Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä pikkujouluja jo tulossa?

Vierailija
25.10.2019 |

Mikä on suunnitelmasi pikkujouluihin? Ostatko uusia vaatteita, toivotko iskeväsi ketään? Vai meinastko käyttäytyä läpi illan todella asiallisesti?

Olen itse jo ostanut pikkujoulumekon. Lisäksi minulla on klassisesti ihastus sekä pomoon että myös yhteen toiseen mieheen. Toisaalta toivoisin, että jotain tapahtuisi, toisaalta järjellä ottaen juuri tällaisissa tilanteissa kannattaisi jättää koko pikkujoulut väliin kokonaan vahinkojen minimoimiseksi...

No ehkä saan hirveän flunssan ja kaikki menee mönkään sitä kautta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkujoulut jo marraskuussa.

Vierailija
2/5 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain vielä olemassa kliseisiä pikkujouluja, joihin kuuluu alkoholia ja törppöilyä? En ole itse 2000-luvulla ollut yksissäkään sellaisissa, vaikka olen ollut koko ajan työelämässä ja osallistunut kaikkiin tarjolla oleviin pikkujouluihin. Niissä pikkujouluissa, joissa olen ollut, on käyty teatterissa tai näyttelyssä tai hohtokeilattu tai kilpailtu Escape Room -tiloissa ja sen jälkeen menty yhdessä syömään. Hyvin harva on lähtenyt edes jatkoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain vielä olemassa kliseisiä pikkujouluja, joihin kuuluu alkoholia ja törppöilyä? En ole itse 2000-luvulla ollut yksissäkään sellaisissa, vaikka olen ollut koko ajan työelämässä ja osallistunut kaikkiin tarjolla oleviin pikkujouluihin. Niissä pikkujouluissa, joissa olen ollut, on käyty teatterissa tai näyttelyssä tai hohtokeilattu tai kilpailtu Escape Room -tiloissa ja sen jälkeen menty yhdessä syömään. Hyvin harva on lähtenyt edes jatkoille.

Meillä on sellaiset pikkujoulut olleet aina, että on hankittu toimistoon tarjottavaa ja alkoholia. En ole koskaan ollut tuollaisissa action-pikkujouluissa.

Vierailija
4/5 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään marraskuun lopulla ruotsinlaivalle. Buffetit ja juomatarjoilut menee pomon piikkiin. Yksi keski-ikäinen pariskunta siellä varmaan törppöilee taas mutta muut osaavat kyllä käyyyäytyä fiksusti.

Vierailija
5/5 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällä hetkellä työelämässä niin on vain kavereiden kanssa vietettäviä pikkujouluja. Ja ois meidän luokan pikkujoulut mutta tunnen oloni niin ulkopuoliseksi että ne jätän väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi