Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 44-v mies ja huomaan, että en rakastu

Vierailija
20.10.2019 |

millään +40v naisiin, mitä silloin voi tehdä? Miksi rakkaus ei synny? Kannattaako suhteeseen lähteä, kun ei ole mitään kiinnostusta? Onko muilla +40v tämä sama ongelma? Huomaan, että ihastun vain 20-25v naisiin ja he eivät lämpene minuun. Miksi elämän pitää olla näin vaikeaa? Pitäisi saada se fetissi, jossa mummot kiinnostaa, sitten olisi ihminen onnellinen.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut ilmeisesti vain ulkonäköön? Vai mikä niissä 25 vuotiaissa on niin paljon parempaa (ulkonäön lisäksi)?

Vierailija
2/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ei. Sulla on liian suuri ikäero nuorempiin naisiin. Ei ne lämpene. On erittäin harvinaista saada nuori nainen itselleen. Olen nainen ja olen tykätty nuorten miesten keskuudessa. Mutta tykkään kyl saman ikäisestäkin miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia, ihastun ja rakastun ihmiseen en ikään

Vierailija
4/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa löysää

Vierailija
5/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran kaksi samanikäistä ja samanpituista henkilöä, jotka elivät onnellisina samanpituisten elämiensä loppuun asti.

Vierailija
6/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja tuhti vaari voi elää yksin, koska yksikään ikäisesi nainen ei kiinnostu surkuhupaisasta ruikuttajapapasta.

Miksi miehet eivät käsitä vanhenemistaan tai lihomistaan?

Vierailija
7/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 20v niin sitten olet yli 60v ja voit ihastua niihin 40-vuotiaisiin.

Vierailija
8/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole käsittämisestä kiinni, vaan siitä, että ei synny sitä tunnetta. Miten tunteen voi pakottaa? Voitko itse rakastua ihan kehen vaan käskystä? Kun sanot vain itsellesi, että kyllä tuohon minä rakastun. Tässä on kyse täysin siitä. Minähän sanoin, että minua harmittaa, kun en voi kiinnostua mummoista. Siksi ole onneton, kun minun aivot ei toimi niin kuin niiden pitäisi. Te olette tyhmiä, kun ette ymmärrä elämästä mitään.

Vierailija
9/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ap.

Vierailija
10/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on kyllä naisilta niin surkeaa pas kaa ettei paremmasta väliä. Naiset rakastuu lompakkoon, lihaksiin, komeisiin kasvoihin, 185cm pituuteen yms yms. Mitä valehtelemista. Miksi naiset aina ovat tekopyhiä ja muka rakastuvat vain niihin sisäisiin kauneuksiin?

Vierailija
11/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä vanhemmissa naisissa (mummojahan eivät ole iältään) on niin kauheaa sitten? Hankala luonne? 

Vierailija
12/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua ap.

Sinä tyhmä! T. Ap

Vierailija
13/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä vanhemmissa naisissa (mummojahan eivät ole iältään) on niin kauheaa sitten? Hankala luonne? 

Heiltä puuttuu se upea napakka per se! T. Ap

Vierailija
14/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten evoluutiotieteeseen, ehkä etsit naista jolla on vielä estrogeenitasot korkealla. Silloin ei vaihdevuosi-ikäinen käy. Ihmisen rakastumisen taustalla kuitenkin on tuo lisääntymistarve..

Vierailija
15/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakastu enää oikein keneenkään. Rakastan vain lapsiani. Naisystävä on, mutta ei syviä rakkauden tuntoja. M41

Vierailija
16/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on kyllä naisilta niin surkeaa pas kaa ettei paremmasta väliä. Naiset rakastuu lompakkoon, lihaksiin, komeisiin kasvoihin, 185cm pituuteen yms yms. Mitä valehtelemista. Miksi naiset aina ovat tekopyhiä ja muka rakastuvat vain niihin sisäisiin kauneuksiin?

Lompakkoon? Mitä miehen lompakko mua ilahduttais? 

Komeita kasvoja on monenlaisia, muttei mikään niistä saa rakastumaan. Ja rakastuminen vie aikaa, pitää oppia tuntemaan toinen.

Vierailija
17/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitaten evoluutiotieteeseen, ehkä etsit naista jolla on vielä estrogeenitasot korkealla. Silloin ei vaihdevuosi-ikäinen käy. Ihmisen rakastumisen taustalla kuitenkin on tuo lisääntymistarve..

Kiitos, sinusta minä pidän, sinun vastauksessasi huokuu älykkyys. Oletko nainen? Jos olet, en välitä, vaikka olisit +40v. Sinut minä haluan. T. Ap

Vierailija
18/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rakastu enää oikein keneenkään. Rakastan vain lapsiani. Naisystävä on, mutta ei syviä rakkauden tuntoja. M41

Olethan kertonut tämän naisystävälle? Oletko sama joka joskus aiemmin tästä kirjoitti?

Vierailija
19/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen juuri samoin! Lastani rakastan oikeasti ja sen tuntee. Onkohan elämä niin, että kun tulet vanhaksi, niin ne osat aivoissa kuolee, joilla romanttisia tunteita saadaan aikaiseksi?

Vierailija
20/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oo rakastumatta, veikkonen! Ei se ole pakko rakastua jos ei halua.