Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti ihmiset ovat rumia.

Vierailija
22.10.2019 |

Ei tsiisus mitä percc ammuttuja karhuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliinkö katsoit herättyäsi?

Kyllä muakin v.tuttaa nousta töihin.

Vierailija
2/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peiliinkö katsoit herättyäsi?

Kyllä muakin v.tuttaa nousta töihin.

Katsoin vauva av etusivua missä oli ruma nainen ja mies. Työ aamut ovat parhaimmat kuin on hyvä meno eikä tarvitse katsoa peiliin kiireessä eikä tarvi pelätä ulkonäköä. Itselläni on myös ulkonäköön kohdistuvia paineita.

Harvoin toden että ihmiset ovat rumia mutta ymmärränhän minäkin että olen poikkeus ja erittäin normaalin näköinen.

Tosin ulkonäköni on ruma ja minusta usein puhutaan epäsuoraan että olen ruma, olen kuullut. Tosin yhdellä nimittelevällä on no jaa.... tämä menisi näin jo lapselliseksi. Tosin ihmiset ovat niin kauniita ja ihania. Ai niin se olikin se naapurin koira ketä on ihanaa kuunnella nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vika olla katsojan silmissä ja varsinkin pään sisällä. Sitä onkin vaikeampaa muuttaa kuin ulkonäköä.

Vierailija
4/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhahhahahhahhaaa. Ihmiset ovat rumia.

Vierailija
5/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vika olla katsojan silmissä ja varsinkin pään sisällä. Sitä onkin vaikeampaa muuttaa kuin ulkonäköä.

Vaikka tein aloituksen niin olen jo kärsinyt pitkään rumuudestani. Minua sanotaan päin naamaan rumaksi mahdollisimman ilkeillä herjauksilla epäsuoraan. Olen kärsinyt tästä ja minulla on ollut kammoja mennä joihinkin paikkoihin ulkonäöstäni johtuen. En ole kärsinyt ikinä ennen tälläisestä enkä osaa suhtautua siihen kärsimyksestä tai säälistä.

Vierailija
6/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kyllä ovat rumia oikeasti.

En ole ikinä sanonut heitä rumiksi ja he saavat kyllä juoruta minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän