Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä erektio-ongelma?

Vierailija
21.10.2019 |

Miehellä jäi seisokki vähän vajaaksi eikä yhdyntä onnistunut kun puolikovaa penistä ei saanut sisään. Onko syynä jännitys ja suorituspaineet vai onko syy fysiologinen? Miten monta kertaa teidän on täytynyt yrittää että mies ei enää jännitä liikaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuon tarkemmin kuvaile tai anna miehen tietoja, niin miten hänen entiset kumppanit voisivat mitenkään osata vastata tähän?!?

Vierailija
2/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut suihin ja yrittänyt imeä vähän kovemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Moni nainen ei anna minkäänlaista esileikkiä vaikka olisit itse imenyt ja nuollut koko kehonläpi.

Vierailija
4/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vähäälyinen?

Vierailija
5/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sepä selviää kun tutustuu mieheen ihan rauhassa, onko sinulla kärsivällisyyttä siihen? Jos ongelma on henkistä sorttia, se menee yleensä ohi jo ihan ymmärtäväisellä asenteella ja sillä, että teidän touhussanne on muuten tunnepuoli kunnossa. 

Vierailija
6/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö hän mielialalääkkeitä? Ne vievät kyvyn pikkuhiljaa ja halun myös.

Vierailija
7/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ekaa kertaa yrititte? Eikö sua oo koskaan jännittänyt eka kerta uuden miehen kanssa? No ei varmaan, kun naisen ei tarvitse kuin avata haarat, niin on toimintavalmiudessa. Monia miehiä jännittää ja vielä enemmän se, jännittääkö heidän peniksensä niin paljon ettei seksi onnistukaan. Miten oot voinut selvitä elämässä näin pitkälle ennen kuin asia tulee sinulle esiin.

t.n23

Vierailija
8/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Moni nainen ei anna minkäänlaista esileikkiä vaikka olisit itse imenyt ja nuollut koko kehonläpi.

Mielestäni miehen kiihottumisessa on vikaa jos hänellä ei kovetu seksiä harrastaessa eli naistaan koskiessa. Omalla miehelläni kovettuu jo ajatuksesta. Jos yllätän hänet suihinotolla niin kalu voi olla veltto aluksi, mutta kun homma on aloitettu niin ei sitä enää tarvitse mitenkään herätellä. Näin toimii terveen miehen terve penis seksissä, josta molemmat nauttivat.

Kuulostaa tosi onnettomalta jos vehkeesi on veltto vielä silloinkin kun olet nuollut naisen koko kehon läpi. Kai sille jokin syy on, ettet kiihotu normaalisti? Eikö naisesi kiihota sinua, jännitätkö, oletko epävarma, käytätkö mielialalääkitystö tms, oletko ylipainoinen?

Aloittajalle: mies stressaa, mies ei kiihotu seksistänne tai miehellä on terveysongelmia.

Vierailija
9/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehen kiihottumisessa on vikaa jos hänellä ei kovetu seksiä harrastaessa eli naistaan koskiessa. Omalla miehelläni kovettuu jo ajatuksesta. Jos yllätän hänet suihinotolla niin kalu voi olla veltto aluksi, mutta kun homma on aloitettu niin ei sitä enää tarvitse mitenkään herätellä. Näin toimii terveen miehen terve penis seksissä, josta molemmat nauttivat.

Kuulostaa tosi onnettomalta jos vehkeesi on veltto vielä silloinkin kun olet nuollut naisen koko kehon läpi. Kai sille jokin syy on, ettet kiihotu normaalisti? Eikö naisesi kiihota sinua, jännitätkö, oletko epävarma, käytätkö mielialalääkitystö tms, oletko ylipainoinen?

Aloittajalle: mies stressaa, mies ei kiihotu seksistänne tai miehellä on terveysongelmia.

Ainoa asia mikä mielestäni kuulostaa onnettomalta on se jos nainen ei ymmärrä imeä kalua vaikka häntä on nuoltu.

Vierailija
10/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miehen iästäkin?

Vierailija
11/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on uuden naisen kanssa jännittänyt niin paljon ettei ole ottanut kunnolla eteen. Erityisesti jos nainen on muutenkin kiinnostava jolloin voi olla suorituspaineita. Suihin otto on auttanut aina. Esileikki siis myös naisen puolelta, ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
12/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi pelkää #metoo ilmiantoa. Oletko antanut miehelle esileikkiä? Kyllä, nykyisin se on myös naisten tehtävä juurikin tuon metoo-pelottelun jälkeen kuten aloitteet muutenkin.

Vierailija
13/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mikä mielestäni kuulostaa onnettomalta on se jos nainen ei ymmärrä imeä kalua vaikka häntä on nuoltu.

No en todellakaan jatkaisi seksiä normaalisti jos mies vastenmielisesti nuolisi reikääni eikä se saisi häntä siihen mielentilaan, että olisi kiihottunut ja penis kovettuisi. Kyllä ihmettelisin mitä on tekeillä, jännittääkö mies, onko stressiä, eikö kiihota? En vain tarttuisi löysästä kalusta kiinni ja yrittäisi väkisin saada siihen eloa. Jos tietäisin, että miehellä on erektio-ongelmia niin voisin yrittää stimuloida puolikovan kovaksi. Jos tietäisin, että mies jännittää niin yrittäisin luoda luottamusta.

Imen kalua, jonka kantaja ei nuole minua vain odottaen omaa vuoroaan vaan oikeasti haluaa tehdä sen. Ihan pskaltahan sellainen seksi kuulostaa, jossa mies lipaisee vain, jotta saisi kohta apua runkkaamiseen. Hyvässä seksissä toisen koskettaminen kiihottaa, itsekin kostun kun otan mieheltä suihin, en tee sitä vain sillälailla, että "kohta sun vuoro". Enkä myöskään harrastaisi seksiä montaa kertaa hermoheikon miehen kanssa. Ja jos tunnelma on normaali/hyvä niin miehen pitää mennä lääkäriin jos ei seiso. Jos se taas johtuisi esim. siitä, ettei mies halua minua/ei kiihotu, mutta haluaa kuitenkin vuorollaan että imen velttoa käärmettään niin sori. Ime ite.

Vierailija
14/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme ekaa kertaa uuden naisen kanssa on tunnustelua. Joskus saattaa jopa lerpahtaa. Sitten se alkaa sujua rutiinilla ja useampikin toisto onnistuu. M40.

Vierailija
15/20 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenssilääkettä niin pääsee jännityksen yli 🤔

Vierailija
16/20 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tollainen, että ei seiso jos nuolee mua. En ymmärrä. Exillä seisoi aina. Sitten pyytää ottamaan suihin, arvatkaa onko masentavaa kun edes se ei auta. Sitten kiskoo mut päällensä ja yrittää väkisin tunkea sitä puolilerppua sisään. Jee. Onpa kiihottavaa.

Miehellä on ikää alle 40, syö huonosti, juo ja polttaa aivan liikaa. Yksi viidestä seksikerrasta onnistuu. Mua ei enää edes kiinnosta. Aivan sama mitä teen, ei seiso ei.

Vierailija
17/20 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on just tollainen, että ei seiso jos nuolee mua. En ymmärrä. Exillä seisoi aina. Sitten pyytää ottamaan suihin, arvatkaa onko masentavaa kun edes se ei auta. Sitten kiskoo mut päällensä ja yrittää väkisin tunkea sitä puolilerppua sisään. Jee. Onpa kiihottavaa.

Miehellä on ikää alle 40, syö huonosti, juo ja polttaa aivan liikaa. Yksi viidestä seksikerrasta onnistuu. Mua ei enää edes kiinnosta. Aivan sama mitä teen, ei seiso ei.

tupakka kyllä oikeesti tukkii ne suonet aika tehokkaasti, huono juttu..

Vierailija
18/20 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, tupakka, oli kännissä, runsas alkoholin käyttö, alkoholismi. Siinä ne yleisimmät.

Vierailija
19/20 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin jää yleensä tulematta tuossa oma seisokki, koska kun nuolen naista niin keskityn siihen niin täysillä että ajatus on kerta kaikkiaan eri raiteella. Ajatus on naisen nautinnossa, ei omassa kiihottumisessa. Mutta kun siitä sitten alan muihin puuhiin sen jälkeen, niin sekunneissa on pystyssä.

Ei näistä kannata mitään ongelmaa kehittää, koska henkisellä puolella se alkaa ruokkia helposti itseään ja syntyy helposti kehä josta on pirun hankala päästä pois. Sitten on toki eri asia jos on elimellistä vikaa, se tarvitsee lääkärihoitoa ja mieheltä halua tehdä asialle jotain.

Se seisokki ei ole mikään suora mittari sille teidän naiseudelle ja kiihottavuudellenne, se kun elää vähän omaa elämäänsä eikä sitä aina mies itsekään ymmärrä että missä mennään. Siitä jos nainen ottaa itseensä niin kaivaa vain kuoppaa koko seksille sen ihmisen kanssa. Rakkautta, kärsivällisyyttä ja hellyyttä vaan.

Vierailija
20/20 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisena kokemuksena joskus toimii, toisinaan ei 😃

Nykyään parisuhteessa ei ole ongelmia, mutta sinkkuna ollessa kaava oli kutakuinkin seuraava; jos oli yhden illan juttu, ei tunteita vaan pelkkää seksiä, toimi aina. Aivan sama vaikka oli kuin kännissä. Sitten kun oli tunteita, oli myös jännitystä. Vaikka oli selvinpäin, ei välttämättä valtikka noussut toivotulla tavalla. Se taas aiheutti lisää suorituspaineita ja kierre oli valmis. Pari-kolme kertaa meni harjoittelun piikkiin kunnes jännitys laukesi. Sitten laukesi muutakin. Tunteet, kaikkea vaivaa ne voi aiheuttaa. Älä tuomitse heti, ei se vika naisessa ole jos vähän jänskättää 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi