Kauanko teillä on mennyt että saatte sairaalalaskun (HUS) kotiin? Minulla on kohta kuukausi käynnistä eikä laskua näy
Kävin viime kuun lopussa Helsingissä HUSsin silmäsairaalassa. Oma kantaan käynnistä tuli merkki 30.9
Mitään laskua ei ole tullut eikä myöskään sitä lääkärin kirjoittamaa selvitystä käynnistä. Pelkään että ne on lähetetty minulle yhtaikaa ja postinjakaja on tiputtanut ne väärään asuntoon. Nyt joku tyyppi lukee minun potilaspapereitani.
Ahdistaa tämmöinen. Odotan joka päivä että joko ne nyt olisi tullut eikä tarvitse stressata että joku tyyppi on saanut sairashistoriani käsiinsä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Lasku ja muut paperit tulevat eri aikaan ja eri paikasta. Jotkut käynnit ovat kokonaan maksuttomia eli laskua ei välttämättä edes tule. Soita sinne ja kysy.
Kiitos tiedosta, pitää soittaa heti huomenna.
Ap
En osaa tarkkaa aikamäärää sanoa, mutta meni kyllä useampi viikko. Kannattaa soittaa sinne jos huolettaa :)
Vierailija kirjoitti:
En osaa tarkkaa aikamäärää sanoa, mutta meni kyllä useampi viikko. Kannattaa soittaa sinne jos huolettaa :)
Pitää soittaa. Voi olla että siellä on ollut ruuhkaa ja en ole siksi saanut papereita ja mahdollista laskua.
Ap
Siihen menee mitä menee. Ei 2-3 viikkoa ei ole mikään ihme. Ei kantta ole hätähousu.
Mulla meni reilu kk ennen kuin hus lasku tuli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni reilu kk ennen kuin hus lasku tuli.
Hyvä tietää ettei tarvitse huolestua. Siellä on ilmeisesti vain pitkät käsittelyajat.
Ap
Syyslomatki tässä välissä nii voi venyä laskutuksessa. Soita jos haluat mutta itse odottelisin vielä pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Syyslomatki tässä välissä nii voi venyä laskutuksessa. Soita jos haluat mutta itse odottelisin vielä pari viikkoa.
Päätin odotella vielä sen pari viikkoa. Toivotaan että se tulee.
Ap
Mulla oli käynti HUS:ssa huhtikuussa. Paperit tulivat kesäkuun alussa ja lasku syyskuussa.
Lasku ja muut paperit tulevat eri aikaan ja eri paikasta. Jotkut käynnit ovat kokonaan maksuttomia eli laskua ei välttämättä edes tule. Soita sinne ja kysy.