Vartaloni pilaa pariutumiseni ja kaiken
Vihaan vartaloani, mulla on aina ollut sen kanssa ongelmia en ole koskaan ollut hoikka. Ylipainoa on nykyään noin 10-20kg, hyvä että kesällä kehtaan edes pukeutua t-paitaan rannalle menosta puhumattakaan (ei ikinä).
En vaan tiedä mitä tehdä alkaa masentaa, joo varmaan pitäisi laihduttaa mutta en tiedä miten se ei tunnu onnistuvan. Pelkään myös että laihduttamisenkin jälkeen vartaloni olisi ruma.
Olen alkanut tulla siihen tulokseen että minusta ei pidetä koska en ole hoikka ja hyvävartaloinen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen kiloa ylimääräistä ei haittaa tippaakaan, jos se ei oo kaikki samassa kohdassa. Tuskinpa sun vartalo on ruma, vaikkei ois täydellinen.
On se ruma, kuin vanhan mummon joka syö pullaa. Ilman ryppyjä. Jopa omat vanhemmat kuittailee siitä, tekee helvetin hyvää itsetunnolle...
-ap
No ei oo asiallista että omat vanhemmat sanovat rumasti. Kannattaa miettiä omaa lapsuutta ja nuoruutta, onko siellä muutakin negatiivista? Olet saattanut saada huonoja vaikutteita kasvaessa, joka vaikuttaa siihen, ettet löydä itsestäsi positiivista.
Painon pudotus ja painon nostaminenkin OVAT HANKALIA toteuttaa. Tiedän, kun itse joudun siis nostamaan painoani. Se ei ole sinun vikasi, ettet osaa. Mutta se on, jos säät yksin asian kanssa, vaikka haluat muutosta. Tää maa on täys personal trainereitä, jotka haluaa auttaa just sua. Pyydä ammattilaiselta apua.
Sinuna kävisin myös jossain psykologilla miettimässä tuota negatiivista itsen kuvaa. Miten siitä saisi voimauttavamman. Keho käsitystä ois hyvä miettiä.
Tsemppiä.
No ei tietenkään ole asiallista. Vanhempani ovat sellaisia ihme pintaliitäjiä että kaikkia ja kaikkea pitää aina kommentoida. Tosi kiva kuulla omalta äidiltä miten mun rinnat roikkuu ja että olen jo näin nuorena lihava. Jo 10-vuotiaana sain kuulla miten vaatteet päälläni näyttävät makkaran kuorilta. Sen jälkeen olen vihannut vaatekauppoja.
Isäni taas hokee että minun pitäisi laihduttaa. Tämän hokeminen on saanut minussa aikaan vastareaktion ja nyt alan nähdä sen tulokset (raskausarvet tms.).
Olen käynyt kerran psykologilla, tuntuu ettei se mitään auta... hävettää vaan vastata niihin loputtomiin kysymyksiin joihin ei kuitenkaan mitään ratkaisuja tai neuvoja tullut. Pelkkä häpeäntunne.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Aloita liikuntaharrastus. Se parantaa mielialaa ja muokkaa kehoa ja lisää pystyvyyden tunnetta.
Olen jo aloittanut. En tosin tiedä auttaako se laihtumaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin vartalosi on todennäköisesti aika monen miehen mielestä haluttava vaikka vähän ylipainoa olisikin. Älä yliarvioi liikakilojen vaikutusta. Ja onhan ihminen muutakin kuin vartalonsa. Oletko mielestäsi muuten miellyttävä tyyppi?
Miehethän aina haluaa lähes poikkeuksetta hoikkia naisia. Jatkuvasti täälläkin puhutaan miten naisen pitää laihduttaa ja olla hoikka ja päläpälä. Jos ei ole ulkokuorta ketään ei kiinnosta sisäkuori, paitsi jotain kelle kelpaa kuka vaan paremman puutteessa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun kilot oikeasti vaivais niin sä todellakin tekisit vaivaa niiden eteen et häviäis.. mut sä vaan kitiset täällä.
Oletko ihan onneton luuseri? Ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde ulos!Meinasin kirjoittaa tähän sulle pitkän vuodatuksen mutta en usko että on sen arvoista. Sen sijaan sanon että voisit vähän miettiä mitä kirjoittelet. Todella ajattelematonta tekstiä. Potkit varmaan maassa makaavaakin.
-ap
Niinhän sinä luulisit? Ja sä söisit sen viimeisen donitsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun kilot oikeasti vaivais niin sä todellakin tekisit vaivaa niiden eteen et häviäis.. mut sä vaan kitiset täällä.
Oletko ihan onneton luuseri? Ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde ulos!Meinasin kirjoittaa tähän sulle pitkän vuodatuksen mutta en usko että on sen arvoista. Sen sijaan sanon että voisit vähän miettiä mitä kirjoittelet. Todella ajattelematonta tekstiä. Potkit varmaan maassa makaavaakin.
