Olen korviani myöten ihastunut psykologiini
Onko muilla vastaavaa? Hän on liian inhimillinen ja vetovoimainen, enkä voi välttyä ihastumisen tunteilta.
Kommentit (17)
Transferenssin käsite tuttu ilman googlaustakin. Mutta tämä on jotakin muuta.
Älä silti tee mitään, pilaat terapiasuhteen.
Olet joutunut ammatillisen manipuloinnin kohteeksi.
Kaikki muutkin sen asiakkaat on, joten joudut jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Samalla aaltopituudella olemme molemmat. Ei tässä ole mitään ihmeellisempää. Ja korrekti on tuo psykologi, että tuskin koskaan lähtisi mihinkään juttuun asiakkaan kanssa. En aio tuoda ajatuksiani koskaan hänen tietoonsa. Mutta jos hän lukisi tämän täältä, hän ehkä ymmärtäisi. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muutkin sen asiakkaat on, joten joudut jakamaan.
Tuskin. Ei kai kaikki psykologin asiakkaat ihastu psykologiinsa?
Ja minä olen löytänyt (entisestä) asiakkaastani sielunkumppanin. En voi tätä paljastaa hänelle, sanoin, mutta olen kyllä melko varma, että tämä on molemminpuolista. Kun näen häntä, muutoinkin jossain merkeissä, vaikkei asiakas enää olekaan, niin ilma on sakeana energiasta, mikä välillämme virtaa, olemme yhtä hymyä, hän loistaa silmissäni. Tämä samansieluisuus iski minuun sähköiskun lailla, että happi meinasi loppua.
Olen ajatellut häntä joka ikinen tunti siitä lähtien, kun hän astui elämääni keväällä.
Mutta esteitä on liikaa; hänen asemansa, minun työetiikka sekä avioliitto.
Silti toivon, ja uskonkin, että tulemme aina kuulumaan osaksi toistemme elämää.
Terveisiä sosiaalialalta
Vierailija kirjoitti:
Limerienssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Limerienssi
Limoviikuna
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen löytänyt (entisestä) asiakkaastani sielunkumppanin. En voi tätä paljastaa hänelle, sanoin, mutta olen kyllä melko varma, että tämä on molemminpuolista. Kun näen häntä, muutoinkin jossain merkeissä, vaikkei asiakas enää olekaan, niin ilma on sakeana energiasta, mikä välillämme virtaa, olemme yhtä hymyä, hän loistaa silmissäni. Tämä samansieluisuus iski minuun sähköiskun lailla, että happi meinasi loppua.
Olen ajatellut häntä joka ikinen tunti siitä lähtien, kun hän astui elämääni keväällä.
Mutta esteitä on liikaa; hänen asemansa, minun työetiikka sekä avioliitto.
Silti toivon, ja uskonkin, että tulemme aina kuulumaan osaksi toistemme elämää.
Terveisiä sosiaalialalta
Sosiaalialalta ammattitaidon vajauksesta.
Nuo etiikkasäännöt on tehty ihmisten suojelemiseksi. Jos tunne on aikuisten molemminpuolista niin anna palaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Samalla aaltopituudella olemme molemmat. Ei tässä ole mitään ihmeellisempää. Ja korrekti on tuo psykologi, että tuskin koskaan lähtisi mihinkään juttuun asiakkaan kanssa. En aio tuoda ajatuksiani koskaan hänen tietoonsa. Mutta jos hän lukisi tämän täältä, hän ehkä ymmärtäisi. Tai sitten ei.
Siltä manipuloidusta juuri tuntuu, tuskin sitä pelkoa että olisi mihinkään juttuun lähtemässä, voi olla pelkkä tunaroija, kannattaisi tsekata meriitit.
Tämä on ERITTÄIN hyvä pätkä aiheesta. Oikeasti suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ERITTÄIN hyvä pätkä aiheesta. Oikeasti suosittelen.
Kiitos, tässäpä hyviä pointteja.
Av
Mistähän tämä sanonta on peräisin: korvia myöden rakastunut. Lasketaanko se päälaelta korviin asti vai varpaista korviin?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä sanonta on peräisin: korvia myöden rakastunut. Lasketaanko se päälaelta korviin asti vai varpaista korviin?
Varmaan varpaista korviin.
Ei ole mitenkään erikoista. Googlaa transferenssi.