Kauppa menee kiinni klo 22 ja kassalla sanottiin mennessäni maksamaan,
että muut on jo nukkumassa ja sinun takia joudutaan olemaan täällä näin pitkään. Kassakuitissa maksuhetki on tasan klo 22. Kauppa kuulutti sitä ennen klo 21.55, että kauppa on kiinni. Mitä v...a. Onko muilla vastaavaa, että kassa alkaa v...lla siitä, että asiakas käy kaupassa?! Joka tapauksessa he eivät pääse kotiin klo 22, vaan kauppa menee silloin asiakkailta kiinni. Eipä tarvitse mennä kyseiseen puljuun enää.
Kommentit (263)
No jo. Myyjältä aika asiaton kommentti. Hommahan menee niin, että ovet laitetaan kiinni klo 22 ja ne jotka kaupassa on vielä, ne palvellaan ja saatetaan ulos. Tosin olisi aika kohteliasta asiakkailta, että hoitavat tarvikkeidensa keräilyn nopeasti, että päästään laskemaan kassat ja kotiin.
terv. entinen myyjä.
Vierailija kirjoitti:
Menet sinä kuitenkin.
En mene. Ulko-ovista osa oli kiinni, niin että jouduin kiertämään auton luokse eri kautta ja vartija vielä mukana. Ei s..na mitä touhua. Olin ollut rauhallinen, en päihtynyt. Asiakkaan huono kohtelu saa aina uusia kierroksia. Ap
Kyllä se vaan kassan työaika todennäköisesti on laitettu loppumaan myös klo 22. Omalla ajallaan sitten kaikki sen yli menevä.
Järkevä ihminen on kohtelias toisia kohtaan ja menee silloin 21:55 jo kassaa kohti, että kaikki pääsee ajoissa sieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan kassan työaika todennäköisesti on laitettu loppumaan myös klo 22. Omalla ajallaan sitten kaikki sen yli menevä.
Järkevä ihminen on kohtelias toisia kohtaan ja menee silloin 21:55 jo kassaa kohti, että kaikki pääsee ajoissa sieltä pois.
Niinhän minä meninkin ja ostokset oli maksettu, kello oli 22! Ketä tuo v..lu hyödytti, kun olin joka tapauksessa lähdössä pois? Varmasti laitan valituksen. Ap
Mikä on se aika, milloin asiakas saisi mennä keräämään vasta ostoksia, jos kauppa menee kiinni klo 21 tai 22? Olen nähnyt monia kertoja kun asiakkaita juoksee muutama minuutti ennen sulkemisaikaa kauppaan ostamaan jotain, tuskin isoa määrää. Eikö nämä kaikki pitäisi haukkua järestään kassoilla ja vartijan toimesta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä meninkin ja ostokset oli maksettu, kello oli 22! Ketä tuo v..lu hyödytti, kun olin joka tapauksessa lähdössä pois? Varmasti laitan valituksen. Ap
Et kuitenkaan tee valitusta, muuten olisit sen jo tehnyt.
Jos pieni kauppa ja olit viimeinen asiakas niin halusivat susta vaan eroon nopeasti jotta pääsevät sulkemaan.
Niitä ihmisiä on paljon jotka klo. 22.00 vaan jatkaa rauhassa ostosten tekemistä ja ihmettelevät mitäköhän irtokarkkeja haluaisivat ottaa. Ihan vaan kun joku kommentoi, että tuskin ne paljon ostaa jotka viime minuuteilla ryntää kauppaan, kyllä ne ostaa.
Joka tapauksessa ei ollut oikein työntekijältä aukoa päätään sinulle tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kassan ja kauppiaan välinen asia, eikä kuulu pätkääkään asiakkaalle. Jos kauppa on auki klo 22 asti, niin siihen asti voi asioida. Kannattaa ilmoittaa tuollaisesta perseilystä kappialle.
Olen töissä kaupassa, jossa ovet todella suljetaan klo 22 ja sen jälkeen pois pääsee vain vartijan saattamana. Asiakkaat odottavat ovella joskus jopa 20 min, että se viimeinenkin ostaja saadaan kassalle, yksittäin ei lukitusta ovesta päästetä. Kauppa on suljettu klo 22 ja se todella tarkoittaa sitä, sen jälkeen asiakkaalla ei ole subjektiivista oikeutta olettaa, että hän pääsee samantien pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä kaupassa, jossa ovet todella suljetaan klo 22 ja sen jälkeen pois pääsee vain vartijan saattamana. Asiakkaat odottavat ovella joskus jopa 20 min, että se viimeinenkin ostaja saadaan kassalle, yksittäin ei lukitusta ovesta päästetä. Kauppa on suljettu klo 22 ja se todella tarkoittaa sitä, sen jälkeen asiakkaalla ei ole subjektiivista oikeutta olettaa, että hän pääsee samantien pois.
Asiakkaat ovat siis arestissa, kun kehtasivat tulla kauppaan liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vielä kohteliaampaa lähteä kuitenkin 21:45 kun kyllähän tossa kassallakin hetki menee? Ja jos on jonoa. Ehkä parasta olisi kuitenkin lähteä kohti kassaa kello 22:00 auki olevassa kaupasta viimeistään kello 21:30. Kauppahan voisi sitten samalla muuttaa sulkemisaikaansa vastaamaan tätä eli ovet kiinni kello 21:30..................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on turvallisuudesta. Meillä ei riitä henkilökuntaa sekä ovelle että kassalle että tarkistamaan, onko myymälässä vielä asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
No jo. Myyjältä aika asiaton kommentti. Hommahan menee niin, että ovet laitetaan kiinni klo 22 ja ne jotka kaupassa on vielä, ne palvellaan ja saatetaan ulos. Tosin olisi aika kohteliasta asiakkailta, että hoitavat tarvikkeidensa keräilyn nopeasti, että päästään laskemaan kassat ja kotiin.
terv. entinen myyjä.
Täällä toinen entinen myyjä. Asiakkaat kyllä palveltiin loppuun, siihen saattoi mennä pahimmillaan jopa puoli tuntia. Kun sitten kyselin palkan perään tuon puolituntisen takia, pomo sanoi, ettei siitä mitään voida maksaa, kauppahan on ollut kiinni!
Jos sama käytäntö on edelleen, mielestäni asiakas, joka palveluttaa itseään myyjällä ilmaiseksi on syyllinen varkauteen (kaupan lisäksi, jota syyttäisin jo petoksesta).
Ap:n tapaus on kyllä erikoinen, mutta ai että te sulkemisajan jälkeen myymälässä maleksivat asiakkaat olette #@!/§¶¡¡!!! Joskus tekisi vain mieli vetää ovet säppiin, laittaa hälyt päälle ja poistua vähin äänin paikalta. Siinäpä sitten odottelisitte vartioiden tuloa ja selittäisitte.
En tiedä mitä te kuvittelette meidän myyjien olevan, robotteja, jotka kipittää yöksi pukkariin lataukseen ja aamulla sieltä taas käynnistytään palvelemaan? Ei, kyllä meillä on lapset, puolisot, ystävät, koirat, kissat ja mitä kelläkin kotona odottamassa. On kotityöt, harrastukset ja monet velvollisuudet. Kun mun työaika listan mukaan päättyy klo 18 se oikeasti päättyy silloin. Jos palvelen sinua vielä 18.10 palvelen omalla ajallani ja omalla kustannuksellani (en saa siitä ylityökorvauksia), samalla lapsi voi odottaa harrastuksesta hakua tai mies omiin töihinsä pääsyä, mutta sinun välinpitämättömyyden takia mun yksityiselämä kärsii.
Viimeksi eilen seisoin ovilla kellon kanssa valmiina sulkemaan heti kun kello tulee tasan, myymälä oli silloin tyhjä, mutta eikö vain joku pyrähtänyt kahta minuuttia vaille sisään. Oikein iloisena vielä rallatteli, että ehdinpäs vielä. Sanoin kyllä heti, että suljetaan sitten ihan just, kuulutus tuli tasalta, mutta ei tätä rouvaa näkynyt kassalla. Laitoin oven lukkoon, ettei muita tule, ja lähdin etsimään asiakasta joka löytyi ihan kaikessa rauhassa hypistelemässä tavaroita. Sanoin, että ollaan suljettu johon tämä vastasi, että hän kyllä nyt katsoisi ihan rauhassa, kun on niin harvinaista että ehti omien töidensä takia ennen sulkemista. Toivottelin tervetulleeksi viikonloppuna ajan kanssa, mutta ei kun hän on nyt. Niinku #&€@€)(&!!!!! Kertokaa, mitä tällaisten ihmisten päässä tapahtuu?!?
Ihan oikeasti, se sulkemisaika ei ole viimeinen sisääntuloaika, vaan se hetki, kun ovet laitetaan lukkoon ja meidän TYÖVUORO LOPPUU. On SULJETTU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein.
Olisit sanonut että pidä sä se pääs kiinni ja tee työsi, siitähän sulle maksetaan.
On kyllä aika hassua 😃 laittaisin palautteen enkä menisi ko kauppaan enää