Millaisia hameita käytät arjessa?
Ajattelin että voisi töihin alkaa pukeutua naisellisemmin, näin talvella vaikka paksut sukkahousut ja hame mutta millaisen hameen sitten ostaisin? Ihan joku kevyt ettei tunnu repäisevältä näin farkkuihmiselle :D
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vakosamettihame, vähän polven yläpuolelle, nilkkurit ja paksut sukkikset. Neule tai paitapusero käy kaveriksi.
Myös vakosamettihame, mutta pitempi, noin puolisääreen. Alle paksut sukkikset tai legginssit. Yläosaan jotakin kokonaisuuteen sopivaa.
Pidän kyllä useammin mekkoa kuin hametta, mutta lähes päivittäin jompaakumpaa, varsinkin kotioloissa.
Mekkoja mieluummin kuin hameita. Mua ahdistaa jos vyötäröä puristaa (joo olen 7kg ylipainoinen).
Neulemekkoja, kotelomekkoja joustavasta mutta siististä materiaalista. Myös kauniita "frillamekkoja" paksujen sukkisten ja pitkän villatakin kanssa
Aiemmin mulla oli kapeita hameita, paitapusero ja jakku tai siisti neuletakki töissä.
Käyttääkö joku vielä hameita. Mä käytin joskus ihan nuorena.
Mulla on vähän kaikenlaisia. Kotelomekkoja, neulemekkoja, liivihameita, kapeampia ja leveämpi helmaisia hameita. Talvella on yleensä pidempiä, vähän polven alle ulottuvia. Muutama pidempi, nilkkapituinen neulemekko.
Alla joko parit puuvillasukkikset päällekkäin tai thermosukkikset. Mä palelen helposti.
Käytän aina väliin. En kuitenkaan kauhean usein töissä.