Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhelinmyynti lopetetaan?

Vierailija
21.10.2019 |

Muistelen, että sen piti riittää, kun sanoo, ettei tähän nroon salli enää ko. firmasta soitettavan. - En halua missään tapauksessa nroani salaiseksi. Olen laittanut estoa Idekolle, mutta "Sakari Idekolta terve" ottaa aina uuden nron ja soittaa. - Mitä voin tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntifirmat eivät noudata lakia. Niiden pitäisi pitää estolistaa siitä, ketkä ovat kieltäneet juuri heidän "Puhelinmyynti XYZ Oy":tään soittamasta. Sen sijaan firmat ottavat aina uuden soittolistan toimeksiantajaltaan.

Jos lakia noudatettaisiin, tosiaan muutamaan isoimpaan firmaan kiellon sanominen aika äkkiä vähentäisi puheluita. 

Vierailija
2/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numeroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jo aivan kyllä joo.

Vierailija
4/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyn aina uudestaan miten hakukoneelta saa neuvoja, jotka toimivat. Pistin sinne puhelinmarkkinointi hakusanaksi, jokunen vuosi sitten ja sain tämän

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/

ja muutaman muun. Toimi minulla. Jouduin tuon uusimaan taannoin, kun vuodet tuli täyteen.

Mutta jos et usko googleen yms palveluihin, niin toki täältä saa luotettavampaa tietoa.

Vierailija
5/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telemarkkinointikielto.

Vierailija
6/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kirkua puhelimeen aina kun se soittaa.

Tai jätä puhelu auki ja laita puhelin pöydälle. Kokeile kuinka kauan myyjä jaksaa pälättää keskenään.

Kyllä ne jossain vaiheessa tajuaa vetää numerosi listalta pois.

Vierailija
7/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet halua soitettavan ja silloin merkataan että soittokielto. Näin ainakin meidän firmassa. T: Puhelinmyyjä

tai mainitset että sinulla on telemarkkinointikielto.

Tsemppiä.

Vierailija
8/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimi, kun sanoin myyntilanteessa, että kiitos merkaatko sinne, minulle myyntikiellon. Sama kun sanoin vanhan isäni puhelimeen saman. On pitänyt, mutta en ole huomannut olisiko siinä 3 vuoden sääntö?

Vierailija
9/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset vastaavat tuntemattomiin numeroihin? Lopettakaa, niin saatte olla rauhassa.

Vierailija
10/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DuckDuckGo kirjoitti:

Hämmästyn aina uudestaan miten hakukoneelta saa neuvoja, jotka toimivat. Pistin sinne puhelinmarkkinointi hakusanaksi, jokunen vuosi sitten ja sain tämän

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/

ja muutaman muun. Toimi minulla. Jouduin tuon uusimaan taannoin, kun vuodet tuli täyteen.

Mutta jos et usko googleen yms palveluihin, niin toki täältä saa luotettavampaa tietoa.

Täytyypä alkaa googlailla. Etkö ole lukenut linkkiäsi? Siellähän sanotaan, ettei esto toimi ulkomailta soitettaessa.

Vierailija
11/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset vastaavat tuntemattomiin numeroihin? Lopettakaa, niin saatte olla rauhassa.

Miten tuntemattoman puhelinnumeron saa äänettömäksi?

Vierailija
12/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot ettet halua soitettavan ja silloin merkataan että soittokielto. Näin ainakin meidän firmassa. T: Puhelinmyyjä

tai mainitset että sinulla on telemarkkinointikielto.

Tsemppiä.

Meidän firmassa oli jotian vanhoja listoja mitä revittiin ties mistä. Oli olleet arvonnoissa mukana tai tilanneet jotain toista lehteä ja sitten niille soiteltiin ja tarjottiin jotain ihan eri kamaa. Kunhan oli vaan joku nimilista niin se riitti. Eikä todellakaan merkattu mihinkään että onko mitään kieltoja tai estoja. Me soiteltiin toimeksiantoina asiakasfirmojen puolesta. Ei meillä mitään omia rekistereitä ollut. Suosittelen lämpimästi sitä markkinointiestoa.

T: entinen puhelinmyyjä

Vierailija
13/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telemarkkinointikielto.

Maistraattiin ja Robinson rekisteriin.

Vierailija
14/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

androidille on call blockereita pilvin pimein, oletan että applelle myös. Jos käytössä oleva puhelin on mallia peruna, niin ei voi mitään

Vierailija
15/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

painamalla punaista nappia, se lopettaa puhekun. Jos soittaa uudestaan niin kerro ettei kiinnosta ja keskeytä. Ei kannata jäädä odottamaan että soittaja lopettaisi puhelun. Pitää olla itse aktiivinen torjunnassa.

Vierailija
16/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhelinmyyjä saa itse merkata mitään numeroa niin, ettei saa soittaa. Tai merkata voi, muttei se mitään merkkaa.

Ei hänellä ole siihen valtuuksia. Se on asiakkaan homma laittaa soittokieltoon. Myyjä vaan soittaa ja lukee sen spiikin.

Puhelinmyyjä saa listat ja ne pitää soittaa läpi, jopa monta kertaa.

Jos joku ei vastaa, niin merkitään, ettei vastannut ja sitten myöhemmin soitetaan uudestaan.

Jos joku jolle on soittanut sanoo, että laita estoon, niin myyjä saattaa sanoa, että joo laitan tiedoksi, mutta se ei johda mihinkään toimenpiteeseen.

Vierailija
17/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sinne kieltonumeroon, en muista ulkoa, googlettamalla löytyy. Automaatti luettelee numerosi, sanot kyllä, ja sitten sinulla on 3 vuotta vapautta. Minun pitäisi taas soittaa sinne, kun luulen että vapauteni alkaa pikku hiljaa vähenemään. Milloinkohan soitin viimeksi, en muista millään.

Vierailija
18/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös kokeilla hyräillä esim. Paranoidin sinne luuriin. Ei myyjä ikuisesti jaksa.

Vierailija
19/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASML Kieltopalvelut. Kerran soitat siihen numeroon, on voimassa 3 vuotta.

Vierailija
20/24 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASML. Soitankin heti taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi