Miten teillä nukutaan?
Järkytyin kun ystäväni kertoi miten kömpii sänkyyn omalle puolelleen nukkumaan. Miehensä koskee vain seksin toiveissa ja helpomalla pääsee jos vetäytyy väsyneenä selän kääntäen unille.
Itse en ole ikinä käynyt nukkumaan ilman etten olisi ensin mieheni kainalossa höpöttelemässä päivästä ja yleensä saan nukahtaakin lusikkaan josta mies kömpii sitten omalle puolelleen jossain vaiheessa.
Jos olis mitenkään toisin niin tuntuis että käydään riidoissa nukkumaan ja sellasta ei ikinä tehdä.
Miten teillä nukutaan? Ja korreloiko se siihen millainen liitto muutoinkin on?
Kommentit (25)
Mennään yhdessä sänkyyn lukemaan ja yleensä minä väsähdän ensimmäisenä ja käperryn miehen kylkeen (tai pikemminkin käsivartta vasten) nukkumaan.
Perhepedissä. Isä äiti ja lapset 9 ja 12v.
Mä otan melatoniinin sellaseen aikaan, että nukahtaisin enne puoltayötä, että jaksan aamulla herätä. Mies tulee nukkumaan kun sitä väsyttää, joskus kolmelta, joskus ei ollenkaan. Meillä nukkuminen on lähinnä terveydenhuoltoa, ei sosiaalinen tapahtuma.
Ikinä ei olla nukahdettu mihinkään lusikkaan, ajatuskin ahdistaa. Edes silloin suhteen alussa. Mulle tulee sellaisessa minuutissa liian kuuma ja pystyn nukahtamaan vaan tietyssä asennossa. Jutellaan tietysti, mutta pysytään omilla puolillamme. Ollaan oltu 22v yhdessä ja rakastetaan toisiamme suuresti.
Minä nukun omassa huoneessani, mies omassaan. En ole koskaan kestänyt mitään kainalossahöpöttelyjä.
Kyllä yöläheisyys näyttelee isoa roolia parisuhdetyytyväisyydessä. Aiemmassa suhteessani mies tuli lähelle vaihtelevasti mutta yleensä seksi mielessä. Usein hän oli iltaisin väsynyt ja kuorsasi jo ennen kuin edes ehdin sänkyyn. Yksin makasin valveilla ja kuuntelin.
Ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Perhepedissä. Isä äiti ja lapset 9 ja 12v.
Tämä on jo sairasta. 12v murkku tarvitsee kiireesti omaa tilaa!!!
Välillä eri aikaan, välillä omilla puolilla, välillä halaten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yöläheisyys näyttelee isoa roolia parisuhdetyytyväisyydessä. Aiemmassa suhteessani mies tuli lähelle vaihtelevasti mutta yleensä seksi mielessä. Usein hän oli iltaisin väsynyt ja kuorsasi jo ennen kuin edes ehdin sänkyyn. Yksin makasin valveilla ja kuuntelin.
Ero tuli.
Yksi otanta sun elämästäsi ei kerro yhtään mitään yöläheisyyden yhteydestä parisuhdetyytyväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun omassa huoneessani, mies omassaan. En ole koskaan kestänyt mitään kainalossahöpöttelyjä.
Yhtä surullinen kämppis-liitto täälläkin. Omissa poteroissa elellään mutta onneksi minulla nyt uutta ihastusta ilmassa... Yhteinen velkainen talous vaan pitää aika tiukasti tässä jamassa☹️
Omien ja appivanhempien kanssa perhepedissä. Mukana myös meidän lapset 5, 8, 11, 13 ja 17 v ja vanhimman tyttöystäväkin joskus yökylässä. Ahdasta on, mutta toimii meillä!
Vierailija kirjoitti:
Omien ja appivanhempien kanssa perhepedissä. Mukana myös meidän lapset 5, 8, 11, 13 ja 17 v ja vanhimman tyttöystäväkin joskus yökylässä. Ahdasta on, mutta toimii meillä!
😂😂😂😂😂😂 kiitos, ilta on ollut helvetin ankea mutta nyt sain hersyvät naurut!
Kylpyhuoneessa pää vessanpöntössä.
T. Juoppo
Nukahdetaan aikaisin. Aamukahdelta heräillään, surffaillaan ja juodaan kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä surullinen kämppis-liitto täälläkin. Omissa poteroissa elellään mutta onneksi minulla nyt uutta ihastusta ilmassa... Yhteinen velkainen talous vaan pitää aika tiukasti tässä jamassa☹️
Ei meillä ole kämppisliittoa eikä edes velkaa. Me vain emme nuku samassa huoneessa, koska meille uniaika ei ole parisuhdeaikaa.
Miehellä kolmivuorotyö ja meillä pieni lapsi ja vauva. Ei todellakaan nukuta lusikassa tai edes samassa huoneessa useinkaan. Parisuhdetyytyväisyys paranee, kun ylipäätään saadaan nukuttua. Onneksi on useampi makuuhuone.
Mies meni jo nukkumaan, menee yleensä 21-22 välillä. Minä menen noin puolilta öin. Herään viideltä ja mies joskus puol kasilta. Puolet viikon öistä nukun sohvalla, puolet sängyssä. Mies nukkuu yönsä aina sängyssä. Sen verran ollaan oltu samaan aikaan hereillä samassa petissä, että on yksi lapsi saatu aikaiseksi, mikä on kyllä pikkuinen ihme.
Ennen lasta mentiin nukkumaan, kun nukutti, vuorotöiden takia eri aikoihin. Seksiä harrastettiin, kun halutti, ei liittynyt mitenkään nukkumiseen.
Lapsen synnyttyä mies muutti vuodeksi toiseen huoneeseen nukkumaan, koska me nukuimme lapsen kanssa perhepedissä. Seksiä harrastettiin, kun halutti.
Vuoden jälkeen mies muutti takaisin sänkyyn nukkumaan perhepetiin kanssamme. Iltarutiinit on, että luen iltasadun ja laulan tuutulaulun. Yleensä mies nukahtaa lapsen kanssa yhtäaikaa. Seksiä harrastetaan silloin, kun tekee mieli.
Kumpikaan meistä ei ole mikään kainalossa kiehnääjä. Ja keskustellaan asioista päivän mittaan, ei tarvii sängyssä höpistä.
Vierekkäin kovasti piereskellen.