voiko laiha nainen olla kaunis?
Mulla on ihan helvetin huono itsetunto. Vihaan itseäni yli kaiken ja aina kun katson peiliin meinaa itku tulla. Olen kyllä monelta saanut kuulla olevani kaunis ja joskus (harvoin) tulee semmoinen tunne että oon oikeesti ihan jees. Mutta SITTEn kun meen jonnekkin yleisille paikoille tar yritän ottaa kuviani itsestäni näytän ihan kamalalle. Ensinnäkin olen laiha ja muotoja ei nyt ihan hirveästi ole. Tissit on jotenkin ihan ok mutta ei mitenkään suuret. En tiedä mitä haen tällä keskustelulla mutta miehet, kertokaa voiko teidän mielestä vähän laihemmat ( ei kuitenkaan liian laihat ) naiset olla kauniita?
Kommentit (8)
Vain alipainoinen lapsinaisvartalo aikuisnänneillä on suomalaisen 50+ setämiehen mieleen _jos_ heillä olisi varaa valita.
Raja menee jossain anorektian rajalla.. liika laihuus ei ole kaunist. Mutta terve, hoikka nainen on kaunis.
Kyllä voivat. Näyttävästi tiedostat jo huonon itsetuntosi. Ala sitä viilaamaan niin elämä taas hymyilee.
Ajattelet asiaa vähän väärin. Harva nainen on kaunis. Yleensä suurin osa ihmisistä on aika taviksia. Sinäkin.
Sinccis
Minua huolestuttaa, josko naiset eivät pidä paksusta parrustani tai lompakostani.
Kaunis nainen on yleensä kaunis. Törkeä alipaino tai ylipaino ei imartele ketään. toinen N25
Ei voi. Me miehet tykätään pelkästään omenavartaloisista läskeistä.