Elixiasta irtisanoutuminen tuntuu olevan todella hankalaa
Olen lähettänyt sähköpostia, olen chatannut asiakaspalveluun. Asia on kuulemma "käsittelyssä". Tahallista viivyttelyä?
Kommentit (11)
Helpommin saa avioeron kun pääsee kuntosalijäsenyydestä irti!
Vierailija kirjoitti:
Vasta kun lähdin opiskelemaan ja mulla oli näyttää, että tulot tippui rajusti eikä mulla ole latin latia maksaa jäsenmaksua, niin pääsin irti tosta.
Mitä ihmettä?
Voiko tämänkaltainen pakkojäsenyys olla laillista toimintaa?
Kannattaa myydä jäsenyys jollekin, pääsee paljon helpommalla. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Helpommin saa avioeron kun pääsee kuntosalijäsenyydestä irti!
Oho, onko se oikeasti yhtä vaikeaa kuin Frendeissä?
Nostivat hintoja tottakai ja tuntitarjonta ainakin jossain keskuksissa mennyt päin persettä !!
Ei taida tänä päivänä olla enää yhtäkään kuntosalia johon saisi ostaa kuukausijäsenyyden kuukausi kerrallaan? Ihan naurettavaa, ei tule mitään muuta lajia mieleen missä asiakas ei saisi itse määritellä harrastuksensa kestoa ja tiiviyttä.
Musta pakkojäsenyys josta ei edes pääse eroon kuulostaa laittomalta.
Juurikin näin. Onko todellakin niin että jos ei halua pakkojäsenyyttä on ainoa keino päästä salille kiertää saleja tutustumistarjousten mukaan? Ei kauhean houkutteleva vaihtoehto sekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tänä päivänä olla enää yhtäkään kuntosalia johon saisi ostaa kuukausijäsenyyden kuukausi kerrallaan? Ihan naurettavaa, ei tule mitään muuta lajia mieleen missä asiakas ei saisi itse määritellä harrastuksensa kestoa ja tiiviyttä.
Musta pakkojäsenyys josta ei edes pääse eroon kuulostaa laittomalta.
Ostan itse aina kymmenen käyntikerran sarjalipun joka on voimassa puolivuotta. Se saa juuri ja juuri käytettyä. Ei tosin löydy elixiasta, joten kehotan vertailemaan hintoja ennen minkäälaisen paperin allekirjoitusta.
10 kerran lippu omalla salillani maksaa 70e ja sillä voi olla joko ryhmäliikuntatunneilla, kuntosalilla tai molemmissa.
Just eilen sopitti agressiivinen sähkösopimuksen kulukatto myyjä. Hinta per lasku olisi ollut n. 8e kalliimpi kk, koska hinnat saattavat nousta. Mikäs siinä, mutta kuulin olevani typerä kun totesin että hinnat voivat myös laskea. Tämä sopimus olisi kans ollut "elinikäinen" kädenojennus sähköfirmalle ja 100% asiakkaista on sen ottanut.
Olen "typerä ja heikkolahjainen" kun en sitä ottanut, juurikin näillä sanoilla.
Pyysin kertomaan seuraavalle jolle soittelee, että ihan 100%ei ole tätä tuotetta sähkölaskuunsa lisännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta kun lähdin opiskelemaan ja mulla oli näyttää, että tulot tippui rajusti eikä mulla ole latin latia maksaa jäsenmaksua, niin pääsin irti tosta.
Mitä ihmettä?
Voiko tämänkaltainen pakkojäsenyys olla laillista toimintaa?
No kuulemma on, kun oikein juristit ovat ehdot tarkistaneet!
https://www.elixia.fi/asiakaspalvelu/jasenyys/miten-irtisanon-jasenyyte…
Jäsenehtojen mukainen irtisanomisaika on mahdollisen sidonnaisuusajan jälkeen yksi kalenterikuukausi. Jäsenmaksun maksamatta jättämistä ei katsota irtisanomiseksi. Jotta voimme kehittää palveluitamme, toivomme sinun kertovan irtisanomisen yhteydessä syyn jäsenyyden päättämiselle.
Näyttää kyllä olevan vaikeaa. Monessa muussa salissa se onnistuu käymällä paikan päällä ja sanomalla sopimuksen irti. Jos on määräaikainen sopimus ja sitä on jäljellä ni tottakai sopimussakkoa tulee.
Se on hankalaa! Itse en päässyt millään vaikka kuinka vannoin vieväni asian oikeuteen yms. On kuulemma sopimus niin monella juristilla hyväksytetty, että ei auta kuin maksaa vaan hautaan saakka.
Never ever again mitään jäsenyyksiä!!! Enkä voi suositella pahimmalle vihamiehellekään!