Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta laudaturia kirjoitit ylioppilaskirjoituksissa?

Vierailija
20.10.2019 |

Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi L, lyhyt matematiikka, E:t englannista ja äidinkielestä, M saksasta ja ruotsista, B reaalista. Reali meni tosi huonosti, en oikein keskittynyt minkään lukemiseen ja vastasin piruuttani kolmeen jokeriin.

Kirjoitin aikuislukiosta, sain kolme stipendiä. Paniikkihäiriön takia sain kirjoittaa omassa huoneessani valvottuna. Olisinkohan realissa ollut salissa muiden kanssa. En pystynyt yhtään keskittymään, rapinaa ja kähinää. Tunsin nahoissani muut 80 ihmistä. Kuormituin niin, että ajatus ei kulkenut ja en melkein pystynyt hengittämään. Siksi varmaan vastasin moneen jokeriin.

Kiva, kun muutamat kaverit vielä sanoivat jälkeenpäin, että tuo ei ollut ollenkaan reilua, että minä SAIN kirjoittaa omassa huoneessa. Tuo on huijaamista. Ylppärit ovat kypsyyskoe ja tuo ei ollut heidän mielestään kypsyyttä. Just joo, ihmiset osaavat olla ihan hemmetin tyhmiä. Siihenkin oli varmaan joku pätevä syy, miksi kirjoitin omassa rauhassa. Niinkuin lukion vaihtoonkin. Että oli mukavampi käydä koulua iltaisin, kun sai aamulla nukkua 😂

Vierailija
62/64 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, mutta järkevämpää on miettiä mitä oikeasti tulevaisuudessa haluaa, ja panostaa niihin toiveisiin liittyviin saavutuksiin. Itse en vielä lukioikäisenä tiennyt lainkaan mikä olisi oma unelma-alani, onnekseni kuitenkin pääsin alalle jossa voin toteuttaa mielenkiintojani melko lailla täysin. Lukion todistuksia ei olla kyselty yhtään missään., mutta ovat toki tärkeitä jatko-opintoihin pyrkiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
64/64 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.