Olimme eilen myöhään illalla miehen kanssa pissattamassa koiraa kun vastaamme hoiperteli
nuori nainen opiskelijahalareissa selkeästi vahvassa humalassa sekä häntä hieman vanhemman näköinen mies suht koht skarpin oloisena normaaleihin vaatteisiin pukeutuneena(joten tuskin opiskelija itse). Mulle tuli jotenkin tosi sketchy olo tilanteesta ja oli lähellä etten pysäyttänyt heitä ja kysynyt naiselta tunteeko hän miestä ja onko kaikki ok, mutta en sitten kuitenkaan tätä tehnyt. :/
Ennen kuin ehdin sanoa mitään ohitettuamme heidät mieheni leveä virne naamallaan sanoi jotain tyyliin "siinä oli miehellä käynyt aika hyvä mäihä kun ton näkönen äijä löytänyt ton näkönen muijan tuossa kunnossa" . Minulle tuli tosi creepy olo mieheni "läpästä" mutta en osnnut ilmaista sitä siinä hetkessä. :/
Nyt harmittaa. Olenko outo että edes ajattelen tälläisiä? Varmaan ihan harmiton tilanne loppujen lopuksi..
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EHumalainen nainen ei ole kykeneväinen järkeviin päätöksiin ja häntä on helppo johtaa harhaan.
Ällöttävää käyttää sitä hyväksi.
Kumma kun tämä huoli koskee vain naisia ja seksuaalista hyväksikäyttöä.
No, aika harvassa on ne tapaukset, kun miehiä käytetään seksuaalisesti hyväksi humalassa. Yleensä ne uhrit on naisia.
Mulle tuli sketsy creepy olo koiran pissauttamisesta. Noin sairas koira pitäisi jo päästää ikiuneen.
Niin, tuossahan ei nyt yhtään tiedä, oliko näkemässänne pariskunnassa mitään vialla, koska heidän välisestä suhteesta ei ole mitään tietoa. Sen sijaan tiedämme, että TEISSÄ tai tarkemmin sanottuna miehessäsi on todellakin jotain vialla. Tuossa miehesi paljasti, miten todellisuudessa ajattelee eikä se tule miksimään muuttumaan, jos otat asian puheeksi. Korkeintaan hän kieltää asian ja saatte aikaiseksi oikein mojovan riidan. Jää siis sinun arvioitavaksesi, kuinka paha ongelma tuo on. Fakta nyt kuitenkin on se, että miehesi ajattelee sellaisen miehen olevan onnekas, joka pääsee hyväksikäyttämään naista.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on vahvasti humalassa hän ei ole vastuussa teoistaan niinkö?
Jos on niin humalassa etta sammuu kun paasee makuulle niin ei voi olla vastuussa koska ei tee mitaan, on vaan passiivinen.
Kyllä nainenkin on vastuussa humalansa voimakkuudesta...
Mulle on kerran kaynyt niin etta join itseni vahingossa ihan tolkuttomaan humalaan. En juonut maarallisesti enempaa kuin yleensakaan, tahi eri/vahvempia juomia, mutta olin syonyt vahan tavallista vahemman ja unohdin etta menkkojen aikaan mun toleranssi on pienempi.
Eli sit kavi niin etta kotiin pyoraillessa kaaduin pyoralla, mun poikaystava siina oli auttelemassa pystyyn niin joku mies tuli kysymaan etta onko taalla kaikki kunnossa. Mun mielesta ihan hyva varmistaa jos toinen oikeasti on siina kunnossa etta silmat pyorii paassa kuin flipperissa kuulat.
Tama sattui viime kesana ja olen 44-vuotias, eli en varsinaisesti ihan teinikaan enaa. ;D
Siis mitä ihmeellistä tuossa tilanteessa oli? Ainoa ihmetyksen aihe on tuo miehesi kommentti...
Vierailija kirjoitti:
sketchy olo?
Jotkut yrittävät päteä lisäämällä tekstiin englanninkielisiä sanoja. Piti ihan tarkistaa tuon "sketchy"n merkitys ja se ilmeisesti tarkoittaa epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsisi nyt tuo oman miehen kommentti. Todella ällöttävä. Käyttäisi siis itse naista hyväksi, jos saisin hyvännäköisen naisen _tuossa kunnossa_?
Onhan nainen silloinkin vastuussa teoistaan kun ajaa autoa humalassa. Miksi ei olisi kykeneväinen seksiin sammumiseen saakka?
No entä sitte? Voi jumalauta ku kaikesta pitää vetää psykoosit tulille.
Itsepähän joi itsensä siihen kuntoon, kantakoon seuraukset myös.
No voi sketchy ja creepy sentään. Et sentään ollu niinq overwhelmed ja shocked kuitenkaan?
Mitä tytöllä oli päällään muuta kuin haalarit? Oliko muuten "helpon" oloinen kampaus, meikki jne.?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista. Minkäs alan opiskelijoita siellä Porvoossa pyörii?
Oli ehkä Porvoon Palettitanssiopistosta.
Kuvottava "läppä" mieheltäsi. Tuo tilanne olisi kyllä saattanut jäädä vaivaamaan minuakin. Toivottavasti ei käynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sketchy olo?
Jotkut yrittävät päteä lisäämällä tekstiin englanninkielisiä sanoja. Piti ihan tarkistaa tuon "sketchy"n merkitys ja se ilmeisesti tarkoittaa epäilyttävää.
Mä asuin aiemmin ulkomailla ja käytän paljon englantia muutenkin, joten itellä ainakin tulee välillä täysin ajattelematta tekstin sekaan tai puheessa joku sana. Eipä ole mitään pätemistä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullu mitään muita oloja kuin sketchy ja creepy?
Sillä saattajalla oli varmaan awesome olo kun tiesi että kohta pääsee dooaamaan ittiä tosi fabulousin chicksin kanssa.
Ehkä mieskin oli vain pissattamassa narttuaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sketchy olo?
Jotkut puolestaan eivät asu jossain härmässä missä englannin puhumista pidetään leuhkimisena.😂
Kyllä nainenkin on vastuussa humalansa voimakkuudesta...