Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin miehen exää, joka sai mua paremman miehen

Kateellinen Nainen
20.10.2019 |

Menin muutama vuosi sitten yhteen miehen kanssa, joka vaikutti hyvältä ihmiseltä. Toki hän onkin, eli arjessa hoitaa asioita, tekee työnsä ja on myös hauskaa seuraa, luotettava ja huumorintajuinen, käyttää rahaa järkevästi, osaa hoitaa käytännön asioita ym.

Esille on alkanut tulla esille piirteitä, joista en pidä. Hän juo parin kuukauden välein liikaa ja käyttäytyy silloin nolosti eli ei enää pysy pystyssä vaan sammuu jonnekin, sitä ennen puhuu avoimesti itkuisia elämänsä epäonnistumisia, tunnustaa rakkauttaan tutuille ja ystäville, soittelee känni-itkupuheluja tai lähettelee ”miksi meille kävi näin” -viestejä ex-naisilleen, on herkkä ja sekaisin. En enää halua lähteä hänen kanssaan viihteelle ja häpeän hänen humalaista puoltaan.

Hän laukeaa seksissä nopeasti ja on otteiltaan aika kovakourainen ja rauhaton. En ehdi nauttia ja turhaudun. Tästä on yritetty puhua, mutta hänen tyylinsä ei muutu.

Lapsensa, joka asuu meillä, komentelee häntä ja hän antaa lapsen päättää monista asioista, jotka kuuluisivat aikuisille.

Hän puhuu todella paljon ja hallitsee keskusteluja. Jyrää myös mielipiteineen sekä minua että ystäviäni ia sukulaisiani.

Olen alkanut väsyä, syön suruuni ja lihon, tunnen oloni ahtaaksi henkisesti.

Samalla miehen ex-vaimo on puhjennut kukkaan. Hän löysi urheilullisen, hyvin tienaava, komean ja ystävällisen, ei alkoholia käyttävän miehen, joka vaikuttaa joka tavalla täydelliseltä. Miehen lapsi on kertonut hänestä pelkästään hyvää. Ja minusta on tullut kateellinen. Päässäni takoo, että miehen ex sai hyvän miehen ja minä hänen väsyttävän exänaä, jonka aikana hän kärsi. masennuksesta, seksuaalisesta haluttomuudesta ja oli niin kuin minä nyt.

Paha olo tuntea näin alhaista tunnetta kuin kateus. Mieheni muuten tietää tästä eikä tietenkään tykkää. Miten voin paremmin ja miten lakata miettimästä miehen exää ja hänen uutta miestään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa muiden elämä on paljon parempaa kuin oma. Se on totuus. Usko vaan. 89 tykkäystä ei valehtele.

Vierailija
2/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin käy kun tottelee ihastuksen kutsua ja nappaa itselleen toisen naisen "saaliin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki.

Olet joskus, jossain satuttanut jotakuta. Ja nyt elät kiirastulessa ikuisuudelta tuntuvan ajan.

Vierailija
4/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli exänsä pahoinvoinnin syy. Ei ex ole "puhjennut kukkaan" vaan on palautunut omaksi itsekseen kun elämänhalun imevä nyxäsi ei ole enää tekemässä hänen vointiaan huonoksi. Ihan samanlainen miehesi oli exänsäkin kanssa kuin on sinun kanssasi nyt. Miehesi jaksoi näytellä aikansa ja nyt esitys on ohi.

Vierailija
5/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan elämääs äläkä mieheen tai varsinkaan hänen eksään. Voi hyvä luoja sentään 🙄

Älä itsekin pitää huolta itsestäsi, urheile ja syö oikein. Oot jo huomannut että voit huonosti miehen kanssa ja haluat muuta, se on sun itses vastuulla otatko elämääs oman suunnan vai annatko miehen lannistaa.

Vierailija
6/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh.

Ihan jo tuo jos mieheni lässyttäisi päissään eksilleen riittäis siihen että lentää pihalle.

Miks katselet tollasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän