Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartaloni pilaa pariutumiseni ja kaiken

Vierailija
20.10.2019 |

Vihaan vartaloani, mulla on aina ollut sen kanssa ongelmia en ole koskaan ollut hoikka. Ylipainoa on nykyään noin 10-20kg, hyvä että kesällä kehtaan edes pukeutua t-paitaan rannalle menosta puhumattakaan (ei ikinä).

En vaan tiedä mitä tehdä alkaa masentaa, joo varmaan pitäisi laihduttaa mutta en tiedä miten se ei tunnu onnistuvan. Pelkään myös että laihduttamisenkin jälkeen vartaloni olisi ruma.
Olen alkanut tulla siihen tulokseen että minusta ei pidetä koska en ole hoikka ja hyvävartaloinen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdu kehopositiiviseksi

Vierailija
2/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa ylimääräistä ei haittaa tippaakaan, jos se ei oo kaikki samassa kohdassa. Tuskinpa sun vartalo on ruma, vaikkei ois täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen kiloa ylimääräistä ei haittaa tippaakaan, jos se ei oo kaikki samassa kohdassa. Tuskinpa sun vartalo on ruma, vaikkei ois täydellinen.

On se ruma, kuin vanhan mummon joka syö pullaa. Ilman ryppyjä. Jopa omat vanhemmat kuittailee siitä, tekee helvetin hyvää itsetunnolle...

-ap

Vierailija
4/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ryhdu kehopositiiviseksi

Ei se muuta muiden mielipiteitä tai haluja.

-ap

Vierailija
5/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää miltä laihduttamisen jälkeen tuntuu, jos et kokeile! Usko pois se on sen arvoista. Nyt vaan jätät jonkun totutun pikkumässyn tai huonon tavan ensin pois. Älä muuta arkea liikaa, mut joku jota toistat tarpeeksi usein ja joka saattais heti vaikuttaa päivittäiseen syömiseen tai energiankulutukseen.

Mieliala nousee tippuvien kilojen myötä. Olen itsekin tällä hetkellä niin ojan pohjalla että oksat pois ja rupesin juuri jumppaamaan pitkästä aikaa. Tästä on vain suunta ylöspäin ja huomenna on paljon kivempi herätä, kun ei ole vetänyt totutulla iltascheissekattauksella itseään turvoksiin.

Tsemiä!! Muista että kaikki on itseäsi varten. Muiden takia ei tarvi pinnistellä.

Vierailija
6/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ruma, kuin vanhan mummon joka syö pullaa. Ilman ryppyjä. Jopa omat vanhemmat kuittailee siitä, tekee helvetin hyvää itsetunnolle...

-ap

Yhen perheen tiedän, jossa ovat rakenteeltaan sellasia, että ei edes tavalliseks tule. Mutta varmasti sulla liikkuminen sais lihakset ja ryhdin semmoseks, että näyttäisit tarpeeks hyvältä. Isompi ongelma onkin sitten tommoset vanhemmat... Vaikka oisit kuinka upea, niin ei auta jos pään sisällä on tommoset uskomukset :/

Vierailija
7/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kilot oikeasti vaivais niin sä todellakin tekisit vaivaa niiden eteen et häviäis.. mut sä vaan kitiset täällä.

Oletko ihan onneton luuseri? Ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde ulos!

Vierailija
8/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että todellinen ongelma on itsetunto eikä ulkonäkö. Ihminen jolla on itsetunto kohdallaan on viehättävä kiloihin katsomatta. Sun vanhemmilla on varmasti osansa siinä että olet niin tyytymätön itseesi. Ehkä asiaa kannattaisi lähteä terapiaan työstämään, tai vaikka tanssitunneille, mutta itsesäälissä rypeminen ei muuta tilannettasi mihinkään suuntaan.

Vierailija
9/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että ongelma on kuittailevien vanhempien aiheuttamat mielenterveyden haasteet eikä 10 kg ylipainoa.

Vierailija
10/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli paras sääli. Siihen on mahtava uppoutua loppuiäksi. Paljon haastavampaa olisi korjata asiat, kuten itsetunto ja asenne.

Tiäks, mä oon kolkyt kiloa ylipainoinen ja vanha kuin taivas ja silti löysin rakkaan. Ei ole kiloista kiinni vaan siitä, onko luonne ameban vai uljaan amatsonin. Etkä sinä halua kumppania, joka "huolii" vaan sellaisen joka haluaa sinut.

Jos perheesi kuittailee, ne on pimeitä. Jätä ne siat.

Vierailija
11/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun kilot oikeasti vaivais niin sä todellakin tekisit vaivaa niiden eteen et häviäis.. mut sä vaan kitiset täällä.

Oletko ihan onneton luuseri? Ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde ulos!

Meinasin kirjoittaa tähän sulle pitkän vuodatuksen mutta en usko että on sen arvoista. Sen sijaan sanon että voisit vähän miettiä mitä kirjoittelet. Todella ajattelematonta tekstiä. Potkit varmaan maassa makaavaakin.

-ap

Vierailija
12/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulen että ongelma on kuittailevien vanhempien aiheuttamat mielenterveyden haasteet eikä 10 kg ylipainoa.

No joo mutta ei se vartalo siitä sen viehättävämmäksi tai haluttavammaksi muutu mielenterapialla se on vaan tosi asia.

-ap

Vierailija
13/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita liikuntaharrastus. Se parantaa mielialaa ja muokkaa kehoa ja lisää pystyvyyden tunnetta.

Vierailija
14/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää miltä laihduttamisen jälkeen tuntuu, jos et kokeile! Usko pois se on sen arvoista. Nyt vaan jätät jonkun totutun pikkumässyn tai huonon tavan ensin pois. Älä muuta arkea liikaa, mut joku jota toistat tarpeeksi usein ja joka saattais heti vaikuttaa päivittäiseen syömiseen tai energiankulutukseen.

Mieliala nousee tippuvien kilojen myötä. Olen itsekin tällä hetkellä niin ojan pohjalla että oksat pois ja rupesin juuri jumppaamaan pitkästä aikaa. Tästä on vain suunta ylöspäin ja huomenna on paljon kivempi herätä, kun ei ole vetänyt totutulla iltascheissekattauksella itseään turvoksiin.

Tsemiä!! Muista että kaikki on itseäsi varten. Muiden takia ei tarvi pinnistellä.

Joka kerta kun oon yrittänyt laihduttaa niin oon epäonnistunut. Ainoa mikä on toiminut on etten syö mitään. Sitten kun syöminen ja juominen on yksi ainoita asioita mistä saan iloa, en keksi siihen tilalle mitään.

Mun vartaloon on myös tullut jo raskausarpia niin tuntuu että se on senkin puolesta pilalla vaikka kuinka laihduttaisi.

-ap

Vierailija
15/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Paitsi, ettei se inho itseään kohtaan katoa laihduttamalla. Ei ainakaan mulla kadonnut. Pidän itseäni niin vastenmielisenä, että on vaikea antaa kenenkään edes koskea tai olla lähellä.

Vierailija
16/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin vartalosi on todennäköisesti aika monen miehen mielestä haluttava vaikka vähän ylipainoa olisikin. Älä yliarvioi liikakilojen vaikutusta. Ja onhan ihminen muutakin kuin vartalonsa. Oletko mielestäsi muuten miellyttävä tyyppi?

Vierailija
17/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No ei oo asiallista että omat vanhemmat sanovat rumasti. Kannattaa miettiä omaa lapsuutta ja nuoruutta, onko siellä muutakin negatiivista? Olet saattanut saada huonoja vaikutteita kasvaessa, joka vaikuttaa siihen, ettet löydä itsestäsi positiivista.

Painon pudotus ja painon nostaminenkin OVAT HANKALIA toteuttaa. Tiedän, kun itse joudun siis nostamaan painoani. Se ei ole sinun vikasi, ettet osaa. Mutta se on, jos säät yksin asian kanssa, vaikka haluat muutosta. Tää maa on täys personal trainereitä, jotka haluaa auttaa just sua. Pyydä ammattilaiselta apua.

Sinuna kävisin myös jossain psykologilla miettimässä tuota negatiivista itsen kuvaa. Miten siitä saisi voimauttavamman. Keho käsitystä ois hyvä miettiä.

Tsemppiä.

Vierailija
18/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma. Paitsi, ettei se inho itseään kohtaan katoa laihduttamalla. Ei ainakaan mulla kadonnut. Pidän itseäni niin vastenmielisenä, että on vaikea antaa kenenkään edes koskea tai olla lähellä.

Joo, ei kiinnosta seksi koska hävettää oma vartalo. Alkaa vaan ottaa päähän jos joku edes mainitsee.

-ap

Vierailija
19/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti myös ylipainoiset ihmiset löytää pareja ja alkaa seurustella. Ei se oikeasti ole siitä painosta kiinni, jos sinulle kelpaa ihan tavallinen mies, ehkä itsekin vähän pullukka. Itse aloitin seurustelemaan kun minulla oli noin 40 kg ylipainoa. Sittemmin olen laihduttanut siitä 20 pois, mutta vieläkin olen vähän pullea. Mutta ei se ulkonäkö nyt aikuisten ihmisten pitkäaikaisissa suhteissa useimmille niin tärkeä ole että tuollainen haittaisi. Enemmän sitä halutaan mukavaa, rentoa ihmistä jonka kanssa on helppo elää yhteistä arkea.

Vierailija
20/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalostaan kärsivät henkilöt eivät usein huomaa vastaavan -vaikka nyt sitten pullean- vartalotyypin omaavia ihmisiä joilla on parisuhde tai villi seksielämä tai mitä vain hienoa elämässään. Tiedän parikin miestä, nuoren ja vanhemman, jotka on aina rakastaneet ns. isoja naisia. Näitä miehiä on aika paljonkin eivätkä he todellakaan ole mitenkään outoja, naismaku nyt vaan on isot naiset. 

Ainoa mitä voin yrittää auttaa tässä keskustelussa on tämä neuvo: Katsele huolella lehdistä, netistä ja telkusta minkänäköisiä naisia siellä on ja huomaat että moni erikoisen näköinen, iso, pitkä, pätkä, paksu, tikunlaiha, isonenäinen, isopäinen, isopeppuinen tai päinvastoin omaa mahtavan persoonan ja on ihailtu selä miesten että naisten puolelta.

Onnea matkaan ja tee itsestäsi jollain tavalla pieni pala kerrallaan itsellesi paremmin hyväksyttävä, jooko :-)