Miksi monet tosi ylipainoiset naiset leikkaa hiukset pois?
Kommentit (46)
Lyhyt tukka korostaa kaksoisleukaa, helttaa ja roikkuvia leukaperiä. Edes hiukset ei vie niistä huomiota.
Huh huh, tuntuu, ettei enää kelpaa, eikä saa olla sellainen kun on. Aina pitäisi olla jonkun muun mieleen.
Mä en moiseen alistu! 60vuotias, 166cm, 78kg, pitkät hiukset...enkä muutu.
Hmm. Mulla on paljon ylipainoa, mutta kuitenkin pitkät ja tuuheat hiukset. En leikkauttaisi lyhyemmäksi mistään hinnasta- mutta kampaajalla kovin usein ehdotellaan tämmöistä vaihtoehtoa. Ja sitä perkeleen punaista väriä. :/ En ole suostunut, otan vaan latvoista pahimmat pois ja se saa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni mies haisee tieltä? Miksi ke ei pese kainaloltaan ja käytä deodoranttia? Eikö ne muka itse haista omaa hienhajuaan, vai tekeekö ne sen tahallaan?
Ne on ketoosissa. Silloin hiki haisee voimakkaammin
Olen itse edelleen sairaalloisen ylipainoinen indexin mukaan ja kansan silmissä ylipainoinen. En ole ikinä loukkaantunut lihavien arvostelusta, tottakai kiusaaminen on satuttanut henkilökohtaisella tasolla. Nyt kuitenkin kavahdin tätä ketjua lukiessa miten ilkeitä ihmisistä on tullut. Huomaa että eivät todella ymmärrä oikeasta ylipainosta ja ruoka-addiktioista mitään. Tupakoijille ja alkkiksille riittää ymmärtäjiä, etenkin jos joka viikonloppu viiniä.. ja ei siinä, kiva että riittää. Mitä vähemmän halveksuntaa toisia kohtaan, sen parempi.
Itse olen laihduttanut tähän mennessä melkein 40kg ja tehnyt sen paljon puhutun elämäntapamuutoksen pääni sisällä, joten tiedän hyvin millainen taistelu on kyseessä.
Eipä ne hiusvärit mitään terveyttä edistäviä ole...