Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko markkinoinnin parissa työskennelleet huomanneet...

Vierailija
20.10.2019 |

että alalla on ihan jäätävän paljon nuoria besserwisser-miehiä? Naisten työpanosta moititaan ja myös esim. "asialliseksi" keskustelukanavaksi tarkoitettu Markkinointikollektiivin fb-ryhmä on pelkkää graafikoiden kiusaamista. Mua alkoi vituttamaan tuo ryhmä niin paljon että erosin siitä melkein heti kun mut sinne hyväksyttiin. En itse ole graafikko vaan työskentelen yrittäjänä Adwordsin, fb remarketingin ja analytiikan parissa. Yrittäjänä osittain siksi koska en tykkää alan työpaikkojen meiningistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kun joku jannu kertoo olevansa markkinoinnin ekonomi/tradenomi, karvat nousevat pystyyn. Toinen turnoff ovat nuoret graafikkomiehet. 

Vierailija
2/3 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kun joku jannu kertoo olevansa markkinoinnin ekonomi/tradenomi, karvat nousevat pystyyn. Toinen turnoff ovat nuoret graafikkomiehet. 

Hyyyh.... Muistan kun opiskelin ja olin mainosfirmoissa harjoitteluissa, niin joka vtun asiaan oli vain yksi_ainoa_tapa tehdä se, ja se oli kaikista mahdollisista tavoista se vaikein :D Esimerkkinä esim. tulevien Wordpress-webbisivujen leiskaaminen. Ne piti tehdä photoshopilla ja sitten vielä koodata erikseen, kun taas minä aloin tekemään suoraan vaikkapa twentyfourteenin päälle. En mene enää koskaan mainostoimistoon töihin, ennemmin freelancer! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tuolla kollektiivissa joku besserwisser-äijä vittuilee eräälle naiselle, joka kritisoi liikenneviraston kamalaa entistä logoa joka oli siis aseteltu aivan käsittämättömällä tavalla (LiikEnneViraSto). Tuo logo oli tämän bw:n mielestä loistavaa vittuilua tämän naisen kaltaisille "nipottajille".