-ap
Sulla taitaa olla suurempia ongelmia kuin mulla kun on tarve olla ilkeä muille.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Etkö kestä sitä faktaa että laiduntamalla saat tuloksia? Miksi kitiset täällä jos sulla ei ole siihen mitään oikeaa halua muuttaa?
Oma syy jos et kestä peilikuvaasi ja surkuttelet yksinäistä tulevaisuutta. Mieti nyt vähän? Lääkärinä se sulle pitää sanoa että laihduta! ? Mitään positiivistakehonkuvaa ei ole. Läski on läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin vartalosi on todennäköisesti aika monen miehen mielestä haluttava vaikka vähän ylipainoa olisikin. Älä yliarvioi liikakilojen vaikutusta. Ja onhan ihminen muutakin kuin vartalonsa. Oletko mielestäsi muuten miellyttävä tyyppi?
Miehethän aina haluaa lähes poikkeuksetta hoikkia naisia. Jatkuvasti täälläkin puhutaan miten naisen pitää laihduttaa ja olla hoikka ja päläpälä. Jos ei ole ulkokuorta ketään ei kiinnosta sisäkuori, paitsi jotain kelle kelpaa kuka vaan paremman puutteessa.
-ap
Sinulla on ihan epärealistisen kyyninen kuva miehistä. Ymmärrän kyllä, että tällaiset nettipalstat vois sitä aiheuttaa, täällä kun on usein äänessä lähinnä ne kiusaaja-tasoiset nälvijät.
Mutta tosielämässä kyllä ihmisiä kiinnostaa toisten luonne ja sisäpuoli. Totta on, että jos olet pullukka etkä kovin kaunis, niin yökerhon "lihatiskillä" et välttämättä ole kovin haluttu, piiritetty saalis. Samaan tapaan miehistä esim. lyhyt, ei kovin komea ei sieltä löydä kovin todennäköisesti yhden yön seuraa. Mutta arjessa erilaiset ulkoisesti ei-hyvännäköiset pariutuu jatkuvasti. Eikä siinä ole kyse mistään surkeasta tyytymisestä, vaan oikeasti toiseen tutustumisen myötä ihastumisesta. Niin, että vaikka ulkoisesti ihanne olisikin joku huippumalli tai missi, niin ei sitli haluaisi vaihtaa sitä omaa naista sellaiseen, koska muut asiat on lopulta tärkeämpiä kuin ulkokuori ja se, että oma rakkaus kohdistuu juuri siihen omaan naiseen eikä muihin (vaikka niitä muita voi olla mukava katsella).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Etkö kestä sitä faktaa että laiduntamalla saat tuloksia? Miksi kitiset täällä jos sulla ei ole siihen mitään oikeaa halua muuttaa?
Oma syy jos et kestä peilikuvaasi ja surkuttelet yksinäistä tulevaisuutta. Mieti nyt vähän? Lääkärinä se sulle pitää sanoa että laihduta! ? Mitään positiivistakehonkuvaa ei ole. Läski on läskiä.
Jos mä teen täällä yhden keskustelun ja surkuttelen tilannetta hakien myötätuntoa ja neuvoja se ei tarkoita ettenkö tekisi muuna aikana mitään muuta.
Eikä se laihduttaminen vie raskausarpia pois tai muuta kehon luuston rakennetta paremmaksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sinulla on ihan epärealistisen kyyninen kuva miehistä. Ymmärrän kyllä, että tällaiset nettipalstat vois sitä aiheuttaa, täällä kun on usein äänessä lähinnä ne kiusaaja-tasoiset nälvijät.
Mutta tosielämässä kyllä ihmisiä kiinnostaa toisten luonne ja sisäpuoli. Totta on, että jos olet pullukka etkä kovin kaunis, niin yökerhon "lihatiskillä" et välttämättä ole kovin haluttu, piiritetty saalis. Samaan tapaan miehistä esim. lyhyt, ei kovin komea ei sieltä löydä kovin todennäköisesti yhden yön seuraa. Mutta arjessa erilaiset ulkoisesti ei-hyvännäköiset pariutuu jatkuvasti. Eikä siinä ole kyse mistään surkeasta tyytymisestä, vaan oikeasti toiseen tutustumisen myötä ihastumisesta. Niin, että vaikka ulkoisesti ihanne olisikin joku huippumalli tai missi, niin ei sitli haluaisi vaihtaa sitä omaa naista sellaiseen, koska muut asiat on lopulta tärkeämpiä kuin ulkokuori ja se, että oma rakkaus kohdistuu juuri siihen omaan naiseen eikä muihin (vaikka niitä muita voi olla mukava katsella).
Joo tosi epärealistinen, puit vaan saman vähän eri muotoon.
Kuulostaa hirveältä tuollainen parisuhde. Salaa haaveilevat niistä kuitenkin. Tämän tiesinkin jo.
Aina ensimmäinen asia mitä miehet kysyvät on miltä nainen näyttää.
-ap
Gwendoline Christie , Merritt Wever, Ashley Graham, Chrissy Metz. UPEITA ja KAUNIITA!