Voiko calvadosta juoda normaalisti, jos paistinpannu on alakaapissa ja pesusoikko soi Maammelaulua?
Mamelukit kiipeilevät seinillä ja Kansanradion uusinta meni ohi kun puhelinluettelossa oli mielenkiinnostuttava artikkeli ketsuppikeiton arkistoinnista Oma-Kantaan.
Kommentit (14)
Selkein ja johdonmukaisin aloitus av:lla pitkään aikaan! Kiitos! Ja voi.
Odota sen aikaa, että Maamme-laulu vaihtuu Jätkän humppaan.
Finlandia soimaan ja Finlandiavodkaa lasiin!
Näin se meillä tehdään!!!
Mitä siinä Kansanradion uusinnassa olisi ollut?
Ei kun pitää pistää kakkukekkerit pystyyn, vetaista kaapista pieni soittorasia jota veivataan illallisvieraiden edessä ja sieltä soi Maamme-laulun sävelet. Kuten se Hyacint Bucket-tyylinen Marjaniemen luksustäti teki muinoin Arvostele Mun Illallinen-sarjassa, samalla kun osallistujat ja tv-yleisö tekivät kaikkensa jotta pokka pitää. :D
♩ ♪ ♫ ♬ "Kuuntele minua, kuuntelen sinua – ääni kun on, nyt Kansanradion!" ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩ ♪ ♫ ♬♩
Vain jos kolmas porkkana oikealta on 40 asteen kulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun pitää pistää kakkukekkerit pystyyn, vetaista kaapista pieni soittorasia jota veivataan illallisvieraiden edessä ja sieltä soi Maamme-laulun sävelet. Kuten se Hyacint Bucket-tyylinen Marjaniemen luksustäti teki muinoin Arvostele Mun Illallinen-sarjassa, samalla kun osallistujat ja tv-yleisö tekivät kaikkensa jotta pokka pitää. :D
https://www.vauva.fi/keskustelu/1503220/ketju/viikon_parhaat_naurut_tar…
Keskustelua aiheesta :D Nostalgiaa suorastaan.
Tässä tilanteessa voit jatkaa Calvadosin juomista, sillee epänormaalisti.
Kaikki on ihan hyvin, kun muistat vain pitää silmät tiukasti kiinni!
Don't eat those old cook's old cookies.
Ehkäpä ei kannattaisi...