S-marketin irtokarkkihyllyllä nähtyä, en tule enää ikinä voimaan hyvin
Pari 3-5 vuotiasta kakaraa laittoivat laarista karkit suuhunsa ja kun isänsä tajusi mitä tapahtuu niin käski laittamaan karkit pois. Lapset laittoivat - takaisin sinne laariin.
Ostan tästedes vaan valmiiksi pussitettuja karkkeja.
Kommentit (33)
Et ole tainnut paljoa nettiä lukea, jos tämä oli joku yllätys. Onhan noita juttuja kerrottu iätkaiket. Itse tosin silti ostan niitä irtokarkkeja, hengissä vielä olen.
Missä pahvilaatikossa sinä olet tähän asti asunut? :D
Kannattaa suosia riittävän ylhäällä olevia laareja, ja kaivaa riittävän kaukaa laarista karkkeja...
Kannattaisi lukea jotain muutakin kuin vain aihe vapaata.
Turun Lidlissä ulkomaalainen mies otti sormin paistopisteen tuotteen, tunki nenäänsä kiinni haistoi ja viskasi takaisin...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suosia riittävän ylhäällä olevia laareja, ja kaivaa riittävän kaukaa laarista karkkeja...
Taas kerran tämä........ kuule ne karkit on pyöritelty ympäri miljoona kertaa (kaikki muutkin etsivät "takaa parempia karkkeja") ja mahdollinen räkä yms. basillit ovat sekoittuneet takuulla tasaisesti koko kattaukseen. Joten turha kauhoa, otat vaan siitä päällimmäiset. Saattavat olla sillä hetkellä jopa puhtaimpia!
Valehtelet mutta uskotaan, koska närkästyminen on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Turun Lidlissä ulkomaalainen mies otti sormin paistopisteen tuotteen, tunki nenäänsä kiinni haistoi ja viskasi takaisin...
Olisiko tuntunut hygieenisemmältä, jos olisi ollut suomalainen mies?
Herkästäpä se ap menee loppuiäksi huonovointiseksi.
Jos on bakteerikammoinen ei myöskään kannata käydä kahviloissa tai ravintoloissa, ootte varmaan kuullut kauhutarinoita niistäkin. Ja kyllä pakattujakin elintarvikkeita on työntekijät voineet koskea likaisilla käsillä ja räkiä niiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauhat joilla kaivat niitä karkkeja on tosi puhtaita...
Tuskin niillä lapsilla oli mitään tappavaa tautia.
Heh hengissä ollaan jo 29 vuotta popsittu irtsareita, hengissä ollaan, ihmiset jotka kauhostelee tuotakin asiaa eivät tiedä todellisista ongelmista mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän käytti vasenta kättään. Kaikki koulussa hereillä olleet tietävät mitä lähi-idässä tehdään vasemmalla kädellä, koska siellä ei tunneta wc-paperia.
Minulle oli uutinen että joku yleensä ostaa noita irtokarkkeja, itse en ole koskaan ostanut.
Minä näin hedelmätiskillä, kun vanhempi nainen pyöritteli omenoita ja aprikoi, ovatkohan ne hyviä. Ällistyin aika lailla, kun nainen haukkasi ison palan omenasta ja totesi: hyviä ovat. Sitten latoi omenoita pussin, mutta eipä ottanut sitä, josta oli haukannut.
Onneksi tämä lienee aika harvinaista, ajatelkaa, jos joka asiakas maistaisi ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän käytti vasenta kättään. Kaikki koulussa hereillä olleet tietävät mitä lähi-idässä tehdään vasemmalla kädellä, koska siellä ei tunneta wc-paperia.
Toisaalta siellä käsien peseminen vessa-asioinnin jälkeen on paljon yleisempää kuin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli uutinen että joku yleensä ostaa noita irtokarkkeja, itse en ole koskaan ostanut.
Pelkkä hajukin tekee pahaa, kun kävelee niiden ohi.
Irtokarkkihyllyt, kauppojen salaattibuffetit ja pizzabuffetit...
Niistäpä niitä bakteeriylläreitä löytyy.
Tuliko tuo sulle uutena? Iham lämpimästi kehotan välttämään myös paistopisteitä ja buffetteja, aikuiset ihmiset pärskivät ja yskivät niihin. Ja pese tomaatit, 3/4 ei pese käsiään vessasta tullessa.