Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökää lautanen tyhjäksi!

Vierailija
22.10.2019 |

Tuo ruuan hävikki ravintoloissa on käsittämätön, otetaan sitä ruokaa vain sen verran kun jaksetaan syödä.
Lisäksi olen kuullut että joillakin ihmisillä on sellainen sairas ja periaattellinen tapa että lautasta ei koskaan syödä täysin tyhjäksi.
Itse kaavin lautasen aina puhtaaksi viimeistä murua myöten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on sairasta että syödään vaikka nälkä meni jo.. tervetuloa lihavuus.

Vierailija
2/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan hävikki on myös kouluissa ihan käsittämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä syö jos vatsa on jo täynnä. En myöskään porsastele buffetissa.

Vierailija
4/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittävätkö lapset ja nuoret kotona roskikseen saman määrän ruokaa kuin kouluisssa tai muualla?

Ei ihme, että vanhemmat valittelevat kun rahat eivät riitä.

Kouluruoka maksulliseksi niin alkaa käytös muuttumaan.

Vierailija
5/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tuodaan eteen rekkamiehelle mitoitettu annos, en varmasti ahmi sitä väkisin niin, että vatsaan sattuu. Saa viedä pois, kiitos vaan.

Vierailija
6/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lautanen tyhjäksi. Jos stressaa lihominen, niin pitää vain sitten pidemmän tauon ennen seuraavaa ateriaa.

Vierailija
7/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 80-luvulla koulussa pakotettiin kasvatusmielessä ottamaan mitä tahansa ruokaa. Sitä sitten jemmattiin maitopurkkiin ja ties minne, ettei tarvinnut syödä. Köyhien lapset sitten söivät näkkileipää ja varakkaiden lapset kävivät salaa grillillä.

Ajattelin, että se on mennyttä aikaa, mutta vaimo kertoi kasvisruokapäivien lisääntymisen tuoneen saman ilmiön takaisin.

Vierailija
8/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ala väkisellä mättämään yhtään enempää kuin tarvitsen. Jos lautaselle jää jotain niin lähetä vaikka afrikkaan. En pidä pahana vaikka olenkin sen itse maksanut.

Vierailija
9/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan ala väkisellä mättämään yhtään enempää kuin tarvitsen. Jos lautaselle jää jotain niin lähetä vaikka afrikkaan. En pidä pahana vaikka olenkin sen itse maksanut.

Pysy sitte kotona.

Vierailija
10/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni parhaimmat muistot ovat ajoilta kuin oli tosi niukkaa ja se oli suuri kiitos että sain syödä euron lihapullapakettia tomaattikastikkeella ja riisillä esim. Se oli kyllä parasta kuin söi sopivasti ja oli liikuntaa paljon ja kaikki mitoitettuna ruoan tarpeen suhteen juuri sopivasti. Rahaa oli niukasti ja joskus tyhjä pore vitamiini tabletti purkki oli pettymys, toisaltaan joskus puolikas pore vitamiini tabletti oli pelastus.

Tekisin oikeastaan mitä vain että saisin tähän malliin elettyä loppu elämän.

Kulhosellinen riisiä ja kananmuna pitää ihmisen tiellä. Vanha veteraani kerran kirosi minulle nuorelle terveelle ihmiselle tai sen näköiselle sitä että hänen hampaat olivat väärässä purennassa ja liiallinen ruoan syönti on sen saanut hänelle aikaiseksi. Tämä herrasmies sanoi että ihminen ei tarvitse mitään muuta päivässä kuin desin kaurahiutaleita puurona ja yhden keitetyn kananmunan.

Olen elännyt joskus 5päivää pelkällä vedellä 2treenit päivässä, se oli elämän huippu aikaa kuin eliitti ei viellä sortanut ihmisiä viellä silloin ihmisiä ruoasta ja epätasa-arvosta ties millä #minä myös. Itsekurin puute on ihmiskunnan suurin tappaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi