Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ympärileikkauksesta?

Vierailija
23.10.2019 |

Miten leikkaus onnistui lopputulokseltaan ja kuinka paranemisvaihe eteni?
Mistä syystä sinulle tehtiin?
Leikattiinko säästävästi vai kaikki pois?
Mahdollisesti leikkaus edessä ja hirvittää. Olisi mukava kuulla kokemuksia ja keskustella aiheesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain sileimpiä alkkareita, joten ei hankaa housuissa. Puuvilla ei ole tarpeeksi sileää. Kannattaisi etsiä parempia alkkareita, joko silkkisiä tai keinomateriaalia? Minulla on molempia.

esinahaton

Vierailija
22/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies34vuotta kirjoitti:

Mulle tehty aikuisena 8 vuotta sitten. Leikattiin ns. kaikki pois. Eli liikkuvaa esinahkaa ei jäännyt yhtään. Leikattiin pois myös se pieni jänne frenulum, vai mikä se nyt on. Leikkaus itsessään oli aika nopea, mutta jotenkin nolo kokemus. 

Parantuminen oli jotain ihan hirveätä. Penishän saa erektioita useita kertoja joka yö. Joten joka yö heräsin siihen, että haavat oli repeytynyt auki. Kylmällä vedellä suihkuttelin. Kesti monta viikkoa ennenkuin oli täysin parantunut. Hirveä kokemus. 

Rehellisesti sanoen en ole tykännyt yhtään. Tuntoa on lähtenyt pois todella paljon. Masturbointiin tarvitsee aina liukkaria, ei onnistu ilman. Lisäksi on aika harvinainen Suomessa, joten kukaan kumppani ei osaa käsitellä leikattua. Onhan se ihan eri asia kun ei ole sitä liikkuvaa osaa. Näyttää myös omasta mielestäni rumemmalta ja paljas terska hankaa ikävästi housuissa.

Kyllä. Kaduttaa koko leikkaus. Mutta tällä mennään. 

Juuri tälläistä olen miettinyt.

Onko terska edelleen niin herkkä että hankaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vain sileimpiä alkkareita, joten ei hankaa housuissa. Puuvilla ei ole tarpeeksi sileää. Kannattaisi etsiä parempia alkkareita, joko silkkisiä tai keinomateriaalia? Minulla on molempia.

esinahaton

Täytyykin ruveta katselemaan boksereita sillä silmällä, että mikä ei hankaisi.

Vierailija
24/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi!

Vierailija
25/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Lapsena ahtaan esinahan vuoksi.

En muista asiasta mitään.

Tuntoherkkyys on heikompi, mm. en ole koskaan lauennut suuseksistä.

No, eipä ennenaikainen siemensyöksy vaivaa.

Samoin lapsena mutta ei kyllä ole tuntoherkkyys mitenkään heikko, pikemminkin päinvastoin. Hygienian kannalta vamasti tuppikullia helpompi. Sikäli kun sillä mitään väliä on niin naisilta saatujen kommenttien perusteella näyttää paremmalta kuin leikkaamaton.

Vierailija
26/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi!

Miksi? Onhan täällä muitakin terveyteen liittyviä aloituksia. Esimerkiksi gynekologiset syövät. Miksi tämä olisi joku vastenmielinen aihe josta ei sovi puhua. Vertaistuki ja kokemukset varmasti tarpeen. Ihan asiallinen keskustelu.

Vierailija
27/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi!

En ymmärrä miksi kaikki alapäähän liittyvät keskustelut ovat asiattomia? Mielenkiintoinen keskustelu mielestäni. Itsellänkin leikattu löytyy. Rehellisesti sanottuna, kyllä se leikkaamaton on vaan parempi. Mutta makuasioita.

Vierailija
28/32 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5uu6t7u kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi!

En ymmärrä miksi kaikki alapäähän liittyvät keskustelut ovat asiattomia? Mielenkiintoinen keskustelu mielestäni. Itsellänkin leikattu löytyy. Rehellisesti sanottuna, kyllä se leikkaamaton on vaan parempi. Mutta makuasioita.

Mitkä asiat sinulla mennyt leikkauksen myötä huonommaksi?

Vierailija
29/32 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta menossa leikkaukseen.

Vierailija
30/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin kaikki pois jo nuorella iällä, nyt olen kyllä jo ihan aikamies... Nuppi ei vain mahtunut nahan sisään, eikä siinä sitten ollut muuta vaihtoehtoa, kuin tehdä ympärileikkaus, jossa esinahka leikattiin nupin päältä kokonaan pois, siis malliltaan ihan tiukaksi. Paraneminen meni ilman ongelmia, toki oli aika arka ihan aluksi : ) Leikkauksen jälkeen nahka oli kyllä ihan tiukalla ja arpikin oikein loisti terskan yläpuolella, mutta ajan mittaan varren nahka on käytössä venynyt niin, että liikkuvaa on nykyään ihan jonkun verran. Terska on kyllä nykyäänkin aina täysin näkyvissä. Leikkaus tehtiin silloin julkisella puolella. Kovin paljon ympärileikattuja ei näe uimahalleissa, pukuhuoneissa, saunoissa yms. joten kyllä sen huomaa, että monet katselee sitä uteliaisuuttaan. Itselläni kyllä sattuu olemaan aika kookas siitin ja pidän vielä aina täysin posliinina, niin voisi vaikka olla katseen kohteena ilman leikkaustakin. Naiset ovat kovasti käytössä tykänneet ja sekasaunoissa saa myös mukavasti katseita : ) joten suosittelen ympärileikkaukseen menoa lämpimästi...

Vierailija
31/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena, julkisella ja ahtaan nahan vuoksi. Kaikki otettiin pois. Parani vikkelään ja ei mennyt montaa viikkoa kun pääsi uudestaan pukille.

Pelkkää hyvää sanottavana. Kestävyys parani, naiset tykkää kun on liikkuvat takana ja hygieniahommat hoituu helposti. Ehkä pieni miinus, että naiset ei välttämättä ekalla kerralla osaa runkata miestä ilman esaria. Mut vakkarisuhteessa ei tarvi käyttöohjeita. :)

Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti itselläkin sujuu yhtä hyvin.

Parisuhteessa olen niin eiköhän äkkiä tule uudenlainen vehje tutuksi eikä muiden tarvitse ihmetellä leikattua vehjettäni.

Mulla ollut neljä kumppania elämäni aikana, joista kahdella leikattu jo lapsena ahtauden vuoksi. En itse pidä sitä mitenkään outona tai harvinaisena.

”Käsittelykin” ollut ihan helppoa.

Vierailija
32/32 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten tuollainen leikkaus voi tulla eteen vasta aikuisena. Itse muistan käyneeni kuopuksen kanssa lääkärillä kyseisen asian johdosta. No, poika selvisi ilman leikkausta, mutta hullua olisi ollut odotella asian kanssa aikuisuuteen asti.