Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään näin tienvarressa satakunta 50 neliöisiä "omakotitaloja" joita myytiin perheasuntoina

Vierailija
22.10.2019 |

Uskotteko että kyseiset kopit sopii hyvin asunnoksi nelihenkiselle ydinperheelle jolla on koira kuten asuntojen markkinointikuvassa? Noissa asunnoissa on siis vain tupakeittiö, öarvi, pesuhuone ja sauna. En kyllä itse asuisi. Lisäksi näytti ällöttävältä ratkaisulta ettei talojen ympärillä ollut lainkaan nurmikkoa tai kasveja vaan kaikkialla oli laitettu pelkkää harmaata sepeliä kaiketi sillä ajatuksella että se säästää vaivaa kun piha on helppohoitoinen. Voi hyvää päivää...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitäkö ap tarkoitti? https://www.etuovi.com/kohde/2222911/kuvat?haku=M1422587048

Noi ei ainakaan ole yhtään houkuttelevia ja nättejä. Mustat kaappien ovet!

Jos joku sellaiset itselleen haluaa, niin kaikin mokomin mutta ei tuollaisiin yleisesti tarjolla oleviin asuntoihin kannattaisi mustia laittaa. Karsii kiinnostuneita heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitäkö ap tarkoitti? https://www.etuovi.com/kohde/2222911/kuvat?haku=M1422587048

No eihän se nyt tuo voi olla, tuossa on 96 neliötä eli lähes tuplasti se mitä AP väittää noissa näkemissään taloissa olevan.

Vierailija
24/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niiden kautta on varauduttu ilmastopakolaisiin? Joku pienikokoinen kiinalaisperhe tai ehkä hottentottiperhe mahtuisi mukavasti tuollaiseen?

Vierailija
25/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne toki mitään mukavia perheasuntoja ole, mutta sinkulle tai lapsettomalle pariskunnalle voi olla oikeinkin jees. Itse sinkkuna (+koira) haluaisin juuri erillistalon, mutta en kaipaa mitään yli 100 neliön tiloja siivottavakseni ja vaivoikseni. Juuri joku 50 neliötä riittävällä pihalla olisi oikein jees.

Mukavuus on suhteellinen käsite.

Vierailija
26/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 neliötä on yhdelle hengelle mainio asunnon koko ja luksusta, oli sitten okt tai kerrostaloasunto. Perheasuntona ei toimi mielestäni nykyaikana, mutta tuskin sinne on perheitä muuttamassakaan.

Minun ensiasuntoni oli 75-neliöinen rivari, jossa oli kolme huonetta, keittiö, kodinhoitohuone ja sauna. Olkkari oli ns. julkista puolta, jossa torkuin soffalla, katsoin telkkua, istuin kavereiden kanssa. Yksi huone oli makkari, yksi huone oli työhuone (ihanaa nukkua niin, ettei tarvitse olla samassa huoneessa kaikkien työjuttujen kanssa). Se oli oikein sopiva minulle. Kun mies muutti sinne, hän tuntui olevan koko ajan tiellä, puhumattakaan hänen tavaroistaan, kengistään ym. Rakensimme sitten 200-neliöisen omakotitalon, jossa mahdumme me + yksi lapsi ihan hyvin olemaan. Jos olisi tullut toinen lapsi, olisi pitänyt jatkaa taloa.

Vierailija
27/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä jotkut perheet asuu tosi pienissä. Muutin itse sinkkuna keväällä asumisoikeusasuntoon, jossa neliöitä 51 (kaksio). Minua ennen siinä oli vuosia asunut 4 hengen perhe. Minusta ajatuskin siitä että tuollaiselle porukalle vain 1 makuuhuone ja sitten olkkari+keittiö (nämäkin oikeastaan yhtä huonetta, ns. tupakeittiö) ahdistaa, mutta ilmeisesti jotkut joko viihtyy tai sitten on taloudellinen pakko asua niin ahtaasti.

Vierailija
28/28 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja on hinta pikkutalolle.  Ja nuo mustat tasot ja kaapit kamalia.  Pienessä tilassa pystyisin kyllä asumaan, en kaipaa hollitupia.  Sepelipiha on kaikkein kurjin, siinä ei voi kävellä paljain jaloin ja niitä murskepaloja kulkeutuu sisään joka tapauksessa.  Ja jos siellä nyt sitten on niitä lehti-ja koristepuita kuitenkin, niin se lehtien haravoiminen sepeliltä on mahdotonta.  Koirantassuillekaan sepeli ei tee välttämättä hyvää.  Mutta kai tuossa on tarkoituskin, että ihmiset itse sitten kattaa ne pihat jollain vai onko näissä sama määräys kuin rivareissa, että kaikkien pihojen on oltava samanlaisia?

Masentavan näköistä oli ainakin tuossa esittelytalossa tuo "sisustus," jota siinä tarjoiltiin.  Kaikki mustaa ja mitätöntä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän