Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään liitossa tarvii sietää seksittömyyttä?

Vierailija
20.10.2019 |

Mitä olette mieltä, että miten pitkään liitossa tarvii sietää seksittömyyttä? Olen 36 vuotias nainen ja ollut pitkään liitossa, joka menee koko ajan enemmän ja enemmän alamäkeen. Seksi on loppunut kuukausia sitten kokonaan, tuntuu jotenkin ahdistavalta tämän ikäisenä lopettaa sellainen. Olen asiaa ottanut muutaman kerran puheeksi, että pohdin eroa, tuntuu ettei ota tosissaan ja sama meno jatkuu. Mitä tekisitte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä päätät itse, miten paljon sitä siedät. Turha sitä täällä on kysyä, seksi merkitsee ihan erilaisia määriä eri ihmisille.

Vierailija
2/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24h on aika max

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, jos haluat seksiä eroat ensin ja sitten etsit uuden kumppanin. Et voi toista pakottaa, ja seksi haluttoman kanssa ei nyt varmasti ole mikään mukava kokemus. Tai sitten juttelet kumppanin kanssa, sopiiko hänelle avoin suhde.

Vierailija
4/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotta sitten alkaa ottamaan pattiin.

Vierailija
5/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole lukenut tätä palstaa?

Tämä on mitä suurimmassa määrin sukupuolisidonnainen asia: Miehen tulee sietää seksittömyyttä loppuelämänsä, naisille max on puoli vuotta ja sen jälkeen ero.

Vierailija
6/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata.

Meillä ed seksikerrasta nyt 2v3kk ja sitäkin edelsi 1v5kk täystauko.

Olen luovuttanut ja eroonkaan en kykene.

Eli seksielämäni alkoi hiipumaan ja loppumaan tuossa kolmevitosena, allekin, ja nyt olen 42v.

Vierailija
7/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata.

Meillä ed seksikerrasta nyt 2v3kk ja sitäkin edelsi 1v5kk täystauko.

Olen luovuttanut ja eroonkaan en kykene.

Eli seksielämäni alkoi hiipumaan ja loppumaan tuossa kolmevitosena, allekin, ja nyt olen 42v.

Entäs dissosiatiivinen tantraseksi?

Vierailija
8/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallisten alojen liitto vai mikä?

Vierailija
9/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mieheltäsi että miksi hän ei halua? Voi nimittäin olla niin että hänellä on joku toinen, esim. Kysy.

Vierailija
10/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen ollessa toisin päin vastaus olisi: pidä turpa kiinni sika, seksi ei ole ihmisoikeus. Mitä olet tehnyt jos se lakkasi, katso peiliin.

Vierailija
11/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt mieheltäsi että miksi hän ei halua? Voi nimittäin olla niin että hänellä on joku toinen, esim. Kysy.

Olen kysynyt, ei häntä huvita, koska minusta johtuu kuulemma kaikki. On oravanpyörä, mies ei halua tehdä kanssani mitään ja ei ole läheisyyttä, joten ei seksiä.

Vierailija
12/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt, ei häntä huvita, koska minusta johtuu kuulemma kaikki. On oravanpyörä, mies ei halua tehdä kanssani mitään ja ei ole läheisyyttä, joten ei seksiä.

Sinullako on oravanpyörä, eli elämä liian kiireistä, vai miehellä? Onhan tassä suhteessa selvästi muutakin vikaa kuin seksittömyys... Ehdota miehelle pariterapiaa ja jos ei suostu edes yrittämään suhteen parantamista, niin sitten eroatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä