Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko otettu, jos joku mies ihan yhtäkkiä suutelisi sinua baarissa?

Vierailija
23.10.2019 |

Ja sanoisi sitten, että oli ihan pakko suudella, koska olet niin kaunis.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin mitä aineita äijä on vetänyt, jos minua kauniina pitäisi.

Olisin otettu.

Vierailija
42/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavaa jos yksikään mies pitää aloittajan toiminta - ajatusta hyväksyttävänä tai jopa romanttisena. Täytyy olla aika pahasti päästään vajaa silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yllättäen vaan varoittamatta pussais? No hemmetti, en todellakaan olisi otettu. Mutta jos joku vaikka sanoisi, että olet kyllä suudeltavan näköinen ja jos sopii suudella...? niin sitten tilanteesta riippuen voisin joko kohteliaasti kieltäytyä tai sitten vaikka suudellakin. Mutta tuosta noin vaan kimppuun hyökkäävä suutelija saisi litsarit.

Vierailija
44/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin suudella, jos olisi miellyttävä ihminen. Itse asiassa kysyin itse vähän aikaa yhdeltä mieheltä, voitaisiinko suudella. Ihan vain suutelemisen ilosta.

Kysyminen on kai eri kun toteamus ja kielen työntäminen kurkkuun tuntemattomalta.

Alan epäillä että osa teistä on provoavia miehiä kuten ap tai sitten olette vain harvinaisen tyhmiä naisia.

Nyt kysytään ihmisten ihan henkilökohtaista mielipidettä ja jonkun mielestä kaikenlaiset pervot ja alistavatkin jutut saattavat olla määrätyissä tilanteissa HEILLE mieleisiä. Hyväksy se.

Tämä ei tarkoita, että he ajattelevat sen olevan kaikkien kohdalla haluttavaa tai edes oikein, mutta heistä se on. Eli, jos kysytään ”tykkäätkö jos sinua nipistetään pyllystä, pikkulapset kirkuvat korvaasi tai vieras mies kommentoi rintojasi”? Jos nyt joku jostain oudosta syystä tykkää siitä, niin miksei hän saisi sanoa sitä?

Onko tyhmää, jos jollain on outoja tykkäämisen kohteita? Ehkä, mutta jokaisella on oikeus omaan makuun ja mielipiteeseen ja muiden ei kuullu sitä sensuroida, vaikka itse ei siitä pidä.

Vierailija
45/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ympäri korvia saisi jos kävisi tuolla lailla käsiksi.

Vierailija
46/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti

Vierailija
47/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt näin. Olin tanssimassa kaverin kanssa ja yhtäkkiä joku mies ilmestyi tyhjästä suutelemaan minua ja katosi yhtä nopeasti kuin ilmestyikin.

Tapahtui niin nopeasti ja tuli niin tyhjästä että häkellyin ja olin ihan mitä vttua, korville en kerennyt antamaan kun tyyppi oli jo kadonnut. Eikä häntä enää samassa baarissa näkynyt.

Ällötti. Oksetti. Toivottavasti sai multa huuliherpes viruksen.

Vierailija
48/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy homobaareissa.

M48

Vierailija
49/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin suudella, jos olisi miellyttävä ihminen. Itse asiassa kysyin itse vähän aikaa yhdeltä mieheltä, voitaisiinko suudella. Ihan vain suutelemisen ilosta.

Kysyminen on kai eri kun toteamus ja kielen työntäminen kurkkuun tuntemattomalta.

Alan epäillä että osa teistä on provoavia miehiä kuten ap tai sitten olette vain harvinaisen tyhmiä naisia.

Ei mitään kieltä kurkkuun, vaan sellainen muiskautus.

Täällä on aika tiukkapipoista porukkaa. Sitten taas veikkaan että nämä tiukkapipot ovat valmiita vaikka mihin seksuaalisiin tekoihin yhden illan juttujen kanssa. Mitäs siitä sitten jos hiukan muiskauttelee baarissa.

Vierailija
50/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä just baarissa voi nuoleskella tuntemattomia, sitten voikin mennä kotiin yöksi yksin.

Vierailija
51/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia aloituksia täällä viljellään

Vierailija
52/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneenkään ei saa koskea ilman lupaa. Miten se on niin vaikea tajuta.

Vierailija
53/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin jännä. Mun nuoruudessa oltiin kutemassa jossain baarin nurkassa. Se oli ok. Yöksi ei lähdetty kuitenkaan. Onko nuoriso nykyään sellaista, että baarissa ei tehdä mitään ja sitten salatapaillaan kotona?

Vierailija
54/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi otettu - päinvastoin.😡

Vierailija
55/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin jännä. Mun nuoruudessa oltiin kutemassa jossain baarin nurkassa. Se oli ok. Yöksi ei lähdetty kuitenkaan. Onko nuoriso nykyään sellaista, että baarissa ei tehdä mitään ja sitten salatapaillaan kotona?

Onko se niin vaikea ymmärtää, ettei pussailla tai hivellä ilman lupaa?

Vierailija
56/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en.

Vierailija
57/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneenkään ei saa koskea ilman lupaa. Miten se on niin vaikea tajuta.

Niin, me too. Minun nuoruudessani se oli vain hauskaa, jos joku komistus hiukan puristi pepusta.

Vierailija
58/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta mies olisi otettu sen jälkeen. Kiinni seksuaalisesta ahdistelusta.

Vierailija
59/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä just baarissa voi nuoleskella tuntemattomia, sitten voikin mennä kotiin yöksi yksin.

Minustakin voi kunhan se tehdään yhteisymmärryksessä.

Vierailija
60/62 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikea ymmärtää, ettei pussailla tai hivellä ilman lupaa?

On, minun on vaikea ymmärtää tätä. Jos on yökerhossa hiprakassa ja flirttaa kaikille ihmisille ympärillä huulet törröllään. Näen tuollaisen käytöksen avoimena kutsuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi