Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

28 avointa työpaikkaa Fuengirolassa - pitäiskö muuttaa sinne?

Vierailija
22.10.2019 |

Mitä pitäis ottaa huomioon kun lähtee Fugeen töihin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa myös!

Vierailija
2/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun pysyt kotona juttuinesi kyllä Fuengirolassa on oltava kymmeniätuhansia työpaikkoja avoinna.

Täällä Bangkok:issa on laskettu olevan yli 2-2,1 miljoonaa avointa työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia töitä siellä on auki? Vain ja ainoastaan puhelinmyyjien hommia? Se nykyaikainen orjatyö kyllä tiedetään!

Vierailija
4/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia paikkoja on auki? Kuuluuko asuminen mukaan työhön yleensä? Aika merkittävä asia nimittäin. Sinänsä kiinnostaisi mutta puhelinmarkkinointi tai aspa-työ ei kyllä mulle sovi.

Vierailija
5/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia töitä siellä on auki? Vain ja ainoastaan puhelinmyyjien hommia? Se nykyaikainen orjatyö kyllä tiedetään!

Onko tämä sakki sellaista saastaa, että se hakee suomalaista työnantajaa Espanjassa voi vittu pysykää kotona.

Vierailija
6/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sakki sellaista saastaa, että se hakee suomalaista työnantajaa Espanjassa voi vittu pysykää kotona.

Olen ollut 11 vuotta töissä ja asunut Bangkok :issa, en luonnollisesti ole ollut missään tekemisissä tänä aikana suomalaisten kanssa.

Vierailija
8/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava siuellä kauneussalongissa töissä ja hädintuskin tulee toimeen palkallaan. Ei kartu eläkettä jne.

Vierailija
9/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on täällä Fugessa paljon yhdessä kiinteistössä töissä. Itse olen asiakaspalveluhommissa, en varsinaisesti myy mitään. Mutta on noitakin hommia. Asunto pitää hankkia itse, asutaan melki kaikki kimppakämpissä. 

Oon ollu täällä reilu kaksi vuotta ja aion pysyäkin. Tulen toimeen ihan hyvin. En kaipaa Suomesta mitään.

Vierailija
10/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa on ryhmä Aurinkorannikon työpaikat ja siellä on hyvin erilaisia hommia tarjolla.

Vierailija
11/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain IT-tuen paikkoja? Tuollaista voisi harkita....

Vierailija
12/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yrittäjä!  Perusta HETI joku järkevä, oikea työpaikka Espanjan etelärannikolle!!  Ei mitään kusettamista, puhelinpashaa tai muuta sellaista, vaan OIKEA TYÖPAIKKA, jossa on OIKEITA töitä OIKEILLE ihmisille. Vaikka tehdas, viljelmä, ison määrän toimistotyöntekijöitä työllistävä paikka tms.

Tulen heti töihin ja takaan etten ole ainoa!

Vierailija
13/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen yrittäjä!  Perusta HETI joku järkevä, oikea työpaikka Espanjan etelärannikolle!!  Ei mitään kusettamista, puhelinpashaa tai muuta sellaista, vaan OIKEA TYÖPAIKKA, jossa on OIKEITA töitä OIKEILLE ihmisille. Vaikka tehdas, viljelmä, ison määrän toimistotyöntekijöitä työllistävä paikka tms.

Tulen heti töihin ja takaan etten ole ainoa!

Hei sinä suomalainen paska.

Espanjassa on Espanjan työmarkkinat, asukasluvun suhteessa isommat ja kansainväliset myös.

Tarvitsetko työnantajankin pitämään itsestäsi huolta, voi jumalauta mitä sakkia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi