14 vuotiaalle pojalle lahjaksi huppari
Kommentit (18)
Et voi ostaa palstan mielipiteen perusteella, kun se millainen se pitäisi olla riippuu kyseisestä pojasta. Kysyt joko suoraan, tai annat rahaa sopivaksi katsomasi summan hupparia varten. Tyhmintä olisi ostaa huppari kysymättä mielipidettä, kun kaikella todennäköisyydellä sun valinta menee pieleen.
Nimimerkillä kahden teinin äiti, mikään mitä mä ehdottaisin koska jokin näyttää kivalta, ei kelpaa. Ja se on ihan ok, lapsellani saa olla eri maku kuin minulla.
Ostitpa millaisen tahansa, menee kuitenkin pieleen teinin mielestä. Varmin lahja teineille on aina raha. Jos välttämättä haluat ostaa jonkun vaatteen, niin kysy ihmeessä ensin, että millaisen teini haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Et voi ostaa palstan mielipiteen perusteella, kun se millainen se pitäisi olla riippuu kyseisestä pojasta. Kysyt joko suoraan, tai annat rahaa sopivaksi katsomasi summan hupparia varten. Tyhmintä olisi ostaa huppari kysymättä mielipidettä, kun kaikella todennäköisyydellä sun valinta menee pieleen.
Nimimerkillä kahden teinin äiti, mikään mitä mä ehdottaisin koska jokin näyttää kivalta, ei kelpaa. Ja se on ihan ok, lapsellani saa olla eri maku kuin minulla.
Näinhän se on. Ja lapsilla vielä keskenään erilaiset maut. T: Kolmen teinin äiti
Gant on varma valinta, huppari maksoi stockalla 99euroa kun omalle pojalleni kävin ostamassa.
Joo, ei pelkkä merkki sano sitä, että kelpaa teinin päälle. Siis voit ostaa "oikean merkkisen" mutta voi silti olla väärän näköinen.
Eli sun pitäs tietää varmasti minkä näköinen huppari kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei pelkkä merkki sano sitä, että kelpaa teinin päälle. Siis voit ostaa "oikean merkkisen" mutta voi silti olla väärän näköinen.
Eli sun pitäs tietää varmasti minkä näköinen huppari kelpaa.
Jep. Jolleki käy kaikki värikkäät, toiselle pitää olla vain musta, valkoinen tai harmaa. Yhdelle käy huppari, jossa on iso logo, toinen kelpuuttaa vain hupparin, jossa on pieni logo. Paitakin voi olla muuten oikean värinen, mutta logo on väärän värinen. Yksi tykkää pään yli vedettävästä hupparista, toiselle kelpaa vetskarihuppari. Jne jne.
Superdry
Mutta oikeasti, kysy pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Trasher, Fila tai The North Face
Näitä on joka jannulla päällä tuossa ikäluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trasher, Fila tai The North Face
Näitä on joka jannulla päällä tuossa ikäluokassa.
Omalla 14-vuotiaalla ei ole mitään noista. Sen sijaan Hilfigerin, Gant ja Billebeino ovat ne mitä halutaan. Eli ei voi suoraan iän perusteella sanoa mitä pitäisi olla.
Aivan sama minkä ostat pieleen menee kumminkin. Mun tyttäreni suostuu pukeutumaan vain "merkittömiin" ja niihinkin valikoudusti.
Pirkka