Mistä kertoo se että ällöän isoja rintoja?
Siis ihan oikeesti. Uimahalleissa jne. mulla tekee oikein tosi pahaa ne hyllyvät lölleröt. Oksettaa. Ei itselläkään ole maan pienimmät ja silti.
Mistä se voi kertoa?
Kommentit (21)
Mä näin kerran naisen, jolla oli niin suuret rinnat, että paidan päällä oli semmonen verkko tukemassa sen rintoja. Semmosta ennemmin säälin.
Koolla ei kuulemma väliä vaan muodolla.
Pelkään kyllä, ettei sitä roikkumista pienennykselläkään saa hoidettua. Pitäis laittaa jotain lisäfyllinkiä.
Naapurin mies aina kännipäissään (kun vaimo ei ole paikalla), ihailee terhakoita b-rintojani. Omalla vaimolla ylipainoa n. 50 kg ja säkit on sen mukaiset. Roikkuu ainakin vyötäröllä.
Eikä mikään liioittelu.(vastaa 20)
Omin silmin nähty ja järkytytty.
Se äijä pitää sua helppona nakkina. Ei, vaan varmana nakkina.
Ystäväni, jolla yläasteelta saakka ollut d-kuppi, manaa rintojaan jatkuvasti. Ei ole edes ollut raskaana ja rinnat roikkuu jo vyötäröllä.
Oma mies ja kaikki entiset poikaystävät ovat olleet peppumiehiä ja tykänneet nimenomaan kiinteistä ja pienistä rinnoista. Ainakin pelkkiä kehuja on aina sadellut.
Tosi inhottavaa kyllä vaimoaan kohtaan, joka on mun parhaita ystäviä.
Vierailija:
Se äijä pitää sua helppona nakkina. Ei, vaan varmana nakkina.
Mies kommentoi välillä suhteellisen ilkeästikin niitä, joilla rinnat tursuilee rintsikoiden välistä. uuhh. Ei ole kyllä kaunista katsottavaa munkaan mielestä.
Hoikkakin ihminen näyttää jotenkin isolta, kun on isot rinnat. Voihan se olla, että miehet tykkää, mutta en minä haluaisi olla pelkät rinnat miehillekään. Musta se on jotenkin noloa, kun mies toljottaa vain naisen rintoja.
Vierailija:
Mies kommentoi välillä suhteellisen ilkeästikin niitä, joilla rinnat tursuilee rintsikoiden välistä. uuhh. Ei ole kyllä kaunista katsottavaa munkaan mielestä.
Vierailija:
Oletteko läskit tosiaan noin kateel...
Ja mulle tissitön on C:stä alaspäin....
siis nää isot rinnat voi olla vaikka pajunvitsalla, mutta se löllyvä ulkonäkö pukkaa mulle sen ällötyksen, ei rintojen kantajan habitus sinänsä. Ehkä toi imetysjuttu pitää paikkansa. Äitini kertoi etten suostunut ikinä juomaan pullosta myöhemmin kuin jääkylmää maitoa. Jospa olin saanut rintaa tarpeekseni.
En pidä minäkään, vaikka itselläkin sitä on.
Ottaisin miljoona kertaa mieluummin terhakat, pystyt A:t tai B:t kuin nämä hyllyvät ja roikkuvat. Kateellisena katselen siskon rintoja.
En tajua, miten joku voi innostua näistä säkeistä.
Vierailija: