Olen 44-v mies ja huomaan, että en rakastu
millään +40v naisiin, mitä silloin voi tehdä? Miksi rakkaus ei synny? Kannattaako suhteeseen lähteä, kun ei ole mitään kiinnostusta? Onko muilla +40v tämä sama ongelma? Huomaan, että ihastun vain 20-25v naisiin ja he eivät lämpene minuun. Miksi elämän pitää olla näin vaikeaa? Pitäisi saada se fetissi, jossa mummot kiinnostaa, sitten olisi ihminen onnellinen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rakastu enää oikein keneenkään. Rakastan vain lapsiani. Naisystävä on, mutta ei syviä rakkauden tuntoja. M41
Olethan kertonut tämän naisystävälle? Oletko sama joka joskus aiemmin tästä kirjoitti?
Itse olen seurustellut viiden naisen kanssa ja en ole yhdestäkään edes juuri pitänyt kaverinakaan. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaten evoluutiotieteeseen, ehkä etsit naista jolla on vielä estrogeenitasot korkealla. Silloin ei vaihdevuosi-ikäinen käy. Ihmisen rakastumisen taustalla kuitenkin on tuo lisääntymistarve..
Sittenhän niin miehet kuin naisetkin rakastaisi vain 25-vuotiaita. Näin ei kuitenkaan kuulemma ole.
Eli tiukka perse on ap:lle naisessa tärkeintä? Onhan se toki rajoittavaa. Entä joku treenaavat 40 vuotias? Tai 35-vuotias?
Ap vastaa sinulle, kyllä kelpaa! Ikinä ei ole tiukkaperseinen nainen kiinnostunut minusta. Tiukkaperseisillä naisilla on varaa valita ne täyden 10:n miehet. Itse olen keskiluokkaa kaikessa, pituudessa, peniksen pituudessa, tuloissa, ulkonäössä tms. Olen 7,5 mies. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rakastu enää oikein keneenkään. Rakastan vain lapsiani. Naisystävä on, mutta ei syviä rakkauden tuntoja. M41
Olethan kertonut tämän naisystävälle? Oletko sama joka joskus aiemmin tästä kirjoitti?
Tuskin olen sama. Mutta olen kertonut. Olemme aikuisia.
Keskiluokkainen 7,5 mies saa vain luokkaa 5 naisia markkinoilta. Siksi en rakastu. Koska luokan 5 nainen ei viehätä minua. Hän on lihava ja hänen pylly ei ole kiva. Itse olen hoikka ja lihaksikas ja pyllyni upea, koska teen niin paljon kyykkyjä ja maastavetoa! T. Ap
Ei voi ottaa vakavasti ihmistä, joka kirjoittaa "+40". Jos tarkoittaa yli 40-vuotiasta, niin se on 40+.
Saa aloittajan vaikuttamaan -40 vuotiaalta, eli täysin alikehittyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Keskiluokkainen 7,5 mies saa vain luokkaa 5 naisia markkinoilta. Siksi en rakastu. Koska luokan 5 nainen ei viehätä minua. Hän on lihava ja hänen pylly ei ole kiva. Itse olen hoikka ja lihaksikas ja pyllyni upea, koska teen niin paljon kyykkyjä ja maastavetoa! T. Ap
Miten voit sanoa rakastuvasi edes niihin 20-25v naisiin, joita et saa? Voisiko ongelma olla siinä, että et ylipäätään kykene rakastumaan? Ihastuminen ei ole rakastumista.
Oon 45v nainen, ja pidän ikäisistäni miehistä, mutta: miehen pitää olla perusterve, ei mahaa, hoidetut hampaat, urheilullinen kroppa, kauniit kasvot ja miellyttävä luonne. Ehkä 1 viidestäsadasta ikäisistäni miehistä täyttää kriteerit. 25v miehet näyttää lapsilta, eli ei kelpaa.
