Kuinka monta laudaturia kirjoitit ylioppilaskirjoituksissa?
Kommentit (64)
5/6 vuonna -91. Pitkä matematiikka muistaakseni C (en halunnutkaan lääkikseen vaan oikikseen, niin jätin pitkän matikan lukematta täysin loppuaikana enkä vastannu ku pariin kysymykseen).
asianajaja
1, vuonna 1998 kirjoitin laudaturin lyhyestä matematiikasta. Lukiossa luin pitkää matikkaa muutaman kurssin, mutta sitten vaihdoin lyhyeen. Helpompaa.
Viisi: reaali, pitkä matsku, äidinkieli, ruotsi ja saksa. Kolme eksimiaa lisäksi.
Lahjakas olen.
Mutta eipä se ole mihinkään hyvään johtanut. Läski juoppo ja työtön olen. Ehkä kuitenkin kivempi olla lahjakas läski juoppo kuin vain läski juoppo :D
Yhden reaalista. Äikkä lähti ällänä mutta tuli ceenä takaisin.
Jännää, miten lähes kaikki ovat kirjoittaneet älliä, kun tällaisia kysytään.
Riippuu, onko kirjoittanut L.n ennen Eximian tuloa. Minä sain L.n silloin, kun Eximia oli jo käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää oma viisautensa vakan alla. Ainakaan naisen ei ole järkevää olla viisaan oloinen. Miehet tykkää kevyistä vaaleaveriköistä.
Yhden. Tuli bailattua abivuonna liikaa. Siitä suoraan työelämään eikä yo-todistuksella ollut kyselijöitä ennen tätä ap:n aloitusta
Vierailija kirjoitti:
Yhden. Tuli bailattua abivuonna liikaa. Siitä suoraan työelämään eikä yo-todistuksella ollut kyselijöitä ennen tätä ap:n aloitusta
Ja ylppäreistä yli 10 vuotta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää oma viisautensa vakan alla. Ainakaan naisen ei ole järkevää olla viisaan oloinen. Miehet tykkää kevyistä vaaleaveriköistä.
Joo, joskus 50-luvulla. Ihan vaan tiedoksesi, että nyt ollaan jo 2020-luvulle tulossa.
En yhtään. Ikinä en ole tajunnut miksi noilla arvotetaan ihmisiä.
Neljä ällää Suomessa, ja 1150 amerikkalaisessa SAT-testissä. En päässyt noilla mihinkään hakemaani opinahjoon. Yhteen suomalaiseen kouluun hain jo vaihtarivuoden jälkeen kun kuulin että peruskoulupohjalta olisi helpompi päästä. Keskiarvo 8,8-en päässyt.
Nolla.
Kaikki magnaa. Eximiaa ei edes ollut.
4/6. Ällät tulivat äidinkielestä, ruotsista, saksasta ja matematiikasta. Reaali (jossa kirjoitin fysiikan, biologian ja yhteiskuntaopin) taisi jäädä pisteen päähän. t. insinööri