Mua jännittää uusiin paikkoihin meneminen vaikka olen 45v.
Kommentit (8)
Tuntuu että mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän uudet paikat pelottaa.
T. M42
Me ollaan kaikki aikuiset pohjimmiltaan pieniä lapsia. Toiset vaan peittelee sitä paremmin kuin toiset.
Eipä sillä iällä ole väliä. Joitakin jännittää aina, vaikka kuinka olisi rohkaistunutkin elämän varrella. :)
Mua jännittää mennä Triplaan. :D t. 30v.
Mietin tänään ihan samaa. Oon 39 ja jännittää kaikki uudet paikat, jopa enemmän kun nuorena. Nykyään mulla on lääkityskin oikein tiukkoja tilanteita varten. Ja ne tiukat tilanteet on niinkin hurjia kuin pieni esitelmä palaverissa, jossa tuttuja työkavereita.
En tajua miten elämästä tämmöstä tuli. Nuorempana ajattelin, että kyllä niistä jännitysoireista pääsee eroon kun ikää tulee lisää, mutta ne on vaan pahentunut.
Minuakin jännittää, mutta vain kaupungissa tms. erittäin rakennetussa ympäristössä.
Mun mielestä on kiva että jännittää. Muuten elämä olisi liian tasapaksua, jos uudet jutut ei herättäisi minkäänlaisia tunteita. Pieni jännitys antaa kivaa lisäpotkua.
Jos jännitys tuntuu pahalta, niin sitä voi helpottaa ajatelemalla, että kaikkia muitakin jännittää ja yleensäkin voi miettiä tilannetta tarkemmin, jotta tajuaa, ettei tilanne ole oikeasti niin ihmeellinen kuin miltä se oman pään sisällä tuntuu.
Nii jännittää muitakin. Sitä ei vaan päällepäin huomaa.