Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo hakea töitä toisesta kaupungista

Vierailija
24.10.2019 |

Paljastui, että mies aikoo hakea toisesta kaupungista töitä. Onneksi vain muutamaksi kuukaudeksi, mutta ongelma on siinä, että minulle hän on koko ajan kiven kovaan väittänyt, ettei aio niin tehdä. Olemme uraa tekeviä ihmisiä ja meillä on kaksi pientä lasta. Tässähän ei olisi mitään ongelmaa, jos mies kertoisi avoimesti suunnitelmistaan ja voisimme yhdessä miettiä, miten arki saadaan toimimaan tuon parin kuukauden ajaksi mm. sen suhteen, että tähän toiseen kaupunkiin on 150 km matkaa ja meillä on vain yksi auto. Minun luottamusta mieheen syö se, että nyt hänen sähköpostistaan huomasin aivan ohi mennen, että hän onkin hakenut ko. paikkaa. Erillisiä ihmisiähän tässä ollaan, mutta silti tuollainen selän takana puuhastelu harmittaa, koska onhan meillä yhteinen arki ja lapset :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että miten kävi ilmi?

Vierailija
2/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemuksia pitää kirjoitella ihan harjoituksen vuoksi. Senkin jälkeen jos pääsee jatkoon voi ihan itse päättää, ottaako mahdollisuuden vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana puuhastelullasi tämän tiedon löysit miehestäsi. Pata kattilaa soimaa?

Vierailija
4/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun luottamusta mieheen"

"hänen sähköpostistaan huomasin"

"tuollainen selän takana puuhastelu harmittaa"

😂

Vierailija
5/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selän takana puuhastelullasi tämän tiedon löysit miehestäsi. Pata kattilaa soimaa?

No mistäpä niin päättelet?

Vierailija
6/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa kävi ikävästi. Odota rauhassa ottaako mies puheeksi ja voit sillä aikaa alkaa suunnitelemaan omaa ja lasten arkea riippumattomaksi miehestä.

Vierailija
7/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Sillä hän onkin jo toinen katsottuna valmiiksi sieltä uudelta paikkakunnalta

Vierailija
8/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorialoitus. 

Vierailija
9/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 läpinäkyvä

Vierailija
10/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopa kävi ikävästi. Odota rauhassa ottaako mies puheeksi ja voit sillä aikaa alkaa suunnitelemaan omaa ja lasten arkea riippumattomaksi miehestä.

Ei vaan mies voi ottaa lapset mukaansa sinne uudelle paikkakunnalle.

Vierailija
11/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies. Elämä pyörii vain oman navan ympärillä.

Vierailija
12/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun luottamusta mieheen"

"hänen sähköpostistaan huomasin"

"tuollainen selän takana puuhastelu harmittaa"

😂

Ap tässä hei. Niin mitä outoa on jos näkee toisen sähköpostin? Miten yhteisellä koneella istuttaessa, jos minä istun vieressä ja mies avaa koneen etsiäkseen laskun, voi välttää sen, ettei silmäile toisen sähköpostia? Kun tarkoitus oli nimenomaan silmäillä ja etsiä lasku. Näenhän minä töissäkin, vastaavassa tilanteessa, toisten sähköposteja otsikkotasolla. Yleensä meillä ei ole mitään salattavaa ollut tähän mennessä, niin ihmetyttää tämä.

Vierailija
13/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä haluaa ajella 150km per suunta töihin, antaa äijän ajella?

Mieshän ei perhettään jätä ajaksi X ellei siitä ole sovittu - tai sitten jättää perheensä kokonaan, jos ilmoittamatta meinaa moisen tempun tehdä.

Ei meillä päin tuollaista edes miehenä pidetä, raukka yrittää paeta perhearkee. Siitähän tässä vain kyse on...!

Vierailija
14/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä miehesi voi tavata salarakastaan helpommin ja harrastaa äänekästä seksiä.

Vierailija
15/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo kulkea työmatkan vaikka junalla? Tunnen peri sellaista työntekijää.

Jos luulee voivansa muuttaa arkipäiviksi eri paikkaan asumaan, niin voitkin printata erohakemuksen valmiiksi.

Vierailija
16/16 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä haetaan vain pariksi kuukaudeksi? Miksi kukaan hakisi sellaista työtä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme