Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuittailetko muiden ulkonäöstä

Vierailija
20.10.2019 |

vaikka tiedät hyvin ettei sinulla olisi varaa kun katsot peiliin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vain moukat kuittailevat.

Vierailija
2/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat kiusaa. Narsismi vääristää myös oman kehonkuvan havainnointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson olevani täysin oikeutettu kuittailemaan jostain asiasta, jos olen itse sen kuittailtavan kanssa samalla tasolla. Silloinhan kuittailen tavallaan itsellenikin siinä samalla.

Vierailija
4/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuittaile. Mulla on Käytöstavat. Mutta yleensä en edes itsekseni ajattele pahaa toisten ulkonäöstä. Joskus pidän sitä mielenkiintoisena tai hämmästyttävänä, mutta yleensä kiinnitän huomioni johonkin ihan muuhun.

Vierailija
5/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muiden ulkonäkö ei kuulu minulle.

Vierailija
6/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset setämiehet tekevät tätä työkseen. Oma ruokoton ulkonäkö unohtuu kun lähdetään haukkumaan naisia.

Vierailija
7/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tätä "ei ole varaa v*ttuilla/kuittailla/aukoa päätä". Onko se sitten jotenkin parempi olevinaan, että esim. rikas kuittailee köyhälle vaikkapa rahan puutteesta, kuin että köyhä kuittailee köyhälle, koska rikkaalla "on varaa" kuittailla?

Vierailija
8/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos voin estää nolon tilanteen. Kaksi kertaa muistan tällaisen tulleen vastaan työelämässä 20 vuoden aikana, ja sanoin asiasta molemmilla kerroilla vaivihkaa. Tarkoitan, jos kolleegan asussa tms. on jotain tosi hullusti. Tyyliin vessapaperia kengässä kiinni, vaikka juuri tuota ei ole tullut vastaan... paitsi itsellä julkisessa vessassa, ja sen huomasin itse ennen kuin lähdin sieltä WC:stä.

Vierailija
9/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes huomaan muiden ulkonäköä, jollei ole vilkkuvaloja päässä tms.

Vierailija
10/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset setämiehet tekevät tätä työkseen. Oma ruokoton ulkonäkö unohtuu kun lähdetään haukkumaan naisia.

Tämä.

Vierailija
11/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Onko teidän pakko vääntää joka helvetin ketju täksi samaksi "miehet ja naiset öööliöliöli"-sonnaksi?

Vierailija
12/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin tekisin? Miten se toisen ulkonäkö on minulta pois?

Vierailija
13/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kommentoi toisen ulkonäköä. En positiivisessa enkä negatiivisessa mielessä. Haluan tällä viestittää että ulkonäkö on minulle merkityksetön asia.

Vierailija
14/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, enkä haluu viestittää yhtää mitää. En, vaikka mua on ittenäni sanottu mis siks ja malliksi hoikkana ja pidetty maailman parhaimman näkösenä, ja fakta on se että olen hyvännäköinen. Siltikään ei tulisi mieleenkään kiusata jonku harmaan ihmisen ulkonäöstä 😂evvk. Lasten juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän