Olisitko otettu, jos joku mies ihan yhtäkkiä suutelisi sinua baarissa?
Ja sanoisi sitten, että oli ihan pakko suudella, koska olet niin kaunis.
Kommentit (62)
Voisin suudella, jos olisi miellyttävä ihminen. Itse asiassa kysyin itse vähän aikaa yhdeltä mieheltä, voitaisiinko suudella. Ihan vain suutelemisen ilosta.
En todellakaan! Hyi helv! Mikä v... teitä äijiä vaivaa?! 😡🤮
En todellakaan. Eikä olisi mieskään keräillessään hampaitaan baarin lattialta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos kyseessä olisi Jason Momoa ❤
Tulisi ihan kaatokännissä nuolemaan?
Mitäpä jos et yllyttäisi noita kaksilahkeisia, tunnettuja siitä että kuvittelevat itsestään liikoja ja se olisi miuten aivan sama kuka Adonis siellä olisi vastassa, ällöttävää ja toista halventavaa käytöstä keneltä tahansa.
Yllyttäisi? Ei juma... 😂
Tässä tulikin hieno esimerkki naisille tyypillisestä käytöksestä. "Vääriä mielipiteitä" sanovat naiset pyritään heti palauttamaan ruotuun, koska naiset ovat laumaeläimiä, ja lauman kannasta eriävät mielipiteet ovat suuri uhka.
Kyllä osittain olet oikeassa, koen uhkana naiset jotka hyväksyvät seksuaalisenhäirinnän eivätkä itse näe että pitävät yllä tuota miesten käytöstä että naisen alistaminen on ok, tietenkin vain kun sen tekee oikea henkilö.
No voin kertoa ettei ole, tuskin kenestäkään jos kohteeksi joutuu, se oikea henkilö oli millainen malli tahansa muuttuu tuollaisella käytöksellä hyvinkin nopeasti vastenmieliseksi ihmiseksi. Joten pidä mölyt mahassasi typerys, se mieli voi muuttua sinullakin jos joskus tuollaiseen tilanteeseen joudut.
Liian vähän tapahtuu tuollaisia ihanuuksia enää.
Vierailija kirjoitti:
Voisin suudella, jos olisi miellyttävä ihminen. Itse asiassa kysyin itse vähän aikaa yhdeltä mieheltä, voitaisiinko suudella. Ihan vain suutelemisen ilosta.
Kysyminen on kai eri kun toteamus ja kielen työntäminen kurkkuun tuntemattomalta.
Alan epäillä että osa teistä on provoavia miehiä kuten ap tai sitten olette vain harvinaisen tyhmiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
vetäisin kyllä nenään !
Mä vetäisin käteen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos kyseessä olisi Jason Momoa ❤
Kyllä mä voin nimeni vaihtaa, ei siinä mitään.
Vaihtasitko vaikka Pekka Kaukaloksi?
En olisi otettu. Yksi on kerran lirkuttelun saattelemana yrittänytkin, onneksi järkkäri tuli pelastamaan.
Olisihan se aika imartelevaa. Viehätyn muutenkin miehistä, jotka ovat miehekkäitä ja vähän röyhkeitä.
Minulle on käynyt kahdesti noin. Olen nätti ja kiltin oloinen, joten miehet eivät ymmärrä pelätä. Ensimmäisellä kerralla tönäisin kaksin käsin ja huusin, toisella kerralla heitin juomat naamaan ja sanoin jotain halveksivaa. Muiden ihmisten huomio sai nilkit luikkimaan pakoon vähin äänin. Asialliset miehet torjun kohteliaasti ja yksiselitteisesti.
Jaa... Enää en ihmettele, että Suomessa syntyy niin vähän vauvoja...
En todellakaan! Kerran yöelämässä kimppuuni kävi mies ja suuteli väkisin. Sain huuliherpeksen, että v*tuttaa vieläki!
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, että baarissa tuntematon mies pitäs alkaa panemaan.
Olisin niin otettu, että survaisisin polven muniin ja tirvaosisin nyrkin nenääsi. Olisitko otettu?
Samaa sarjaa, kun mies näkee baarissa ensimmäisenä rintani ja tulee kourimaan niitä kysymättä, niin että huomaan miehen vasta kun hän on kourimassa rintoja ja säikähdän sekä ahdistun (on tapahtunut pari kertaa). Vaikka olen isorintainen, rintani kuuluvat vain minulle. Ja ei ole silikonit, jos joku sanoi, mitäs oot ottanut niin isot rinnat. Sama juttu, jos mies yleensä koskee ilman lupaa, ehkä käsivarteen tms neutraaliin paikkaan voi koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen väkivaltaisia vastauksia kieltämättä. Onneksi naiset eivät ole vahvempia kuin miehet. Tämä yhteiskuntahan olisi ihan kaaos, jos nämä väkivaltaiset mammat pääsisivät toteuttamaan halujaan oikeasti.
Mä olen vetänyt baarissa yhtä jätkää turpaan ihan huolella, kun väkisin suuteli mua. Toisen olen nostanut rinnuksista seinälle, kun oli jatkuvasti lääppimässä mun persettä.
N28
Ei ole mikään mielipide vastustaa seksuaalista häirintää. Se ei ole sallittua ja sillä selvä.