En minäkään rakastu, panemassa voi käydä jotain kivaa ja asiallisen näköistä naista ikään katsomatta, mutta siinä se.
Ap:lla on kyllä tosiaan ongelma, jos jokainen yli 40-vuotias nainen on hänen mielestään mummo...
Minulla on paljon ongelmia, se on totta. Olen kyllä melko varma, että suurin piirtein kaikki ikäiseni miehet ovat samassa tilanteessa, että rakastumista/ihastumista ei tule vastaan, koska kohteet eivät miellytä. Voisiko joku 40+ mies ilmoittautua, joka olisi kokenut rakastumisen 40+ naisen kanssa? Tähän tietysti voi kyetä henkilöt, jotka molemmat täyttävät 10+ kriteerit. Eli mies on komea, varakas, lihaksikas, pitkä, tumma ja nainen täyden 10+ 40+ puuma. Eli tullaan tulokseen, löytääkseen rakkautta, pitää olla 10+ ihminen. Rumat ja läskit, unohtakaa koko juttu. Tai oikeastaan ei tarvitse edes olla ruma, vaan siihen vaaditaan mallimainen komeus ja muut hyvät puitteet. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä vanhemmissa naisissa (mummojahan eivät ole iältään) on niin kauheaa sitten? Hankala luonne?
Heiltä puuttuu se upea napakka per se! T. Ap
Päässäs sulla on napakka perse.
Onneksi se koulu jatkuu taas huomenna, niin pääset sinne purkamaan turhaumiasi opettajiin.
Ap, miksi sinun pitäisi rakastua keneenkään, kun voit jatkaa rakastumista itseesi. On varmaan parempi kaikille osapuolille niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaten evoluutiotieteeseen, ehkä etsit naista jolla on vielä estrogeenitasot korkealla. Silloin ei vaihdevuosi-ikäinen käy. Ihmisen rakastumisen taustalla kuitenkin on tuo lisääntymistarve..
Sittenhän niin miehet kuin naisetkin rakastaisi vain 25-vuotiaita. Näin ei kuitenkaan kuulemma ole.
Eli tiukka perse on ap:lle naisessa tärkeintä? Onhan se toki rajoittavaa. Entä joku treenaavat 40 vuotias? Tai 35-vuotias?
Ap vastaa sinulle, kyllä kelpaa! Ikinä ei ole tiukkaperseinen nainen kiinnostunut minusta. Tiukkaperseisillä naisilla on varaa valita ne täyden 10:n miehet. Itse olen keskiluokkaa kaikessa, pituudessa, peniksen pituudessa, tuloissa, ulkonäössä tms. Olen 7,5 mies. T. Ap
Sinullapa on suuret luulot itsestäsi. Enintään 4+ mies. Plussa siitä, että hengität, varmaan pahasti haisten.
Ap, kehitysvammaisille maailma on vielä rankempi kuin terveille. Suosittelen etsimään sitä erilaista ystävääsi ihan omasta hoitokodistasi ❤
Ap on täys trolli.
Kuitenkin sanon, että todella epäilyttävää puhua nuoresta iästä jonain kiinnostuksen tärkeimpänä kriteerinä. Välittömät raískari/stalkkeri/sairas fetisisti-vibat tulee.
Juoksisin karkuun.
No miksi täällä aina mammat huutaa, että 40+ miehet ovat pappoja, mutta nyt sitten 40+ naiset eivät ole mummoja? Naiset on kyllä sellaisia pelle jä ettei paremmasta väliä!
Minulle ei kelpaa kuin alle 30v nainen, onko se nyt niin vaikea tajuta? Ihme pell ejä täällä. T. Ap
Kyllä se on tärkein kriteeri, älä ole yli 30!
Mikäs ongelma toi on? Ei muakaan kiinnosta mun ikäiset tai vanhemmat miehet. Siispä oon vaan nuorempien kanssa.
Hetken ehdin jo luulla, että tähän aloitukseen voisi samaistua, mutta olikin täyttä sontaa.