Olisitko otettu, jos joku mies ihan yhtäkkiä suutelisi sinua baarissa?
Ja sanoisi sitten, että oli ihan pakko suudella, koska olet niin kaunis.
Kommentit (62)
En, näin on käynyt joskus ja on muuten ainoa kerta kun olen ketään lyönyt, enkä edes häpeä, olisi pitänyt lyödä kovempaa.
En tientenkään olisi.
t. naimissa since -96
Vain jos kyseessä olisi Jason Momoa ❤
Todennäköisesti mies ei sanoisi suudelman jälkeen mitään vaan pitäisi veristä kielenrepaletta kädessään.
Vierailija kirjoitti:
En, näin on käynyt joskus ja on muuten ainoa kerta kun olen ketään lyönyt, enkä edes häpeä, olisi pitänyt lyödä kovempaa.
Ymmärrettävää. Vastauksena voisi sanoa aloituksen lauseeseen että "Oli ihan pakko lyödä, kun oot niin saatanan idiootti"
Hyi vit. Joku seksuaalinen ahdistelija. Joo tosi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi ihan kaatokännissä nuolemaan?
Mitäpä jos et yllyttäisi noita kaksilahkeisia, tunnettuja siitä että kuvittelevat itsestään liikoja ja se olisi miuten aivan sama kuka Adonis siellä olisi vastassa, ällöttävää ja toista halventavaa käytöstä keneltä tahansa.
Olisitko itse otettu, AP? Jos olisit, itsetuntosi on oltava todella huono ja suosittelen vähän pohtimaan, kuinka parantaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voin nimeni vaihtaa, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi ihan kaatokännissä nuolemaan?
Mitäpä jos et yllyttäisi noita kaksilahkeisia, tunnettuja siitä että kuvittelevat itsestään liikoja ja se olisi miuten aivan sama kuka Adonis siellä olisi vastassa, ällöttävää ja toista halventavaa käytöstä keneltä tahansa.
Yllyttäisi? Ei juma... 😂
Tässä tulikin hieno esimerkki naisille tyypillisestä käytöksestä. "Vääriä mielipiteitä" sanovat naiset pyritään heti palauttamaan ruotuun, koska naiset ovat laumaeläimiä, ja lauman kannasta eriävät mielipiteet ovat suuri uhka.
Pistäisin huumausaineiden piikkiin, koska jos mies pitää minua kauniina on hänen pitänyt vetää jotain vähän vahvempaa kuin alkoholi.
No en olisi.