Kuittailetko muiden ulkonäöstä
vaikka tiedät hyvin ettei sinulla olisi varaa kun katsot peiliin?
Kommentit (14)
Kiusaajat kiusaa. Narsismi vääristää myös oman kehonkuvan havainnointia.
Katson olevani täysin oikeutettu kuittailemaan jostain asiasta, jos olen itse sen kuittailtavan kanssa samalla tasolla. Silloinhan kuittailen tavallaan itsellenikin siinä samalla.
En kuittaile. Mulla on Käytöstavat. Mutta yleensä en edes itsekseni ajattele pahaa toisten ulkonäöstä. Joskus pidän sitä mielenkiintoisena tai hämmästyttävänä, mutta yleensä kiinnitän huomioni johonkin ihan muuhun.
En. Muiden ulkonäkö ei kuulu minulle.
Suomalaiset setämiehet tekevät tätä työkseen. Oma ruokoton ulkonäkö unohtuu kun lähdetään haukkumaan naisia.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä "ei ole varaa v*ttuilla/kuittailla/aukoa päätä". Onko se sitten jotenkin parempi olevinaan, että esim. rikas kuittailee köyhälle vaikkapa rahan puutteesta, kuin että köyhä kuittailee köyhälle, koska rikkaalla "on varaa" kuittailla?
Kyllä, jos voin estää nolon tilanteen. Kaksi kertaa muistan tällaisen tulleen vastaan työelämässä 20 vuoden aikana, ja sanoin asiasta molemmilla kerroilla vaivihkaa. Tarkoitan, jos kolleegan asussa tms. on jotain tosi hullusti. Tyyliin vessapaperia kengässä kiinni, vaikka juuri tuota ei ole tullut vastaan... paitsi itsellä julkisessa vessassa, ja sen huomasin itse ennen kuin lähdin sieltä WC:stä.
Tuskin edes huomaan muiden ulkonäköä, jollei ole vilkkuvaloja päässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset setämiehet tekevät tätä työkseen. Oma ruokoton ulkonäkö unohtuu kun lähdetään haukkumaan naisia.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Onko teidän pakko vääntää joka helvetin ketju täksi samaksi "miehet ja naiset öööliöliöli"-sonnaksi?
Miksi niin tekisin? Miten se toisen ulkonäkö on minulta pois?
En ikinä kommentoi toisen ulkonäköä. En positiivisessa enkä negatiivisessa mielessä. Haluan tällä viestittää että ulkonäkö on minulle merkityksetön asia.
En todellakaan, enkä haluu viestittää yhtää mitää. En, vaikka mua on ittenäni sanottu mis siks ja malliksi hoikkana ja pidetty maailman parhaimman näkösenä, ja fakta on se että olen hyvännäköinen. Siltikään ei tulisi mieleenkään kiusata jonku harmaan ihmisen ulkonäöstä 😂evvk. Lasten juttuja.
En. Vain moukat kuittailevat.