Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Patteja mahassa

Vierailija
21.10.2019 |

Tein aiemmin keskustelun(jota en löydä enää) siitä että mitähän mahtaa olla 2 kovaa pattia navan molemmin puolin.

Nyt kun olen tunnustellut mahaani lisää niin tämmöisiä kovia pieniä patteja on löytynyt myös navan ala ja yläpuolelta ja alavatsasta.

Oon ihan luulotautinen mut pitäiskö näiden takia mennä lääkäriin. Ainakin osa näistä pateista on ollu jo pitkään mutta osasta en ole varma.

Voiko nää olla vaa jotai rasvapatteja tai jotai rakenteeseen liittyviä? Oon melko hoikka, pieni rasvakerros on vatsalihasten päällä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosiaan tosi vainoharhainen kaikkien pattien kanssa ja käynyt monesti milloin kaulan ja milloin rinnan lähtien takia lääkärissä. Olen alle 30v ja suvussani ei ole mitenkään erityisesti syöpää, ei ainakaan nuorilla henkilöillä.

Ap

Vierailija
2/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta varmuuden vuoksi voisit näyttää lääkärille?

Mulla on ollut rasvapatteja rintojen alla ja sääressä ja alaleuassa sivulla tuntuu imusolmuke.

Luulen, että hyvä merkki olisi se, että eivät ole kasvaneet. Ainakin gyne pisti merkille, että ne mulla rintojen alla olevat ei ole kasvaneet.

Vierailija
5/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLC kanavan Tohtori Pattinsonia apuun :-)

Vierailija
6/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta varmuuden vuoksi voisit näyttää lääkärille?

Mulla on ollut rasvapatteja rintojen alla ja sääressä ja alaleuassa sivulla tuntuu imusolmuke.

Luulen, että hyvä merkki olisi se, että eivät ole kasvaneet. Ainakin gyne pisti merkille, että ne mulla rintojen alla olevat ei ole kasvaneet.

Tiedän, että pitäisi käydä näyttämässä mutta en haluaisi ravata lääkärissä koko aikaa. :/

Ap

Vierailija
7/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamelrontti kirjoitti:

TLC kanavan Tohtori Pattinsonia apuun :-)

Hah se on hyvä ohjelma :D

Ap

Vierailija
8/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on vatsan anatomia? Voiko patit olla imusolmukkeita tai jotai vatsalihaksiin liittyvää? Edellisessä keskustelussa joku sanoi että navan vieressä olevat patit ovat osa jotain rakennetta?

Ap

Vierailija
9/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu kuin lääkäri voi loppujen lopuksi sanoa mitä ne patit on. Minäkin olen käynyt aika usein lääkärissä mutta mikäs sille mahtaa että aina tulee uusia oireita. Joku kerta se on kuitenkin jotain vakavaa.

Vierailija
11/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustelin lääkäriltä joka ultrasi rintani, että miten rinnat kuuluu tutkia. Itse tutkin "kaivelemalla". Hän sanoi, että kaivaa ei saa, silloin alkaa löytymään kaikkea epämääräistä.... Päteeköhän tämä myös vatsaan? Kädellä painamalla näitä ei tunne, kaivelemalla ja lujaa painamalla kyllä...

ap

Vierailija
12/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syyliä peniksessä. Mistähän voi johtua?

Vierailija
13/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu kuin lääkäri voi loppujen lopuksi sanoa mitä ne patit on. Minäkin olen käynyt aika usein lääkärissä mutta mikäs sille mahtaa että aina tulee uusia oireita. Joku kerta se on kuitenkin jotain vakavaa.

No sepäs... :/ mutta pelkään, että sitten kun se on vakavaa niin minua ei tutkita edes enää kunnolla kun olen saanut luulosairaan leiman papereihini.

ap

Vierailija
14/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sukupuolitaudista. 

ap

Vierailija
15/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sukupuolitaudista. 

ap

Voi hemmetti. Kai se lääkäriin on mentävä. En kyllä käyttänyt kumia edellisen panon kanssa.

Vierailija
16/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos seurailisit niitä patteja nyt vähän aikaa ja menet sitten lääkäriin?

Vierailija
17/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos seurailisit niitä patteja nyt vähän aikaa ja menet sitten lääkäriin?

Joo, tää on varmaan paras vaihtoehto. Mutta kauanko niitä nyt sit seurailee... Jos ne olis syöpää, niin kasvaisko ne nopeasti...? ://

ap

Vierailija
18/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten omien "löydösten" takia rintojakaan ei saa kaivella, vaan pitää tsekata nimenomaan lääkärin neuvomalla tavalla. Löytäähän sitä kaikenlaista omituisen ja ei-niin-tasaisen tuntuista, kun oikein puristaa ja kaivaa. 

Mutta jos kovasti huolettaa niin lääkäriin sitten vain. 

Paras olisi, jos on varaa yksityiselle - siellä nyt ainakin tutkivat eivätkä syyttele (kun kerran keräävät hyvät rahat). Eikä mene niin paljoa veronmaksajien rahaa hukkaan. 

Vierailija
19/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa patteja ja kuhmuja maha täynnä, en oo ikinä aatellut et ne olis jotain vaarallisia.

Vierailija
20/30 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisten omien "löydösten" takia rintojakaan ei saa kaivella, vaan pitää tsekata nimenomaan lääkärin neuvomalla tavalla. Löytäähän sitä kaikenlaista omituisen ja ei-niin-tasaisen tuntuista, kun oikein puristaa ja kaivaa. 

Mutta jos kovasti huolettaa niin lääkäriin sitten vain. 

Paras olisi, jos on varaa yksityiselle - siellä nyt ainakin tutkivat eivätkä syyttele (kun kerran keräävät hyvät rahat). Eikä mene niin paljoa veronmaksajien rahaa hukkaan. 

Joo, niinpä. :/ Mut aina sitä alkaa kokeileen tarkemmin ja tarkemmin ja lopulta kaivelee. Mulla on yleensä jo ennen kun löydän mitään, semmonen olo, et apua kohta löydän jotain taas. 

Olen käynyt yksityisellä ja julkisella puolella. Yksityinen maksaa ihan älyttömästi! Mutta en tosiaan halua maksattaa mun luulosairautta muilla. :/

ap