Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nykyään yhtään ihmettele jos en laihdu millään!

Vierailija
22.10.2019 |

Join äsken 2 iso kuppia kahvia täysmaidon kanssa ja sen lisäksi söin 2 sämpylää, kinkku, juusto ja kurkkua. Tietoisesti söin lounaaksi.

Reilu 700kcal, 40gr/ prot, 28gr rasvaa, 76gr hiilareita, 11gr kuitua :,(

Tämä toki pitää nälän poissa iltaan asti mutta silti toi kalorimäärä on jäätävä eikä mitenkään eroa pizza/hampurilais aterialta. Ei paljon muuta voikaan enää syödä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netistä stimulantteja (modafiliinia), niin pystyy helposti olemaan syömättä. Demppaa näläntunnetta tosi voimakkaasti (ilmeisesti vähän niin kuin amfetamiini vaikka kyseessä ei ole huume kuitenkaan). Syön toki kuitenkin mutta ehkä vain puolet siitä mitä aiemmin. Pyrin saamaan painoa selvästi alaspäin. 60-luvulla myytiin yleisesti amfetamiinipohjaisia laihdutuslääkkeitä. Ei ihme että tehosivat hyvin. Niin ja siis lisäksi on energinen olokin.

Vierailija
2/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään sama ongelma? Eli kun haluaa laihtua ilman diettejä ja rennolla otteella kuten Borg suosittelee?

Minulla tulee näin 2500kcal päivässä. Ainoastaan kituumalla saan kilot pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää valkoiset vehnät pois ja syödä ruisleipää jos on ihan pakko leipää saada.

Aina sanotaan että ne kalorit ratkaisee miten paino kehittyy, mutta olen kyllä joutunut huomaamaan ettei pidä paikkansa. Ruokavalioni ei vaihtunut lainkaan mutta aloin juoda viinaa 800-1500kcal päivässä, kiloakaan en ole lihonnut 10 vuodessa vaikka laskujen mukaan pitäisi olla läskiä kertynyt yli 20kg.

Ei tämän pitäisi olla mahdollista mutta näin vaan on. T: alkoholisti 50kg

Vierailija
4/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää valkoiset vehnät pois ja syödä ruisleipää jos on ihan pakko leipää saada.

Aina sanotaan että ne kalorit ratkaisee miten paino kehittyy, mutta olen kyllä joutunut huomaamaan ettei pidä paikkansa. Ruokavalioni ei vaihtunut lainkaan mutta aloin juoda viinaa 800-1500kcal päivässä, kiloakaan en ole lihonnut 10 vuodessa vaikka laskujen mukaan pitäisi olla läskiä kertynyt yli 20kg.

Ei tämän pitäisi olla mahdollista mutta näin vaan on. T: alkoholisti 50kg

Väristään huolimatta vaalea leipä voi olla terveysvaikutuksiltaan jopa parempi kuin perinteinen suomalainen ruisleipä, sillä tutkimukset ovat osoittaneet, että sillä on jopa enemmän terveysvaikutuksia kuin rukiilla.

Vierailija
5/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, pointtini on se että kun kerran tehdään elämäntapamuutos se tarkoittaa sitä että syön hyvin, monipuolisesti ja eteenkin ruuat josta tykkään.

Jos päivällä syö vehnää niin illalla sitten vihanneksia ja proteiinia. Mä en suostu kieltää itseltäni yhtään mitään, rakastan leipää eikä siitä koskaan ole tullut vaivoja, ärsyttää vaa se kalorimäärä.

Vierailija
6/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, söin juuri berliininmunkin ja otin vielä kevytmaitoa. Nyt köllötän sohvalla enkä ajattelekaan mitään lenkille lähtöä.

Vierailija
7/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus! Hain kahville sämpylän ja vedin vielä jäätelön päälle. Ei putoa paino, ei yhtään huvita lenkkeily. Makkaraa kertyy reisiin, selkään ja vatsalle.

Vierailija
8/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset sipsipussin ääreltä! Eikä mikään snack size vaan 300 gramman säkki. Vedän kaiken. Jälkkäriksi odottelee pöydällä porkkanakakku, jonka myös vedän viimeistä murua myöten. Kesäkuntoa kohti!

Vierailija
9/9 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ihanaisia. Itse olen tälle vuodelle laihduttanut helposti 40 kg ja vielä putoaa 20kg lisää. Ja olen kyllä syönyt ihan hyvin ja herkutellutkin. Noiden syömisen sijaan kannattaa miettiä, nukkuuko tarpeeksi, onko elämässä tilaa levolle ja palautumiselle ja varmistaa, että liikkuu liikuntasuositusten mukaan, että on jotain mistä palautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme