Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs varattu mies olisi valmis pettämään kanssani puolisoaan

Vierailija
22.10.2019 |

Olemme jutelleet erässä vietipalvelussa,lähetelleet toisillemme mukavia seksikkäitä kuvia ja jutelleet aika kiihottavia juttuja. Mies olisi valmis tulemaan luokseni milloin vain.

Mietityttää. Mies sanoo, että hänen parisuhteessa ei ole mitään vikaa, eikä hän missään nimessä halua erota. Myöntää kuitenkin, että hänen puoliso ei hyväksyisi tuota ollenkaan, ja haluaa pitää tämän salassa puolisolta.

Varokaa siis. Katsokaa puolisonne perään vaikka suhde olisikin päällisin puolin onnellinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi sama on kirjoitellu mullekin aikaisemmin. Taidanpa käräyttää äijän. Ällöttävää.

Seinäjoelta?

Vierailija
22/27 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita miehiä on treffisivuilla yllättävän paljon :(.Minullekkin yks varattu kirjotteli tinderin kautta monia oka päivässä.Selvis,että hänellä oli puoliso ja lapsia.Kysyin miksi teet noin?Vastasi:etsin parempaa.Kysyin miltä sinusta tuntuisi,jos puolisosi toimisi noin kun sinä.Ei vastausta.Kehotin häntä eroamaan ja olemaan jonkin aikaa yksin.Ja vasta sen jälkeen etsimään "parempaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän paha alkaa moralisoida nyt, kun olet itsekin mennyt jo noin pitkälle...

Toimintani voi olla mielipiteitä jakavaa ja arveluttavaa, mutta toisaalta aika win-win -tilanne. Mies tässä tekee väärin, en minä.

ap

Toimintasi on arveluttavaa ja teet väärin. Mies tosin tekee vielä enemmän väärin.

Vierailija
24/27 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimintani voi olla mielipiteitä jakavaa ja arveluttavaa, mutta toisaalta aika win-win -tilanne. Mies tässä tekee väärin, en minä.

ap

Teet aivan yhtä väärin. Parisuhteet jätetään rauhaan!

Vierailija
25/27 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin uskottomasta ex-miehestäni. Jos joskus tapaan sen naikkosen, joka ei kunnioittanut minun perhettäni, pääsee puhutteluuni. Toivottavasti ottaa opikseen.

Vierailija
26/27 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän tason keskustelut on jotenki ihmeellisiä. Miehenä taas kun etsii tai ei etsi vaan toivoo tasaista ja luotettavaa kumppanuutta niin sitä ei löydy ja ongelma on se että ne hyvät ja sopivat elää duuni koti duuni elämää.

Vierailija
27/27 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulla unohtuu miten winwin toimintasi on sen petetyn puolison kannalta. Typerin kakkoskommentti mitä olen kuullut aikoihin.

T: petetty exrouva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä