Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin uusi kanta-asiakasohjelma lupasi paremmat edut mutta putosin First-asiakkuudesta tasolle jolla ei saa edes kangaskassia!

Haluan mun ruman kangaskassini perkule!
22.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/3deb835c-84a8-4313-aa6b-2dd504de713d

Kirjauduin MyStockmanniin oletuksena että saan vihreän tai sinisen kassin, mutta en saa edes mustaa. Päivä pilalla. Tasolla 6 on entisiä etuja jotka olivat First-tasolla. Esim. Ennen ostosten kotiinkuljetus oli 0e.

Sain myös alennuskuponkeja ja shoppailupäiviä joten tulin myös ostaneeksikin enemmän.

Mikä parannus tämä muka on?!

Konkurssi taitaa todella lähestyä. Järkevämpää tilata muualta ostokset jos tämä on Stockmannin linjaus.

Muita joiden taso laski? Olen kyllä ostanut enemmän kuin mitä nuo mun pisteet olettaa, näen sen jo luottokorttilaskultani....

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat kyykkyyn.

Vierailija
2/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ootin että saisin alekupongit jouluna ja kuvastot kotiin, mutta en saa enää ees kuvastoja! Kuinka köyhää, ettei niillä oo varaa lähettää mulle enää ees piru vie kuvastoa kotiin. Oon niin vihainen! Lähetin sinne sähköpostia ja yritin soittaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kanta-asiakaskortilla ja Stockmannin sivuilta tuon 2014 jälkeen muutamalla tonnilla verkkopankin ja tiliotteen perusteella. Sivu kuitenkin näyttää että olen ostanut vain 1100 eurolla.

Aikamoista. Ja nuo edut ovat aivan kökköjä ja mitättömiä ellei tasoja 5-6 lasketa. Ilmainen kotiinkuljetus 150€ ostoksista, really? Monet pikkupuljutkin tarjoavat ilmaisen kuljetuksen jollain 50e ostoksella.

Vierailija
4/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi tasoja 1-2 edes on. Ei noista ole mitään hyötyä.

Vierailija
5/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etujahan on heikennetty. Eihän pysäköintietukaan ole hyvä kun sillä on pakotettu ostamaan jotain stockalta 20 eurolla, ei siis voi mennä vaikka Herkkuun hakemaan jotain leivosta tai johonkin lähikahvilaan tunniksi. Aiemmin pystyi.

Vierailija
6/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää voi olla oikein. First-tason etujen piti olla voimassa 3 vuotta. Ei ne voi valehdella noita lukuja.

Vierailija
7/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tää voi olla oikein. First-tason etujen piti olla voimassa 3 vuotta. Ei ne voi valehdella noita lukuja.

Kai ne seuraavaksi velvoittaa tuomaan kassit takaisin jos ostoksia ei kerry tarpeeksi tulevilta vuosilta :D

Vierailija
8/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan epäilen että ihminen jolla on varaa laittaa 25 000 e stockalle, tuskin kävelee mainoskassi kainalossa....

Vierailija
9/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti nauratti jo tämä uutisena tarjottu mainos, että ihmiset ostaa saadakseen kankaisen kassin 🤣

Vierailija
10/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolta saa kangaskassin satasen kertaostosta, stockalla monen tonnin jälkeen

Vierailija
11/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan epäilen että ihminen jolla on varaa laittaa 25 000 e stockalle, tuskin kävelee mainoskassi kainalossa....

Olet oikeassa. Tulen saamaan tuon ”himoitun” kassin, mutta en ikimaailmassa kehtaisi mainostaa olevani Stockan kanta-asiakkuden ylimmällä tasolla, eli käyttämättä jää aivan taatusti.

Maksaako Stockmann oikeasti näistä ideoista jollekin taholle? Järkkyä.

Vierailija
12/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitäpaitsi musta-valkoinen kassi on paljon paremman näköinen kuin tuo lila versio!

Vierailija
13/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo värikoodaus on hölmö.

Ei sovi Suomeen.

Itse en ole käynyt Stockmannilla ainakaan kahteen vuoteen.

Ennen tykkäsin käydä siellä, mutta enää en löydä sieltä mitään kivaa.

5-tasolla olen sovelluksen mukaan.

Voisin käydä hakemassa huikean sinisen vai oliko se vihreä) kassini. Kun kerran ilmaiseksi saa. En kuitenkaan tiedä kehtaanko sitä käyttää missään, kun mua ahdistaa ne värikoodit. Ehkä paperinkeräyskassina voisi pitää eteisessä.

Vierailija
14/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja toi voi kertoa sitäkin, että on luottokorttivelkaa. Kuka sitä haluaa mainostaa...

Ei mua oikeasti kiinnosta saanko sen ruman kassin, vaan mua kiinnostaa että saan ne alekupongit, kuvastot yms. edut mitkä mulla olikin.

Esim. Haluan ostaa käsilaukun kupongin avulla jota en muuten raaskis.

Oiskohan tää joku ohjelmistovirhe että kaikilla on muka alle 2000p vaikka oikeasti olis 3000p tai ylikin?

Mulla on ainakin 6000p ellei 10 000p, en pysty laskemaan vuosilta 2014-2015 just nyt.

Kyllähän nyt kaikille tasolta 3 alkaen vähintään täytyy tulla kuvastot ja Stockmann Magazine ja alekupongit kotiin, mitä hittoa muuten oikeasti.

T: Aloittaja

P. S: Mistä vetoa että näitä kasseja myydään eurolla jossain kirppareilla...

Vierailija
15/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotapa, kun joku Stockan "herraisoherra" lähettää himotuimman värisen kassin Kim Kardashianille tms. niin rupeaa mammat maailman laitoja myöten hinkumaan näitä kasseja oikein toden teolla.......... Voi elämän kevät ihmisten typeryyttä. Forget ämpärit - kangaskassit are here.

Vierailija
16/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistä sitten tullaan taistelemaan verissä päin nettikirppiksillä. 🙄

Vierailija
17/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kiitän korkeampia voimia, että en ole töissä Stockmannin asiakaspalvelussa. Jeesus että ihmiset jaksavat vouhkata ihan merkityksettömästä asiasta taas kerran.

Vierailija
18/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uudessa ohjelmassa huomioidaan Stockalta tehdyt ostokset, ei Stocka mastercardilla Stockan ulkopuolella tehtyjä ostoja. Järkevää mun mielestä. Oot ostanut Stockalta = saat etuja Stockalta.

Vierailija
19/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap jos helpottaa niin minun kanta-asiakasnumeroa ei järjestelmä edes tunnistanut. Sanoi että olen ”uusi kanta-asiakas” ja pisteitä 0.

First tasolla olen ollut 5 vuotta 😂

Vierailija
20/36 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekolta saa kangaskassin satasen kertaostosta, stockalla monen tonnin jälkeen

Ja itse kun osaa ommella, saa juuri sen kokoisen ja kuosisen kassin kun haluaa. Ei tarvitse roikottaa näitä rumia ja ylihinnoiteltuja massakasseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi