Uusi työntekijä hymyilee kahvipöydässä kaikelle mitä joku sanoo!
Onpa creepy! Heti kun joku avaa suunsa niin tämä katsoo silmät suurina ja suu hymyssä sitä kohti, vaikka asiassa ei olisi mitään hauskaa tai muuta syytä hymyyn. Karmivaa! Hymyilee itsekseen mutta ei puhu paljon. Oikeastaan vain jos joku puhuu hänelle, hän alkaa vuoropuheluun.
Kommentit (26)
Valitettavasti perusilmeeni on hymyilevä. Vain silloin kun minua oikein vit--harmittaa niin en hymyile. Minulla on siis resting smiley face.
Olen toki perusluonteeltani melko iloinen ja hymyilen myös ihan kohteliaisuudestakin kun joku puhuu tai tulee vaikka vastaan käytävällä.
Ei se ilme kerro mitään, vaan käytös. Minulle uusi työntekijä oli paskamainen heti alusta asti. Ei olisi haitannut yhtään, jos olisi hymyillyt, kunhan olisi käyttäytynyt ihmismäisesti. Mutta ei. Piru mikä piru.
Vierailija kirjoitti:
Kalpeneeko sinun hymysi uuden työntekijän hymylle? Mene vaikka hammaslääkäriin, saat sinäkin loistavan hymyn. Jotenkin.
Ap ei hymyile vaan näyttää nielaisseen pullollisen etikkaa...
Minulle on moni sanonut, että näytän vihaiselta miettiessäni asioita -- ja mietin asioita lähes aina.
Siksi itsekin hymyilen, ja annan reaktioideni näkyä kasvoissani, kun kuuntelen.
Toivottavasti emme satu samalle työpaikalle. AP:n kaltaiset ovat minua puukottaneet takaapäin
selkään jo ihan riittävän usein.
Mitä sinä ap olet tehnyt sen eteen, että uusi työntekijä tuntisi itsensä tervetulleeksi ja sopeutuisi joukkoon mahdollisimman nopeasti ja mutkattomasti, jotta hän pääsisi antamaan täyden työpanoksensa työyhteisönne eteen?
Up