Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väliinhuutelijat kun olet saamassa palvelua myyjältä

Vierailija
24.10.2019 |

Eikö voi odottaa omaa vuoroansa? Sulla on varmasti kiire, mutta niin mullakin. Fiksu myyjä sanoo, että odotatteko hetken vuoroanne, meillä on tässä asia kesken. Mutta niin ei käynyt tänään, arg!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kaupanalalla olleena, huomasin, että pitkiä aikoja sai olla ilman ainuttakaan asiakasta, mutta jos yksi tuli jotakin kysymään, hetken päästä niitä kyselijöitä tuli muutama muukin. 🤔

Vierailija
2/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rasittavaa, mutta niin on kaupatkin, joissa on vain yksi myyjä ja pitkä jono asiakkaita. Joskus huudan välistä, että "onko teillä ollenkaan myynnissä tuotetta x?" Jos on, jään jonottamaan tai lähden etsimään tuotetta. Jos ei ole, niin miksi jonottaisin esim. 15 min kuullakseni, etteivät he edes myy sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huikkaan väliin jos huomaan että myyjä pyörittelee silmiään tai peukaloitaan, ja asiakas jaarittelee yhtä sun toista, johon myyjän ei tarvitse edes reagoida. Se on muiden ajan arvostamista, jos hoitaa asiat tehokkaasti ja nopeasti. Ap, se myyjä ei ole sinun sielunhoitajasi, jos tarvitset juttukumppania, niin ole yhteyksissä erilaisiin hyväntekeväisyysjärjestöihin. 

Vierailija
4/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä huikkaan väliin jos huomaan että myyjä pyörittelee silmiään tai peukaloitaan, ja asiakas jaarittelee yhtä sun toista, johon myyjän ei tarvitse edes reagoida. Se on muiden ajan arvostamista, jos hoitaa asiat tehokkaasti ja nopeasti. Ap, se myyjä ei ole sinun sielunhoitajasi, jos tarvitset juttukumppania, niin ole yhteyksissä erilaisiin hyväntekeväisyysjärjestöihin. 

Olin juuri ehkä minuutti sitten aloittanut kekustelun myyjän kanssa, kun tämä tapahtui. En harrasta myyjien kanssa sielunelämäni hoitoa, vaan hoidan tehokkaasti asiani muiden aikaa arvostaen, sinua siteeratakseni.

Pahoittelen, jos tämä ei käynyt tekstistä ilmi, tai et halunnut asiaa näin ymmärtää. Ehkä kuitenkin mainitsin, että mulla(kin)oli kiire?

Itsekin huikkaan jos joku tuntitolkulla jaarittelee, juu ei siinä mitään.

Ap

Vierailija
5/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä huikkailijat ovat niitä samoja ihmisiä, jotka jäävät juttelemaan kassalle, etsivät lompakkoa laukustaan siinä vaiheessa kun olisi jo seuraavan vuoro, valtaavat nyssäköillään koko pakkaustason ja parkkeeraavat kärrynsä poikittain kassakäytävälle, sekä antavat Kukkamaaria-Tuiskupetterinsä seistä likaisilla kengillään pakkaustasolla lähmimässä muiden ostoksia.

Vierailija
6/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakin tilanteessa myyjä on vähän puun ja kuoren välissä. Ei sitä väliinhuutelijaa oikein voi kokonaan jättää huomioimattakaan ja kaikille ei välttämättä auta se vaikka kuinka sanoo, että odota hetki, tässä on vielä toisen kanssa asia kesken. Välillä sitä vain on helpompi vastata sen toisen kysymykseen välissä. Joskus olen kyllä joutunut ihan suoraan sanomaan, että nyt oikeasti yksi kerrallaan, oli tilanne jossa muistaakseni neljä tai viisi ihmistä alkoi omaa juttuaan hoitamaan yhtä aikaa. Tulihan siinä sitten muutama mieli pahoitettua, kun ihan kylmästi vain jatkoin ensimmäisen kanssa ja loput sitten siinä järjestyksessä kuin olivat tulleet. Kuulemma kun pitäisi pystyä keskittymään siihen viiteen kerrallaan, että onpa huonoa palvelua 😂😂

Vierailija
7/13 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä huikkailijat ovat niitä samoja ihmisiä, jotka jäävät juttelemaan kassalle, etsivät lompakkoa laukustaan siinä vaiheessa kun olisi jo seuraavan vuoro, valtaavat nyssäköillään koko pakkaustason ja parkkeeraavat kärrynsä poikittain kassakäytävälle, sekä antavat Kukkamaaria-Tuiskupetterinsä seistä likaisilla kengillään pakkaustasolla lähmimässä muiden ostoksia.

Just näin! Yhteistä näille on itsekkyys, mä vain tässä hoidan omia asioitani ja muilla ei mitään väliä.

Vierailija
8/13 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkamaaria-Tuiskupetteri :D :D :D. Kiitos aamun nauruista!

Vierailija
9/13 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Minusta on eri asia jos väliinhuutaja huikkaa "myyttekö AA-patttereita" samalla kun itse näppäilen kortin tunnuslukua tai myyjä poistaa varashälytintä kuin jos se väliinhuutaja kysyy "mikä olisi oikein hyvä telkkari" silloin kun myyjä kertoi minulle eri läppäreiden ominaisuuksista. Ekat eivät haittaa, tokat ovat röyhkeitä.

Vierailija
10/13 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös myyjänä tuo on todella rasittavaa.

Vierailija
11/13 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väliinhuutelu on muilta asiakkailta varastamista ja etuilua. Varastavat jonottajien aikaa ja etuilevat röyhkeästi koko jonon ohi. Pahimmassa tapauksessa sekoittavat myyjän ajatukset ja aiheuttavat virheen.

Inhoan näitä väliinhuutelijoita. He ovat ihan oma rotunsa. Röyhkeät itsekkäät.

Ja tehokkuudesta. Ei se ole tehokkuutta, se on vain etuilua. Tai no kai se sitten on sen etuilijan kannalta tehokkuutta, kun muut odottavat vuoroansa, ja hän hoitaa asiansa muiden ohitse.

Vierailija
12/13 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se rasittavaa, mutta niin on kaupatkin, joissa on vain yksi myyjä ja pitkä jono asiakkaita. Joskus huudan välistä, että "onko teillä ollenkaan myynnissä tuotetta x?" Jos on, jään jonottamaan tai lähden etsimään tuotetta. Jos ei ole, niin miksi jonottaisin esim. 15 min kuullakseni, etteivät he edes myy sitä?

Tämä on ok.

Vierailija
13/13 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran sanoa että teiltä on loppu tietyt halumani tuotteet, kun jonossa takana seuraavan jälkeinen rouva parin koffin tölkin kanssa alkoi huutamaan että mene jo siitä. Sanoin takaisin, ai siksi koska olet hakemassa kaupan halvinta olutta keskellä aamupäivää vai, että noinko tärkeä sinun kiireesi on? Siihen takana oleva seniori alkoi minulle avautumaan miten naista pitää kohdella. Ihmettelin mitä hän kuvittelee asian hänelle kuuluvan. Ihmeellistä miksi kassalla ei voi rauhassa odottaa omaa vuoroaan jonossa, niin minäkin teen, mutta lataan takaisin kun joku pässi sen ansaitsee.