuntaan elämäntapa muutoksia.Suomalainen kateus :(

32/37 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP! 💪🏼

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
33/37 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ❤️ AP

Vierailija
34/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen juurikin samaa. Olen viime vuosina kokenut kovia ja terveys on ollut huono, ylipainoa kertyi huomaamatta. Nyt olen tehnyt täyskäännöksen elämässä ja paino tippunut reilusti. Kukaan ei kommentoi, miesystäväkään. Hän ei ollut edes tajunnut, kunnes sanoin että kuinka paljon paino on tippunut. Kaverit kaikki kommentoi just noin että "hieno juttu", ja se siitä sitten. Testailin tässä aiemmin monella tutulla tätä asiaa ja sama tulos, ketään ei kiinnosta. Se v....tuttaa, mutta toisaalta haluan näyttää että onnistun. Ja päätin, että en puhu asiasta enää mitään kenellekään. Tää on mun oma henkilökohtainen asia ja todella odotan, mitä porukka sanoo sitten, kun olen päässyt tavoitepainooni!! Ja aion olla ihan helvetin ylpeä silloin!

Vierailija
35/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan täyspäinen mies uskalla naisensa painoon puuttua.

Kyllä sinun nyt pitää löytää tukea tässä asiassa muualta. 

Vierailija
36/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap:lle todella hienosta suorituksesta! Ihmisten lihomiset ja laihtumiset ovat niin herkkiä asioita, ettei niitä sivulliset hevin uskalla kommentoida.

Minä laihduin kai n. 8 kiloa vähähiilihydraattisella (tosin sovitin sen itselleni, eli hiilareita oli kivasti mukana).

Vain yksi työkaveri uskalsi kysyä, olenko laihtunut.

Muut ei todella uskaltaneet (kuulin sivusta, että noteerattu oli). Luulivat ehkä, että olin sairastunut, koska yleisillä mittareilla lähdin normaalipainosta, mutta itse haluan olla nuoruuden tosi hoikissa mitoissa.

Fyysisesti voi n todella hyvin ja jaksoin liikkua. Johtui varmaan siitä, etten noudattanut orjallisesti ohjeita vaan panostin annoskokoon ja ruoka-aikoihin, hiilareilla.

Vierailija
37/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus! Minulla on pari ystävää sekä joitain työkavereita, jotka ovat arviolta samaa kokoluokkaa kuin sinä aloittaessasi, enkä IKINÄ uskaltaisi kommentoida mitään heidän painostaan. Pelkäisin loukkaavani, koska kuitenkin noin iso ylipaino on monelle vaikea asia. En myöskään kehtaisi puhua omasta laihdutuksestani, koska oma 15 kg:n ylipaino on kuitenkin siinä mittaluokassa niin pientä, että pelkäisin toisen kokevan sen kettuiluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi