Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty menemään huomenna duuniin, viimeiset 1.5 v olen tehnyt ylitöitä joka viikko...

Vierailija
20.10.2019 |

Mainosalan vastuullinen duuni ja haasteellinen asiakas syö mehut. Hassua, että ruuhkavuosista puhutaan, kun lapset pieniä. Mulla kaksi alakoululaista ja minusta ruuhkavuodet nyt, koko ajan ollaan menossa jonnekin. Mietin, onko se yksityiselämä, joka syö, mutta kyllä se enemmän on se, että teen lähes 50h joka viikko eikä sille helpotusta näy, en ehdi olla perheen kanssa tai harrastaa. Pomo sanoo, että älä avaa konetta illalla, mutta miten voin suoriutua, kun deadlinet paukkuu? Tiimissä on paljon vapaamatkustajia, tuntuu, että koko ajan pitää vahtia, että suorittavat. Olen pitänyt yleensä yhden etäpäivän per viikko, että saan kustannusarvioita ym. tehtyä, koska avokonttorissa n. 100 henkilö. Huomenna en mene töihin vaan soitan työterveyteen. Tarvitsen apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako raataa jos palkinnoksi et saa muuta kuin mielenterveysongelmia? Ota mallia niistä vapaamatkustajista.

Vierailija
2/5 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan on ihan oma vikasi että olet suostunut tekemään ylitöitä noin paljon. Ylityöthän eivät ole pakollisia....ja sitä paitsi...hautausmaat on täynnä ns. korvaamattomia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kiitos, joo. ap

Vierailija
4/5 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnohjaus ja organosointi töissä kohdillaan...

Vierailija
5/5 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aivan oikein! Tsemppiä!