Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ette ikinä kertoisi puolisolle menneisyydestänne!

Vierailija
24.10.2019 |

Mahdollisimman rujoja tosiasioita toivon!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo seksihistoriansa salanneet naiset saavat enimmäkseen yläpeukkuja?

Vierailija
42/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin oikiksessa, niin opintoni rahoitti kolme vanhempaa naista, jotka olivat keskenään ystäviä ja minä olin heille pano , eli ns mieshooo. Nämä naiset olivat rikkaiden miesten vaimoja ja miehet olivat vähän väliä työmatkalla. Naiset tiesi mitä reissullaan tekee ja he päättivät tehdä samoin. Jokaisen luona vierailin vuorotellen akselilla Katanjannokka, Ullanlinna, kruununhaka. Sain ajella hienoilla autoilla ja sain käteistä käyttöön ja yhdeltä sain pankkikortinkin käyttöön. Olin silloin 22v ja he olivat 43-45v eli ei edes vanhoja, mutta silloin se tuntui, että olisivat vanhoja. Kaikki hyvässä kunnossa ja piti itsestään huolta. Oli se kivaa. Olen töissä tämän yhden naisen aviomiehen firmassa tällä hetkellä eikä se äijä tiedä mistään mitään. EI tiedä, että olen ajellut hänen autolla ja juonu sen sängyssä kalliita juomia ja ajellu sen vaimoa ja ollu pankkikortti taskussa. Tätä en vaimolleni tule ikinä kertomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa naisista on ihan samanlaisia. 

Vierailija
44/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa naisista on ihan samanlaisia. 

Tähän taas olisin odottanut alapeukkuja naisilta. Joskus en ymmärrä tätä palstaa ollenkaan...

Vierailija
45/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
46/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan ryhmäsexiksi? Olin kerran sammumispisteessä kun kaksi miestä alkoi kosketella minua. En muista paljonkaan mitä siinä tapahtui ja tiedän, että en olisi suostunut moiseen jos olisin ollut vähänkään selvemmässä kunnossa. Siksi en enää juokaan liikaa. :( harmittaa tämä ihan hirveästi ja ahdistaakin..

Vierailija
47/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kerran sisälle tullessani en ottanut lakkia päästäni.

Vierailija
48/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työmatkoillani (Aasia)käyttänyt säännöllisesti maksullisia palveluita. Tämä on aivan normi myös suomalaisissa viennin yrityksissä, mutta meillä sitä taivastellaan - ja etenkin suhteissa se on paha turn off, myös historiassa.

Mies puhuu totuutta ja saa kymmeniä alapeukkuja. Voi voi.

Vierailija
49/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työmatkoillani (Aasia)käyttänyt säännöllisesti maksullisia palveluita. Tämä on aivan normi myös suomalaisissa viennin yrityksissä, mutta meillä sitä taivastellaan - ja etenkin suhteissa se on paha turn off, myös historiassa.

Joo, näitä miesten sikailutarinoita ei suvaita täällä, toisin kuin naisten ilmeisesti...

Vierailija
50/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä miesten pitäisi olla kiltisti kotona ja toivottaa vain vaimo hellästi tervetulleeksi kotiin kun tämä tulee Gambiasta jossa on ollut muiden kaltaistensa kanssa Mobutujen pamputettavana.

Vierailija
51/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen nyt köyhän miehen kanssa.

Olen ollut hiljaa exäni tarjoamasta elintasosta ja matkoista. Nykyisen kanssa ei olla käyty edes kotimaan matkalla koska kaikki on liian kallista.

Vierailija
52/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en (naisena) oikein tajua. Oon kyllä kuullut karua legendaa vientihommista, mutta lähinnä minusta on positiivista, että joku sen paukauttaa suoraan mitä siellä touhutaan.

Vierailija
53/53 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin se, että nuorena minulla oli seksikokeilu toisen miehen kanssa. Vaimollani on hyvin vanhoilliset mielipiteet tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä