Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostukseni sammuu välittömästi jos suhde ei etene syväksi rakkaussuhteeksi

Vierailija
23.10.2019 |

Tunnen vain tuhlaavani aikaa pinnallisten ihmisten kanssa. Pelkkä fyysinen suhde kiinnostaa vielä vähemmän. Muita?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä syvää rakkautta tässä etsitään joo, tuntuu vain että itse olen aina paljon syvemmällä kuin nainen. Osaako nainen edes rakastaa, vai etsiikö hän vain kauppakassien kantajaa? Itse rakastan hyvin vahvasti, sillä tavalla kuin lauluissa lauletaan.

Vierailija
2/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin syvällistä suhdetta. Fyysisyys ja läheisyys, henkinen ja fyysinen, suhteen tärkeimmät elementit. Eipä ole miestä löytynyt. En kyllä tiedä mistä edes etsisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätyksi tulemisen pelko?

Vierailija
4/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sun ajattelutapa vasta pinnallista onkin kun vertaa tutustumiseen ja kiinnostumiseen vasta sen jälkeen.

Vierailija
5/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä. Tapailu-, seksi- tai kevyempi seurustelusuhde ei kiinnosta pätkääkään. Minulle kelpaisi jopa platoninen rakkaussuhde, kunhan se olisi totaalinen rakkaussuhde. Edes sukupuolella ei ole merkitystä. Kovassa näyttää olevan nykymaailmassa.

Vierailija
6/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä vaan päättämällä hoidat suhteen syväksi rakkaussuhteeksi...

Syvä ja nopea ei sovi yhteen, nopeasti tutustutaan toiseen vain pintapuolisesti ja paremmin tutustumalla saattaa löytyä piirteitä jotka tehokkaasti estävät syvemmän suhteen muodostumisen tai tuhoavat sen.

Ei koko ikää tarvi vetkutella, mutta nopeus ei ole mikään meriitti tai tae pitkälle suhteelle.

Hätäisesti ei tule kuin kuspäitä mukuloita.

Vierailija
7/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylätyksi tulemisen pelko?

Tarkoitat mitä? Etsijän vai kohteen hylätyksi tulemisen pelkoa?

Vierailija
8/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta sun ajattelutapa vasta pinnallista onkin kun vertaa tutustumiseen ja kiinnostumiseen vasta sen jälkeen.

Minkä jälkeen?

Vierailija
9/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sä vaan päättämällä hoidat suhteen syväksi rakkaussuhteeksi...

Syvä ja nopea ei sovi yhteen, nopeasti tutustutaan toiseen vain pintapuolisesti ja paremmin tutustumalla saattaa löytyä piirteitä jotka tehokkaasti estävät syvemmän suhteen muodostumisen tai tuhoavat sen.

Ei koko ikää tarvi vetkutella, mutta nopeus ei ole mikään meriitti tai tae pitkälle suhteelle.

Hätäisesti ei tule kuin kuspäitä mukuloita.

Tähän ikään on katseltu nämä kymmenien vuosien ”yhteenkasvamiset” ja ”toiseen tutustumiset”. En päätä mitään, etsin.

Vierailija
10/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sellaisen voi löytää. Itse löysin Tinderistä. Tiedettiin molemmat jo ekoista treffeistä, että halutaan tätä lisää. Vuosi on mennyt nyt tuosta tapaamisesta. Asumme yhdessä, meillä on paljon läheisyyttä ja seksiä, osaamme keskustella, emme riitele. Joten kyllä, tämä on syvällinen rakkaussuhde:)

Vierailija
11/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jälkeen?

Tutustumisen jälkeen. Mitä et ymmärtänyt?

Ensin tutustuminen, sitten vasta kiinnostuminen kun tiedät kenestä olet kiinnostumassa. Ei toisinpäin.

Vierailija
12/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jälkeen?

Ensin tutustuminen, sitten vasta kiinnostuminen kun tiedät kenestä olet kiinnostumassa. Ei toisinpäin.

Puhumme eri asioista. Puhut pinnallisista liskoaivoisista libidosuhteista. ”Seurustelusta” ja muusta scheissesta.

Vierailija
13/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jälkeen?

Puhumme eri asioista. Puhut pinnallisista liskoaivoisista libidosuhteista. ”Seurustelusta” ja muusta scheissesta.

Mähän just puhuin pitkästä tutustumisesta, sinä pikaisesta rakastumisesta. Miten voit rakastua kun et tiedä mihin rakastut? Rakastut vain siihen rakastumisen tunteeseen, et siihen toiseen ihmiseen.

Vierailija
14/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jälkeen?

Mähän just puhuin pitkästä tutustumisesta, sinä pikaisesta rakastumisesta. Miten voit rakastua kun et tiedä mihin rakastut? Rakastut vain siihen rakastumisen tunteeseen, et siihen toiseen ihmiseen.

No tuskin. Minulla on kuitenkin alla parikymmenvuotinen avioliitto. Että ei, en edes halua ”rakastua”. Nuo ovat lasten juttuja.

Vierailija
15/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jälkeen?

No tuskin. Minulla on kuitenkin alla parikymmenvuotinen avioliitto. Että ei, en edes halua ”rakastua”. Nuo ovat lasten juttuja.

Siis parikymmenvuotisen avioliiton ansiosta kaipaat jotain kiinnostuksenkohteita jotka nopeasti etenevät syväksi rakkaussuhteeksi? Okei.

Vierailija
16/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jälkeen?

Siis parikymmenvuotisen avioliiton ansiosta kaipaat jotain kiinnostuksenkohteita jotka nopeasti etenevät syväksi rakkaussuhteeksi? Okei.

Kyllä. Tai lähinnä kohdata ihmisen, jonka kanssa rakastaminen on ylipäätään mahdollista - syvästi.

Vierailija
17/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä syvää rakkautta tässä etsitään joo, tuntuu vain että itse olen aina paljon syvemmällä kuin nainen. Osaako nainen edes rakastaa, vai etsiikö hän vain kauppakassien kantajaa? Itse rakastan hyvin vahvasti, sillä tavalla kuin lauluissa lauletaan.

Onhan meitä naisiakin samassa tilanteessa. Miehet haluavat olla kavereita tai sitten haluavat pelkän seksisuhteen. Minä rakastun hyvin syvästi silloin kun rakastun. Ei oikein löydy samanhenkistä miestä. Haluan itse kunnon avioliittoon johtavan suhteen enkä muuta. Harmi kun samanhenkiset ihmiset eivät kohtaa.

Vierailija
18/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan meitä naisiakin samassa tilanteessa. Miehet haluavat olla kavereita tai sitten haluavat pelkän seksisuhteen. Minä rakastun hyvin syvästi silloin kun rakastun. Ei oikein löydy samanhenkistä miestä. Haluan itse kunnon avioliittoon johtavan suhteen enkä muuta. Harmi kun samanhenkiset ihmiset eivät kohtaa.

Jep. Minulle ei riitä edes ”kunnon avioliitto”. Haluan enemmän.

Vierailija
19/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minulle ei riitä edes ”kunnon avioliitto”. Haluan enemmän.

Taidan tietää mistä puhut.

Vierailija
20/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen tietää välittömästi mihin suhde etenee? Voiko tämä tieto (kuvitelma) olla väärä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän