Mitä ette ikinä kertoisi puolisolle menneisyydestänne!
Kommentit (53)
Alkoholismini kukoistaessa kätkin viinat lastenvaunuihin.
Kunnon miehenä työntelin päivittäin vaunuja Hietaniemessä kesän, pitäen sairaslomaa muka kipeästi jalastani.
Tämä oli yksi miljoonista tempuistani.
En ole kertonut silloista todellista tilaani vieläkään.
Nyt raittiina 14 vuotta.
Että ollessani työmatkalla viihdytin itseäni seksichatissa. Chattailukaveri paljastui samassa hotellissa oleilevaksi, ja aikamme yllytettyämme toisiamme teimme treffit saunaan. Siellä jutustelu lipui käsipeliksi ja lopulta hän pani minua. Olen siis itsekin mies eikä minulla ollut aikaisempaa kokemusta miestenvälisisitä. Lukuunottamatta tuhmaa chattailua, joka jollakin tasolla kiehtoi valtavasti.
Nyt kun luen näitä paljastuksia, omani tuntuu säälittävältä.
Olin joskus palavasti (ja luultavimmin yksipuolisesti) rakastunut erääseen tuttavapiiriimme kuuluvaan mieheen. Mitään seksuaalista ei siis koskaan välillämme ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ole paljastanut, että vaimoni oli ensimmäinen seurustelusuhteeni ja poikuuteni oli tallella (ikää meillä oli noin 30!).
Muuten menneisyydessäni ei ole luurankoja ja kai tuonkin voisi kertoa jos joskus asia tulisi puheeksi.
Tämähän oli hirvein juttu, todellinen fiasko.
Nuori mies pilannut elämästään yli 15 vuotta ainakin.
Onneksi noita kokemuksia naimisiin mennessä 24 v oli monta sataa, jos ei lähemmäs tuhat.
Ps, eikä jääneet siihen
Joo-o ei kannata koskea suomalaiseen naiseen pitkällä tikullakaan paitsi jos on hakenut sen hivin venäjältä.
Kun olin ns. uusioperhesuhteessa puolisoni tyttärellä oli joku rotta tai muu sellainen, haiseva jyrsijänoloinen.
Vapaana ollessa kuseskeli minunkin puhtaille vaatteille.
Se vain katosi yhtenä kesäkuun yönä.
En tiedä asiasta jos kysyttäisiin enempää tänäänkään.
Seksisuhde siivoojamme kanssa. Kiva antaa tytölle vähän ylimääräistä hyvin hoidetusta hommasta
Sitä että olen vähintään säätänyt kännissä jokaisen (eli hurjan kahden) miespuolisen ystäväni kanssa jossain vaiheessa. Ne hommat on puhuttu ja kuopattu eikä ne vaikuta ystävyyssuhteisiin heidän kanssaan nykypäivänä ollenkaan. En ikinä kertoisi, ihan vaan sen turhan mielipahan ja mustasukkailun takia.
Hyi helvet.ti mitä ihmissaasta.aJoo tänne on eksynyt. Roviolle nyt ainakin koirantappa.ja ja kaikki nämä "satojen kanssa huoruloineet pettäjät, jotka esittävät viatonta" oksettavia elukoita, toivottavasti joku narkki työntää teidät junan alle psykooseissaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurusteluaikoina ajoin hänen koiransa yli, eikä kuollutkaan heti.
No, kuoli kyllä sitten.Osallistuin jopa koiran etsimiseen innokkaan oloisesti.
Joskus tulee tämä mieleen kun tulee koirista puhetta.
Olet kuvottava.. Toivottavasti selviää.. Ja kun selviää ja jos olisit kumppanini tap paisin sinut hitaasti.. Liitän ilta rukoukseeni että saat hitaasti tuhoavan syövän.. Ja kivuliaasti.. Olet pahimman luokan tunnevammainen ja ihmis kuonaa
Minusta on sangen outoa, että tämä ketju vilisee mitä pöyristyttävämpiä tapauksia - mutta koira on se, mikä järkyttää...? Toista ihmistä saa kohdella miten vain, mutta koiraa ei voi?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde siivoojamme kanssa. Kiva antaa tytölle vähän ylimääräistä hyvin hoidetusta hommasta
Oliko tämä siivoojankin mielestä seksisuhde, vai että iljettävä setämies pakotti seksiin ja sen jälkeen maksoi hiljaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä siivoojankin mielestä seksisuhde, vai että iljettävä setämies pakotti seksiin ja sen jälkeen maksoi hiljaiseksi?
Ei tässä kukaan ole ketään pakottanut ja kaikki alkoi hänen aloitteesta
Vierailija kirjoitti:
Seksihistoriastani.
Olen ollut satojen miesten kanssa, monien naisten. Harrastanut kimppakivaa ja kaikenlaisia variaatioita. Nainut tuntemattomien miesten kanssa parkkipaikalla. Saman päivän aikana monien kanssa. Oli klamydiaa monta kertaa. Petin ihan jokaista seurustelukumppaniani, olin pahasti seksiriippuvainen.
Mieheni on rehellinen, uskollinen ja taivastelee kaikenlaisia bi-suhteita. Tätä miest' en ole pettänyt enkä petä
Joo, hyvä mies muuttaa sairaankin naisen luonteen. Eiku...
Ikinä en luottaisi täysin esim. sellaiseen ihmiseen joka on hakenut toisesta miehestä syliä kun entinen suhde on ollut huonona.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteluaikoina ajoin hänen koiransa yli, eikä kuollutkaan heti.
No, kuoli kyllä sitten.Osallistuin jopa koiran etsimiseen innokkaan oloisesti.
Joskus tulee tämä mieleen kun tulee koirista puhetta.
Tosi törkeää. Tahallasiko ajoit vai vahingossa? Mikset kertonut?
En kertoisi, kuinka pahasti minua kiusattiin koulussa, ja mitä kaikkea jouduin kokemaan. Kerran esim. yksi tyttö sylki suoraan naamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o ei kannata koskea suomalaiseen naiseen pitkällä tikullakaan paitsi jos on hakenut sen hivin venäjältä.
Tän ketjun perusteella ei kannata koskea suomalaiseen mieheenkään, vaikkei se olisi matkustanut kertaakaan rajojen ulkopuolelle.
En tiedä. Ehkä sitä miten paljon olen juonut nuorempana. Vaikka ei se asia itseäni häiritse. Jos puoliso olisi absolutisti niin sitten salaisin asian. Olen elänyt sellaisen elämän ettei minulla ole paljoa sen suhteen salattavaa.
Tässä yhden hirviö miehen tunnustus. En koskaan tule kertomaan vaimolleni että rakastan toista naista.
Että olen ollut sugarbaby reilu 10v vanhemmalle miehelle.
Sitä en ole paljastanut, että vaimoni oli ensimmäinen seurustelusuhteeni ja poikuuteni oli tallella (ikää meillä oli noin 30!).
Muuten menneisyydessäni ei ole luurankoja ja kai tuonkin voisi kertoa jos joskus asia tulisi puheeksi.