Syrjäytynyt pitkäaikaistyötön! Mikä on tekosyysi mikset hae Salon akkutehtaalle töihin?
Niillä pyörii mainoksia somessa. Edes koulutusta ei tarvita vaan työnantaja kouluttaa tehtävään.
Kommentit (52)
Olen pitkäaikaistyötön, mutta en syrjäytynyt. Siis olen onnellinen ja osallistuva yhteiskunnan jäsen.
Pääseekö tyhjällä CV:llä ja jos burgeroi haastattelun?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö tyhjällä CV:llä ja jos burgeroi haastattelun?
Kuulemma pääsee töihin vaikka nousisi kesken haastattelun pöydälle ja kuseskelisi pitkin haastattelijan naamaa.
Mukavampi juoda kaljaa ja pelata pleikkaa, tyhmät töitä tekee.
Saloon pääsee autolla motaria pitkin tunnissa. Vois harkita jollei muuta tässä löydy.
En ole nähnyt yhtäkään mainosta, voiskos aloittaja linkata tänne, kiits.
Vierailija kirjoitti:
Asun Hgissä enkä aio muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Saloon pääsee autolla motaria pitkin tunnissa. Vois harkita jollei muuta tässä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa noita mainoksia ainakin pyörii.
Saan sopeutumisrahaa 4000e/kk. Paljonko saisin palkkaa Salossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, salolaisia käy paljon pk-seudulla töissä kun työmatka ei kuitenkaan ole paljoa yli tuntia. Sen sijaan ei ole mitään takeita että pitkäaikaistyötön pääsee tuonne töihin, hakemuksia oli tullut reilusti yli 1000 ja muutama sata palkataan.
Vierailija kirjoitti:
Koti muualla. Perhe.
Perhe ja lastenhoito ei ole syy kieltäytyä työnteosta.
Jos olisit kysynyt tuota vuosi sitten, olisin sanonut: olen jo matkalla!
Nyt sanon: too little too late. Yritin aikani, systeemi kusi kintuilleni vaikka miten yritin. Mielenterveys ja motivaatio menivät jo. Nyt minulle riittää se että nautiskelen miten voin niillä rahoilla jotka saan ilmaiseksi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään pitkäaikaistyötöntä jolla vielä auto olisi, jos joskus on ollut, se on myyty pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koti muualla. Perhe.
On se jos koti on muutaman sadan kilometrin päässä ja puolisolla on paikkakunnalla töitä ja lapset koulussa. Ei ole mitään järkeä jättää perhettä jonkun lyhytaikaisen työpaikan takia. Eiköhän työntekijöitä löydy Salon lähiseudulta tehtaalle töihin. Järjenkäyttö on sallittua myös tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koti muualla. Perhe.
On se jos koti on muutaman sadan kilometrin päässä ja puolisolla on paikkakunnalla töitä ja lapset koulussa. Ei ole mitään järkeä jättää perhettä jonkun lyhytaikaisen työpaikan takia. Eiköhän työntekijöitä löydy Salon lähiseudulta tehtaalle töihin. Järjenkäyttö on sallittua myös tässä tapauksessa.
Et voi kieltäytyä työpaikasta jos olet työtön. Sinun on pakko ottaa vastaan niitä töitä mitä saat.
Juu, ei tarvitse keksiä mitään valheellisia tekosyitä, kun oikeakin syy riittää: Ei nappaa. :)
Olen ideologinen. Ideologia vaihtuu aina tarvittaessa. Tässä kohdassa: akut eivät ole ympäristöystävällisiä, joten en suostu tuhoamaan maapalloa olemalla mukana niiden valmistuksessa.
En ala muuttamaan monen sadan kilometrin päähän ilman varmuutta että pitkään olisin töissä.